Підсумкова контрольна робота 11 клас

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 391 раз
22 запитання
Запитання 1

Зазначте, у якому реченні пропущено тире між підметом і присудком.

варіанти відповідей

День ясний, теплий, весняний.  

 Я трохи звір.

Незупинне власне словотворення ось шлях його поезії.

Промені як вії сонячних очей.

Запитання 2

З’ясуйте, в якому з речень пропущена двокрапка після узагальнювального слова перед однорідними членами

варіанти відповідей

 Все зберегла моя уява ті ночі зоряні, ті дні (В. Сосюра).


Над тією дібровою стояла ніби дуже ясна місячна ніч або ясний вечір (І. Нечуй-Левицький).

 

З-під чорних стріх вилазять вечірні тіні, повзуть по стінах, гойдаються по садках і виходять блукати на шлях (І. Микитенко)..

 Вогнище то згасало, то знову спалахувало яскравим полум’ям (Я. Баш)

Запитання 3

Укажіть рядки, де допущено помилки в написанні частки не зі словами:

варіанти відповідей

незабаром, ще неприйняті закони, неголосно, недруг; 

 не виконувати, не дотримуючись, не відповівши, несміливий; 

 незчутися, незліченний, зовсім не страшний, не знаючи

г) неполиті грядки, нестямний, немовбито, лист не написаний; 

Запитання 4

Визначити складнопідрядне означальне речення

варіанти відповідей

Не хочу я, щоб знов пекла мене війна в журбі (Гр. Тютюнник)

І дощ до ранку буде шепотіти святі слова, які я промовчу 

Я їду туди, де мене чекає вільний степ

 Коли козак іде, земля гуде (Нар. творчість).

Запитання 5

Пунктуаційну помилку допущено в реченні:

варіанти відповідей

«З тобою мова буде потім, - сказав Іван. – а я служу революції»; 

Запала тиша, як у страшному сні, Горбань сказав: «Причому тут пісні?»;

«Хтось нетутешній, - бурчав крізь зуби. – Іч, іроди! Двоє, видать, були. Не тайгові – тайгові не порушать закону»

Вже як ішли в поле, сусід казав хлопцеві: «Перебрався б ти до нас!». 

Запитання 6

Складним із різними видами зв’язку є речення: 

варіанти відповідей

Рушники , які часто розвішували над вікнами і дверима ,мали оберігати оселю від усього нечистого ,що могло до неї потрапити. 

 Тільки крота не видно було: він кидався глибоко в норі з поверха на поверх свого житла і не тямив , що воно там коїться на горі. 

Липневий день догоряє десь за сутінками густих височенних дубів і лип ,палахкотить на золотих банях і сяйнобілих стінах верхівки собору , що вигнався стрімко в небо

 Місяць на небі ,зіроньки сяють, тихо по морю човен пливе. 

Запитання 7

Окремо треба писати обидва слова в рядку:

варіанти відповідей

читай/бо, слухай/но

їй/богу, чим/дужче

сказав/таки, хтозна/чому

будь/ласка, дарма/що 

Запитання 8

Правильно утворено просту форму ступенів порівняння прислівників 

варіанти відповідей

чистіше, тяжіше, блише, довше

тепліше, товще, глибше, зручніше

більше, холодніше, швидше, поганіше

солодкіше, яскравіше, тихіше, частіше 

Запитання 9

Усі слова є прислівниками в рядку

варіанти відповідей

 стромляючи, важко, легко, спересердя

 щосили, казна-звідки, будь-де, давній

стрімголов, змалечку, вперемішку, босоніж

стрімкий, босоногий, малий, перемішаний 

Запитання 10

Помилку допущенно у творенні іменника

варіанти відповідей

багацтво

юнацтво 

ткацтво

вояцтво 

Запитання 11

Літеру з треба писати на місці крапок в усіх словах рядка 

варіанти відповідей

бе..таланний, ..турбований, ..дійснена

...будувати, ..миритися, ро..питати 

..цілення, ..чесати, ..попелити

ро..пач, ..топтати, ..хочу

Запитання 12

Помилку допущено в утворенні форми наказового способу дієслова  

варіанти відповідей

дайте 

йдемо 

робімо

знайдімо 

Запитання 13

 Спільнокореневими до слова ЦІЛЬ є всі, ОКРІМ

варіанти відповідей

поцілити

зцілення

доцільно

цілеспрямований

Запитання 14

Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину 

варіанти відповідей

Мене дуже зворушили слова, які вимовила незнайомка. 

Кована батьківська скриня була єдиним скарбом, який Василь привіз зі Стрия.

Хлопець,що стояв на чатах у темних заростях бузку, відчахнув гілляку

Мати не чула, коли повернулася Корнеля. 

Запитання 15

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

 (1)Серпневе сонце стирало бруд з білих хаток, мережило чорні шляхи, що гналися в поле й зникали десь, посинівши, як річка.(2) І здавалось, той зниклий шлях, з’єднавшись із … у безмежній рівнині, другою галуззю вертався знову до села,несучи йому ввібраний простір.(3) А третій шлях, зкотившись до річки, брав до села свіжину Дніпра. (4)Тут при березі село здавалось питомим витвором просторів, чарівною квіткою землі, неба й води. 

варіанти відповідей

другому 

першому

четвертому

третього 

Запитання 16

Орфографічну помилку допущено в слові речення

(1)Серпневе сонце стирало бруд з білих хаток, мережило чорні шляхи, що гналися в поле й зникали десь, посинівши, як річка.(2) І здавалось, той зниклий шлях, з’єднавшись із … у безмежній рівнині, другою галуззю вертався знову до села,несучи йому ввібраний простір.(3) А третій шлях, зкотившись до річки, брав до села свіжину Дніпра. (4)Тут при березі село здавалось питомим витвором просторів, чарівною квіткою землі, неба й води. 

варіанти відповідей

третього

четвертого

першого

другого

Запитання 17

У формі Ор. в. буде відбуватися подвоєння літер в обох словах рядка

варіанти відповідей

ступінь,тінь

продаж,подорож 

мідь,ніч 

заполоч, нехворощ 

Запитання 18

 Поширеним є речення

варіанти відповідей

Дівчата ляси точили. 

 Хай живе пісня! 

 Ключі знайдено. 

Кожен із нас буде працювати. 

Запитання 19

Речення з однорідними членами утвориться ,якщо до частини У селі жили добрі люди.. додати  

варіанти відповідей

 і ніхто з них не бажав покидати його

і не знали лиха й біди

 які любили землю й працю на ній. 

 серед розкішної української природи.

Запитання 20

Звук [ д ] є в кожному слові рядка 

варіанти відповідей

кладка, футбол, подарунок 

доля, ходьба, радість

баскетбол, віддати, проділ 

 дзвони, подбати, день

Запитання 21

 З’ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні

А навколо гречки вже все покошено, і біло-жовті ожереди двома велетенськими крижинами застигли на яскравій стерні.

варіанти відповідей

прислівник

займенник

сполучник

прийменник

Запитання 22

НЕМАЄ помилки в рядку

варіанти відповідей

 на вимогу

головний лейтмотив 

готувати по рецепту

вирішувати проблему

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест