Велике повторення - 2021, день четвертий

Додано: 12 травня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 25 разів
5 запитань
Запитання 1

Горпина Терпилиха не дозволяє дочці побратися з Петром, а хоче видати за багатія, що спілкується суржиком. До якого літературного роду належить цей твір?

варіанти відповідей

Епос

Ліро-епос

Драма

Лірика

Запитання 2

Романтична поема, яку Шевченко присвятив Жуковському, має таких персонажів:

варіанти відповідей

Мойсей та Єгошуа

Катерина та Іван

Карпо та Мотря

Наталка та Петро

Запитання 3

Потребує редагування речення

варіанти відповідей

Заходячи до класу, не забувайте привітатися з учителем та однокласниками.

Позачинявши всі вікна, у кімнаті стало тепліше.

Забувши про сором, конкурсант почав співати.

Обираючи комусь подарунок, завжди сумніваюся та хвилююся.

Запитання 4

НЕПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку

варіанти відповідей

Дідів голос з-під накомарника: "Наталко! А де ти діла вухналі, дочко? Либонь же ти їх ховала?".

Сірко озвався ніяково: "А-а-а... — а далі, розсердившись та й посміхаючись воднораз, додав: — От дурна сорока".

Дід не витримав першим, а з ним і Наталка — вискочили з-під накомарників: "Інженере! Грицьку! Вечеряти!"

Старий Сірко своєю чергою здивувався: "А як же інакше? Ще що вигадай курям на сміх".

Запитання 5

Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).


Він провів очима трамвай,(1) що зник на верховині,(2) розчинившись у далекому мороці,(3) і в цій синястій від ліхтарів смузі,(4) серед нерухомих, потуплених будівель,(5) відчув дивну красу міста.


НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку

варіанти відповідей

Кома 1 - перед сполучним словом, яким розпочато підрядну частину складного речення.

Кома 2 - після підрядної частини та перед дієприслівниковим зворотом.

Кома 3 - перед сурядним сполучником у складносурядному реченні.

Кома 4 - перед уточнювальною обставиною місця.

Кома 5 - після уточнювальної обставини місця.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест