. Укажіть речення з відокремленим означенням (розділові знаки пропущено):
. Укажіть речення, у якому відокремлене означення стоїть після означуваного
слова (розділові знаки пропущено):
Укажіть речення, у якому поширене означення не виділяється комами (розділові знаки
пропущено):
. Укажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки:
Укажіть речення, ускладнене відокремленою прикладкою із сполучником як:
Укажіть речення, у якому обставина не відокремлюється комами (розділові знаки пропущено):
Укажіть речення з відокремленим додатком.
Укажіть речення з відокремленою прикладкою.
. Укажіть речення, у якому відокремлена обставина виражена іменником з прийменником.
Яким відокремленим членом речення є виділені в реченні слова?
Тут, під кронами білих розпашілих каштанів, причаїлися наші, повні щастя, літа.
Укажіть речення, у якому відокремлена обставина виражена дієприслівниковим зворотом.
Укажіть речення з відокремленим додатком.
. Укажіть речення, у якому відокремлене означення не виділяється комами (розділові знаки пропущено)
Граматичну помилку допущено в реченні
Прикладку вжито в реченні
Не відокремлюється означення в реченні (розділові знаки вилучено)
У всіх реченнях є прикладка, окрім (розділові знаки вилучено)
Відокремлене означення є в реченні (розділові знаки вилучено)
Правильно поставлено розділові знаки в реченні
Укажіть речення з відокремленою обставиною
Укажіть речення з відокремленим додатком:
У реченні Скоріш ти мене, вчительку, образив, що ось так недбало поставився до завдання (О.Гончар) наявні відокремлені члени речення, а саме:
Укажіть речення, в якому правильно розставлені розділові знаки.
Указати речення , у яких правильно розставлені розділові знаки.
Укажіть речення, у яких правильно розставлені розділові знаки.
Укажіть речення, в якому допущено пунктуаційну помилку.
Укажіть речення, в яких допущено помилки у вживанні дієприслівникових зворотів.
Потребує редагування речення
Потребує редагування речення
Граматично правильне закінчення речення Відпочгиваючи в Карпатах ….
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома