Вставте пропущене слово
У 60 - х роках 19 ст. у __________ розпочалася промислова розробка нафтового родовища, яка досягла апогею на початку 20 ст.
Завершіть речення.
На кінець 19 ст. 75% населення Східної Галичини та Буковини були зайняті у .....
Які міста поєднала перша залізниця у західноукраїнських землях?
Завершіть твердження.
Автором праці "Україна ірредента" (1895 рю), у якій обгрунтовано потребу створення української незалежної держави, був........
Що характеризує промисловий розвиток західноукраїнських земель у другій половині 19 ст?
Що з переліченого ососується особливостей економічного життя підавстійської України в другі половиня 19 ст.?
Яку назву мав перший український споживчий кооператив, створений у 1883 році Василем Нагірним та іншими ініціаторами руху в Галичині?
Укажіть портрет історичного діяча, про якого йдеться у фрагменті історичного джерела.
".....За прикладом Котляревського та Шашкевича живою мовою в своїх піснях і повістях промовив до народу і так пробудив народну свідомість серед Буковинських русинів, положив підвалини до нового життя" (О. Барвінський)
Які твердження стосуються радикального суспільно - політичного руху в західноукраїнських землях у 19 ст.?
Які з перелічених фактів (подій) можуть бути використані для характеристики Русько - української радикальної партії в суспільно - політичному житті Галичини?
Що з переліченого стосується українського національного руху в західноукраїнських землях у другій половині 19 ст.
У якому варіанті вказано засновників Русько - української радикальної партії?
Які з тверджень стосуються суспільно - політичної течії народовців на західноукраїнських землях?
Укажіть твердження, які характеризують здобутки "новоерівської" політики народовців
Для промислового розвитку західноукраїнських земель у другій половині 19 ст. було характерним.....
Що визначало економічні відносини в сільському господарстві західноукраїнських земель у другій половині 19 ст.?
У яких твердженнях ідеться про Івана Франка?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома