Відокремлені обставини

Додано: 13 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 1491 раз
12 запитань
Запитання 1

У якому реченні відокремлена обставина виражена дієприслівниковим зворотом?

варіанти відповідей

Полягали спати, повечерявши.

Падаючи, листочки витанцьовували вальс.

Прокинувшись уранці, ми побігли до озера вмитися.

Посміхнувшись, письменник сів писати наступну книгу.

Запитання 2

У якому реченні відокремлена обставина виражена одиничним дієприслівником?

варіанти відповідей

Відпочивши, мої друзі пішли працювати знов.

Легенько падаючи, листочки лягали на землю.

Зігнавши із себе ранкову прохолоду, степ виграє зеленими барвами.

Попустивши повіддя, білий кінь летить у степи.

Запитання 3

У якому реченні обставину ПОТРІБНО виділяти комами? (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Хлопці бігли не чуючи ніг.

Дівчина все ще стоїть заломивши руки.

Вони сиділи склавши руки.

Над озером холонув вечір зануривши в мілкі береги далеке полум'я хмар.

Запитання 4

У якому реченні обставину ПОТРІБНО виділяти комами? ( розділові знаки пропущені)



варіанти відповідей

Ворог тікав не оглядаючись.

Можна бути добрим і не чекаючи похвали.

Дівчина стояла нахилившись над щойно зв'язаним снопом.

Бійці боролися мужньо і не шкодуючи свого життя.

Запитання 5

Обставину, виражену ОДИНИЧНИМ дієприслівником, НЕ потрібно виділяти комами в реченні (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Відпочивши ми знову взялися за роботу.

Стоїть замислившись стара груша в саду

Опритомнівши чоловік почув недалеко людські голоси.

Розбудовуючись Луцьк стає все сучаснішим.

Запитання 6

У якому реченні обставину, виражену ОДИНИЧНИМ дієприслівником, НЕ потрібно виділяти комами (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Затихаючи десь за ланами гомонів грім.

Усміхнувшись сонце вмить висушило росу.

Спочиваючи бійці славну пісню співають.

Не читай лежачи!

Запитання 7

У якому реченні ПОТРІБНО виділяти комами обставину, виражену ОДИНИЧНИМ дієприслівником? (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Ідуть дівчата в поле жати та знай співають ідучи.

Посміхаючись учителька зайшла до класу.

Качка тримається на воді розпластавшись.

Бійці пересуваються катакомбами згорбившись.

Запитання 8

У якому реченні ПОТРІБНО виділяти комами обставину, виражену ОДИНИЧНИМ дієприслівником (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Якби хліб та одежа то їв би козак лежа.

Деякий час усі сиділи задумавшись.

На концерті улюбленого співака слухали стоячи.

Погомонівши діти пішли на уроки.

Запитання 9

Укажіть речення, у якому правильно поставлені розділові знаки при відокремленій обставині

варіанти відповідей

Пором плив перерізаючи, пощерблену хвилями місячну доріжку.

Причаївшись у малині за смородиною, я слухав бабині молитви.

Над хатою піднялись у небо голуби знаменуючи, мир і благодать.

Налякалася сарна й щезла, в гущині залишивши сліди на росі.

Запитання 10

У якому реченні ПРАВИЛЬНО поставлені розділові знаки при відокремленій обставині?

варіанти відповідей

Дід прожив під сонцем коло ста літ, ніколи не ховаючись у холодок.

Над скелею літали чайки плавно, розрізаючи, крильми повітря.

Василько розчепірив руки, і падаючи грудьми на воду, швиденько звів їх докупи.

Степ, струснувши із себе росу, та, зігнавши непримітні тіні, горить жовто-зеленим кольором.

Запитання 11

У якому реченні НЕПРАВИЛЬНО поставлені розділові знаки при відокремленій обставині?

варіанти відповідей

Міст поєднав два протилежні береги, творячи ще одну нерухомість

Над хатою піднялись у небо голуби, знаменуючи добро і благодать.

При самій дорозі, помітивши старезну грушу, пан наказав зупинитися.

Степ струснувши із себе росу та зігнавши тіні, горить жовто-зеленим вогнем.

Запитання 12

У якому реченні ПРАВИЛЬНО поставлені розділові знаки при відокремленій обставині?

варіанти відповідей

Весело фиркаючи машина, помчала у видолинок.

Хлопчики сиділи на скелі і, звісивши ноги, стежили за вудочками.

Білий кінь повіддя, попустивши, летить у степи.

Забувши, сміх ми слухали вчителя.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест