Управління підприємством

Додано: 30 листопада 2024
Предмет: Економіка, 11 клас
24 запитання
Запитання 1

Упорядкована сукупність взаємопов’язаних елементів, які перебувають між собою в стійких відносинах, що й забезпечує розвиток і функціонування підприємства як єдиного цілого

варіанти відповідей

Структура управління

Бізнес-план

Функції управління

Менеджмент

Запитання 2

Найбільш поширеними моделями структур управління

варіанти відповідей

лінійна

функціональна

вертикальна

матрична

Запитання 3

Яка структура управління утворюється в результаті побудови апарату управління тільки із взаємно підпорядкованих органів у вигляді ієрархії

варіанти відповідей

матрична

функціональна

вертикальна

лінійна

Запитання 4

Яка функція менеджменту передбачає спонукання персоналу до діяльності?

варіанти відповідей

Організація

Мотивація

Контроль

Запитання 5

У якому розділі бізнес-плану описуються фінансові прогнози?

варіанти відповідей

Організаційний план

Опис підприємства

Фінансовий план

Стратегія планування та фінансування

Запитання 6

У якому розділі бізнес-плану описуються короткий опис виробництва?

варіанти відповідей

Організаційний план

виробничий план

Фінансовий план

Стратегія планування та фінансування

Запитання 7

Документ, що визначає стратегію й тактику ведення бізнесу, вибір мети, техніки, технології, організації виробництва та реалізації продукції. 

Запитання 8

Документ, що визначає стратегію й тактику ведення бізнесу, вибір мети, техніки, технології, організації виробництва та реалізації продукції. 

варіанти відповідей

реклама

бізнес-план

маркетинг

управління підприємством

Запитання 9

Що є основою функціональної структури управління?

варіанти відповідей

Єдине керівництво всіх процесів

Мінімізація витрат на виробництво

Розподіл завдань за функціями

Запитання 10

Збір та аналіз інформації, а також розробка рекомендацій для прийняття управлінських рішень

варіанти відповідей

 Бізнес-планування

Інноваційний менеджмент

Маркетингове дослідження

Запитання 11

Що НЕ входить до завдань бізнес-плану?

варіанти відповідей

Опис ринку

Оцінка конкурентів

Розробка корпоративної культури

Запитання 12

Керівники проектів відповідають за 

варіанти відповідей

терміни

витрати

фінансування

якість результату

Запитання 13

Нововведення (інновації) на базі нових знань, створених на основі пізнання нових законів та закономірностей це

варіанти відповідей

інноваційні проєкти

базисні нововведення

мультипроєкти

поліпшуючі нововведення

Запитання 14

Сегментацію ринку можна здійснювати на такими параметрами

варіанти відповідей

за географічним принципом 

за демографічним принципом 

за соціально-економічними характеристиками 

за політичним принципом

за психологічним принципом 

за споживчими принципами

за екологічним принципом

Запитання 15

Процес управління виробничо-збутовою діяльністю підприємства, що ґрунтується на постійному комплексному аналізі ринку

варіанти відповідей

Менеджмент

Стратегія

Дослідження

Маркетинг

Запитання 16

Аналітичний етап маркетингової діяльності, спрямований на вибір товарних ринків, на яких фірма має явну конкурентну перевагу

варіанти відповідей

Стратегічний маркетинг

Аналіз споживачів

Сегментація ринку

Операційний маркетинг

Запитання 17

Які завдання маркетингу для просування продукції?

варіанти відповідей

Складання, зберігання та транспортування продукції

Реклама продукції

Робота із замовленнями покупців

Персональний продаж товарів покупцям

Стимулювання купівлі чи продажу товарів або послуг

Пропаганда продукції

Запитання 18

До якого метода відноситься наступний опис:

Обробка вже існуючої вторинної інформації, джерелами якої є: державна статистика, дані, що публікують виробники та торговельні організації і об'єднання, друковані й електронні ЗМі, опубліковані звіти дослідницьких та інформаційних агентств тощо

варіанти відповідей

Фокус-групові інтерв’ю

Кабінетне дослідження (Desk research, «дослідження за письмовим столом») 

Глибинні інтерв’ю

Телефонні інтерв’ю

Особисті інтерв’ю

Запитання 19

До якого метода відноситься наступний опис:

неформальна особиста (індивідуальна) бесіда, що проводиться за заздалегідь розробленим сценарієм, під час якої модератор спонукає респондента до тривалих і ґрунтовних міркувань із низки питань

варіанти відповідей

Кабінетне дослідження (Desk research, «дослідження за письмовим столом») 

Телефонні інтерв’ю

Глибинні інтерв’ю

Фокус-групові інтерв’ю

Особисті інтерв’ю

Запитання 20

Комерційна інформація про товар або підприємство для стимулювання продажу

варіанти відповідей

продаж

реклама

маркетинг

Запитання 21

До якого метода відноситься наступний опис:

опитування у формі особистої бесіди між інтерв'юером і респондентом

варіанти відповідей

Кабінетне дослідження (Desk research, «дослідження за письмовим столом») 

Телефонні інтерв’ю

Фокус-групові інтерв’ю

Особисті інтерв’ю

Глибинні інтерв’ю

Запитання 22

Які завдання маркетингу для розподілу продукції?

варіанти відповідей

Установлення цін з урахуванням типу ринку, дії конкурентів, співвідношення попиту та пропозиції, етапів життєвого циклу продукту та інших чинників

Планування й формування каналів розподілу продукту: збутових складів, демонстраційних залів, власних торговельних підприємств, торговельних посередників — підприємств оптової та роздрібної торгівлі.

Розширення асортименту продукції.

Складання, зберігання та транспортування продукції

Робота із замовленнями покупців.

Запитання 23

Етапи рекламної кампанії:

варіанти відповідей

Рекламування

Оцінювання результатів

Складання рекламного бюджету

Маркетингова діяльність

Розробка змісту та форми рекламного звернення

Вибір засобів поширення реклами

Визначення цілей реклами

Запитання 24

Яка функція реклами відображає такий етап життєвого циклу реклами:

Темпи продажу знижуються, тому відбувається вдосконалення товару та запроваджуються маркетингові заходи. Прибуток починає зменшуватися

варіанти відповідей

інформативна

нагадуюча

переконуюча

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест