Упорядкована сукупність взаємопов’язаних елементів, які перебувають між собою в стійких відносинах, що й забезпечує розвиток і функціонування підприємства як єдиного цілого
Найбільш поширеними моделями структур управління
Яка структура управління утворюється в результаті побудови апарату управління тільки із взаємно підпорядкованих органів у вигляді ієрархії
Яка функція менеджменту передбачає спонукання персоналу до діяльності?
У якому розділі бізнес-плану описуються фінансові прогнози?
У якому розділі бізнес-плану описуються короткий опис виробництва?
Документ, що визначає стратегію й тактику ведення бізнесу, вибір мети, техніки, технології, організації виробництва та реалізації продукції.
Документ, що визначає стратегію й тактику ведення бізнесу, вибір мети, техніки, технології, організації виробництва та реалізації продукції.
Що є основою функціональної структури управління?
Збір та аналіз інформації, а також розробка рекомендацій для прийняття управлінських рішень
Що НЕ входить до завдань бізнес-плану?
Керівники проектів відповідають за
Нововведення (інновації) на базі нових знань, створених на основі пізнання нових законів та закономірностей це
Сегментацію ринку можна здійснювати на такими параметрами
Процес управління виробничо-збутовою діяльністю підприємства, що ґрунтується на постійному комплексному аналізі ринку
Аналітичний етап маркетингової діяльності, спрямований на вибір товарних ринків, на яких фірма має явну конкурентну перевагу
Які завдання маркетингу для просування продукції?
До якого метода відноситься наступний опис:
Обробка вже існуючої вторинної інформації, джерелами якої є: державна статистика, дані, що публікують виробники та торговельні організації і об'єднання, друковані й електронні ЗМі, опубліковані звіти дослідницьких та інформаційних агентств тощо
До якого метода відноситься наступний опис:
неформальна особиста (індивідуальна) бесіда, що проводиться за заздалегідь розробленим сценарієм, під час якої модератор спонукає респондента до тривалих і ґрунтовних міркувань із низки питань
Комерційна інформація про товар або підприємство для стимулювання продажу
До якого метода відноситься наступний опис:
опитування у формі особистої бесіди між інтерв'юером і респондентом
Які завдання маркетингу для розподілу продукції?
Етапи рекламної кампанії:
Яка функція реклами відображає такий етап життєвого циклу реклами:
Темпи продажу знижуються, тому відбувається вдосконалення товару та запроваджуються маркетингові заходи. Прибуток починає зменшуватися
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома