Місто і рік, де з'явився перший в Наддніпрянській Україні університет:
"Батьком" нової української літератури був:
Відкриття Київського університету відбулося у:
Поема "Енеїда", п'єси "Наталка Полтавка" та "Москаль - чарівник" створені:
Героїку українського козацтва опоетизував у повісті "Тарас Бульба":
У якому році вийшло перше видання „Кобзаря” Т.Шевченка?
Про заснування якого навчального закладу йдеться в уривку з історичного джерела?
«Місцем його заснування було обрано місто.., де вперше засяяло й звідси розлилося по всій Давній Русі світло істинної [християнської] віри. Заснований університет, названий імператорським університетом на честь великого просвітителя Русі, удостоєний прийняттям під особливе покровительство Його імператорської величності...».
Що мало вирішальний вплив на розвиток української культури першої половини ХІХ ст.?
Якому діячеві культури належить наведена характеристика?
«Зробив значний внесок у розвиток математичної фізики, математичного аналізу, теоретичної механіки, теорії чисел, алгебри, теорії ймовірності. Автор понад 100 наукових праць":
Установіть відповідність між іменами діячів та їхньою роллю в українській культурі.
1. І. Котляревський.
2. Т. Шевченко.
3. М. Максимович.
4. Г. Квітка-Основ’яненко.
А) Своєю збіркою віршів незаперечно довів існування української мови, а життєва доля перетворила його на символ українського народу.
Б) Історик, етнограф, фольклорист, літературознавець, природознавець, педагог, громадський діяч; ректор Київського університету.
В) Основоположник художньої прози і жанру соціально-побутової комедії в класичній українській літературі.
Г) Автор байок, притч, віршів, увів в українську літературу жанр романтичної балади.
Д) Створив перший літературний твір народною українською мовою, започаткував новітню українську літературу.
Хто започаткував поетичний жанр української байки в українській літературі?
Ідейно-художній напрям, який висував на передній план індивідуальність, наділяючи її ідеальними рисами й прагненнями-це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома