Який прошарок українського суспільства становив основу рушійної сили українського національного визвольного руху на українських землях у складі Австро-Угорщини в XIX столітті?
В якому році відбулася описана подія?
"Зваживши, що теперішні економічні, політичні та культурні потреби нашого простого народу й інтелігенції такі, що обидві наші старі партії - народовська і москвофільська... не в змозі заспокоїти тих потреб, - ми, русько-українські радикали, виступаємо отсе як нова партія..."
Хто був засновником українського кооперативного руху на західно-українських землях?
Із яких регіонів України переважала трудова еміграція на Захід?
Якому регіону України дає таку оцінку М.Грушевський?
"В останнє десятиріччя XIX ст., незважаючи на власні досить важкі умови національного і економічного існування , стає центром українського руху і щодо українських земель Росії відіграє роль культурного арсеналу, де створювалися і вдосконалювалися засоби національного, культурного та політико-громадського відродження українського народу."
"Русь Галицька, Угорська, Києвська, Московська, Тобольська і пр. під виглядом етнографіческим, лексикальним, літературним, обрядовим єсть одна тая же самая Русь" - це точка зору:
Які поняття і терміни належать до історії західноукраїнських земель другої половини XIX століття?
Громадське товариство "Просвіта" було засновано в ... представниками...:
Прочитайте уривок і вкажіть місто, про яке йдеться в тексті.
"Товариство "Просвіта" не могло забезпечити необхідну кваліфіковану допомогу та організувати спеціальні кооперативи. Цю потребу взявся задовольнити інженер - архітектор Василь Нагірний - піонер західноукраїнського кооперативного руху, котрий протягом 10 років вивчав досвід швейцарських кооперативів. У 1883 р. він організував споживчий кооператив "Народна торгівля".
Автор брошури "Україна irredenta" ( "Україна уярмлена"), де вперше доводилась історична необхідність здобуття Україною незалежності (зображений на поданому фото):
Діяч, який у 1897 - 1913 рр. очолював НТШ:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома