Відокремлена обставина. Тренувальні вправи. 8 клас

Додано: 11 листопада 2020
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 1384 рази
12 запитань
Запитання 1

В якому реченні є відокремлена обставина (розділові знаки вилучено)

варіанти відповідей

Рушниця в його руках стріляла не хиблячи.

Лиш добро роби не думаючи.

У гущавині співають заливаючись солодким щебетом солов’ї.

Запитання 2

Знайди, в якому реченні правильно розставлені розділові знаки.

варіанти відповідей

Ти не можеш віднайти жодного друга, не нашукавши разом з ним і двох-трьох ворогів.

Ти не можеш віднайти жодного друга не нашукавши разом з ним і двох-трьох ворогів.

Ти не можеш віднайти жодного друга не нашукавши, разом з ним і двох-трьох ворогів.

Запитання 3

Знайди речення з дієприслівниковим зворотом.


варіанти відповідей

Дівчинка не втрималася й побігла від того крику, занурюючись у зелену пастку.

Поряд опиняються чиїсь порепані долоні, у них засохла земля, також солона й гірка

Дівчинка підібгала під себе ноги й стала схожа на розпульсовану цятку, маленьку таку, крихітну, непомітну.

Запитання 4

Знайди речення, у якому є однорідні відокремлені обставини.

варіанти відповідей

Дівчинка міцно затисла між пальцями свічку, так міцно, що та тріснула, а віск покотився гарячим струмком, заливаючи пальці.

Сусідка, дивлячись на жінку з онукою на руках, знову хреститься і, вже не соромлячись, розмазує сльози обличчям.

Дівчинка зіщулилася, перетворившись на мушлю, крути-верти, а до осередку не дістанешся.

Запитання 5

Речення ускладнено (розділові знаки вилучено)

Леся кивала відчуваючи як повітря застигає в легенях, а світ розповзається кольоровими цятками.

варіанти відповідей

одиничним дієприслівником

дієприслівниковим зворотом

Запитання 6

Відокремлена обставина виражена(розділові знаки вилучено)

За цей час мала художниця створила цілу галерею витративши всі можливі кишенькові заощадження на фарби й папір.

варіанти відповідей

дієприслівниковий зворот

одиничний дієприслівник

Запитання 7

Знайди речення з відокремленою обставиною (розділові знаки вилучено)

варіанти відповідей

Лише вітер стурбовано куйовдив волосся мовляв тікай.

Заклавши камінь хлопчина націлив рогатку прямісінько на Лесю.

Учні стояли довкола принишклі й налякані.

Запитання 8

Знайди речення, у якому правильно розставлені розділові знаки.

варіанти відповідей

Хлопець, відчуваючи наближення войовничої Віки, усе ж таки наважився пірнути поглядом у зелень Лесиних очей.

Хлопець, відчуваючи наближення войовничої Віки усе ж таки наважився пірнути поглядом у зелень Лесиних очей.

Хлопець відчуваючи наближення войовничої Віки, усе ж таки наважився пірнути поглядом у зелень Лесиних очей.

Запитання 9

Знайди речення, у якому правильно розставлені розділові знаки.

варіанти відповідей

Тітка Ніна була там, а жіночки довкола ще довго про щось шепотілися, зиркаючи на неї

Тітка Ніна була там, а жіночки довкола ще довго про щось шепотілися зиркаючи на неї

Тітка Ніна була там, а жіночки довкола ще довго про щось шепотілися, зиркаючи, на неї

Запитання 10

Знайди граматичну помилку.

варіанти відповідей

Відчуваючи погляди, рум’янець розповзається обличчям.

Відчуваючи на собі погляди, Леся забивалась у найпотаємніший куточок

Леся, відчуваючи погляди, забивалась у найпотаємніший куточок

Запитання 11

У якому реченні відокремлена обставина виражена одиничним дієприслівником (розділові знаки вилучено)

варіанти відповідей

Леся не втрималася й розплакалася знову усвідомлюючи що закоханий Ромео зовсім ні про що не відає. Ет!

Повернулася й швидко пішла забувши про гусей.

Миколка переступав із ноги на ногу мов циркове ведмежа.

Запитання 12

Оберіть речення, у яких правильно розставлено розділові знаки.

варіанти відповідей

Старенька всміхалася, спостерігаючи за малою, а потім як сплесне в долоні, аж дід Яків на печі підстрибнув.

Спостерігаючи за малою, старенька всміхалася, а потім як сплесне в долоні, аж дід Яків на печі підстрибнув.

Старенька всміхалася спостерігаючи за малою, а потім як сплесне в долоні, аж дід Яків на печі підстрибнув.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест