Знайдіть середній зріст 5 учнів.1,55 м, 1,7 м, 1,45 м, 1,6 м, 1,65 м.
12 дев'ятикласників попросили відмітити час(в хв.), витрачений на виконання завдання по алгебрі. Отримали значення:23, 18, 25, 20, 25, 25, 32, 37, 34, 26, 34, 25.Знайти моду даного ряду
12 дев'ятикласників попросили відзначити час (в хв.), витрачений на виконання домашнього завдання . Отримали значення:23, 18, 24, 20, 23, 25, 32, 37, 34, 26, 34, 23.Знайти медіану даного ряду.
У магазині одягу протягом дня було продано 10 чоловічих костюмів таких розмів: 48, 48, 48, 50, 50, 52, 54, 54, 56, 60. Знайдіть моду даної вибірки.
У магазині одягу протягом дня було продано 10 чоловічих костюмів таких розмів: 48, 48, 48, 50, 50, 52, 54, 54, 56, 60. Знайдіть медіану даної вибірки.
Семеро осіб відповіли на запитання: " Скільки разів за останній рік ви відвідували театр?" Відповіді були такими: 0, 2, 19, 6, 5, 2, 8. Знайдіть медіану цієї вибірки.
У магазині одягу протягом дня було продано 10 чоловічих костюмів таких розмів: 48, 48, 48, 50, 50, 52, 54, 54, 56, 60. Знайдіть розмах вибірки.
після проведення контрольної роботи 15 учнів отримали такі оцінки: 10, 9, 10, 5, 11, 6, 8, 10, 10, 12, 5, 7, 4, 9, 4. Обчислити середній бал, отриманий за контрольну роботу.
В школі виміряли зріст 90 шестикласників з точністю до 5 см. Результати вимірювань відобразили у вигляді стовпчастої діаграми. Укажіть моду вибірки.
Значення випадкової величини, що трапляється у вибірці найчастіше
В продажі були рамки для фото з пінопласту, металу, дерева та керамічні зеленого кольору. Продаж кожного виду рамок протягом дня зображено на діаграмі. Вказати моду вибірки.
На державній підсумковій атестації з математики десять учнів отримали такі оцінки: 11; 10; 9; 8; 8; 7; 6; 5; 3; 2. Знайдіть різницю між розмахом і середнім значенням вибірки.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома