У якому ряду наведено тільки кислотні оксиди?
У якому ряду наведено тільки основні оксиди?
У якому ряду наведено тільки оксигеновмісні кислоти?
Позначте всі правильні твердження щодо кислот:
Позначте всі правильні твердження щодо основ:
Укажіть рівняння можливих реакцій:
Індикатор фенолфталеїн змінить колір на малиновий у розчині ...
Встановіть відповідність між речовинами та їх сучасною науковою українською номенклатурою:
1. NaOH а) нітратна кислота
2. Na2O б) натрій сульфат
3. Na2SO4 в) натрій оксид
4. HNO3 г) натрій гідроксид
Установіть реагенти в послідовності їх використання для здійснення таких перетворень:
фосфор → фосфор(V) оксид → ортофосфатна кислота → натрій ортофосфат → алюміній ортофосфат.
А NaOH
Б H2О
В О2
Г AlCl3
Встановіть відповідність солі → основі та оксиду, що її утворили.
Сіль: Основа та оксид:
1) CuSO4; a)Fe(OH)2 та N2O5;
2) Fe(NO3)2; б)Al(OH)3 та P2O5;
3) MgCO3; в)Fe(OH)3 та NO2;
4) AlPO4; г)Cu(OH)2 та SO3;
д)Mg(OH)2 та CO2;
Виберіть речовини А, В і С для здійснення перетворень згідно зі схемою кислотний оксид (А) → кислота (В) → сіль (С):
а) SO2;
б) SiO2;
в) SO3;
г)H2SiO3;
д)Na2SiO3
е)H2SO4;
є)CuSO4.
Обчисліть масу осаду, що утворюється внаслідок взаємодії натрій сульфату з барій хлоридом масою 41.6 г
Виберіть усі правильні відповіді (поставте галочки, а потім збережіть):
Виберіть формули солей:
Виберіть реакції, у результаті, яких можна одержати натрій гідроксид:
Вкажіть, які речовини можна задіяти для одержання луги?
Необхідно вставити втрачені символи так, щоб реакція стала повноцінною. CaCO3 + ... = CaCl2 + ...+...
Солі - це складні неорганічні речовини, що складаються з:
Чому луги називають їдкими?
Закінчити рівняння реакції. До якого типу воно відноситься? Вказати суму всіх коефіцієнтів.
Al2O3 + HNO3 →
Знайдіть реагенти, щоб отримати
? + ? → Na2CO3
Допишіть рівняння реакції
2NaOH + CO2 → ?
Допишіть рівняння реакції
2KOH +ZnSO4 → ?
Допишіть рівняння реакції
Cu(OH)2 +(ṫ°C) → ?
Допишіть рівняння реакції
2KOH +H2SO4 → ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома