Суспільна верства, яка очолила національне відродження на західноукраїнських землях:
Українські землі, які перебували у складі Австро-Угорської імперії у першій половині ХІХ ст.:
Учасником Товариство греко-католицьких священників був:
Осередком українського національного руху під час подій «весни народів» було місто...
Яке місто в 1817 році отримало статус відкритого вільного порту (порто - франко):
На які роки припадає діяльність Кирило - Мефодіївського товариства:
Який завод збудований фірмою "Брати Яхненки й Симиренко" в 1843 р. один із перших в Російській імперії:
Рік видання першої збірки творів Т. Г. Шевченко "Кобзар":
Як називалася масонська ложа, яка діяла в Полтаві у 1817 році?
Рух декабристів був складовою
Вихід якої книжки засвідчив початок національного
відродження в українських землях у складі Російської імперії?
Діяльність зображеного діяча сприяла розвиткові
Автором творів "Наталка Полтавка" та "Москаль-чарівник" був
Хто є автором картини?
Оберіть офорти з альбому Т. Шевченка "Живописна Україна"/три правильні відповіді/
Заміна основних ручних знарядь праці системою робочих машин, впровадження у виробництво парових двигунів, формування пролетаріату та буржуазії — це ознаки:
Соціальний прошарок, що складається з осіб, які професійно займаються творчою розумовою працею і для яких вона є джерелом існування - це
Внаслідок військової реформи, замість рекрутської служби запроваджено загальну військову повинність, тривалість служби якої становила:
У якому році маніфестом Олександра ІІ в Російській імперії було відмінено кріпацтво?
Особливостями розвитку освіти на українських землях у першій половині 19 ст. було/три правильні відповіді/
Які форми протесту селян Наддніпрянської України проти соціального гноблення були характерними для першої половини XIX ст.?/три правильні відповіді/
Хто був учасником спілки «Руська трійця»?
становіть послідовність подій:
а) заснування «Руської трійці»;
б) створення Головної Руської Ради;
в) виникнення Галицько-Руської матиці;
г) вихід "Русалки Дністрової"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома