Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах

Додано: 16 вересня 2021
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 1057 разів
12 запитань
Запитання 1

Непоширену обставину не треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Не піймавши не кажи, що злодій.

Рушниця в його руках стріляла не хиблячи.

Посеред плеса вода мов сказившись починала хлюпати й кружляти.

Хлопці прокинувшись нагодували й поїли коней.

Запитання 2

Одиничний дієприслівник треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Не читай лежачи!

Погомонівши молодята пішли із садка

Деякий час усі сиділи задумавшись

Чорна качка на воді тримається розпластавшись

Запитання 3

Одиничний дієприслівник не треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Усміхнувшись сонце вмить висушило росу.

Не сіявши не будеш хліба їсти.

Ворог під Калинівкою тікав не оглядаючись

Обганяючи автомобіль надав швидкості

Запитання 4

Одиничний дієприслівник не треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Розбудовуючись Київ зумів залишити живу природу найбільшою своєю окрасою

Собака теж став веселий та покрутившись знехотя потюпав геть.

Опритомнівши Григорій почув зовсім недалеко глухі постріли.

Артем здебільшого говорить не поспішаючи

Запитання 5

Одиничний дієприслівник не треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Не подумавши й кілочка не затешеш.

Спочиваючи бійці славну пісню співають.

Прощаючись юнак поглядає в бік Дніпра.

Стїть зігнувшись стара груша в саду.

Запитання 6

Обставину не треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Сніг іде і сяйво розсіваючи бліде зволожує афіші й обличчя.

Степ зігнавши із себе ранкову прохолоду виграє зеленими барвами.

Над озером холонув вечір зануривши в береги далекі хмари.

Дівчина все ще стоїть заломивши руки

Запитання 7

Обставину не треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Забувши сміх ми слухали нового вчителя схилившись на парти.

Ми сидимо під кручею закинувши вудочки й тихенько говоримо.

Уже за Лебединським лісом вороги бігли не чуючи ніг.

Мокрий сніг легко падаючи лягав на землю.

Запитання 8

Обставину не треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

То запахи осінніх хризантем змішавшись з димом наповнюють повітря.

Злякалася сарна і щезла в гущині залишивши сліди на зеленій траві.

Митець любив своє рідне село й живучи в столиці ніколи про нього не забував.

У тилу люди працювали не покладаючи рук.

Запитання 9

Обставину не треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Через мости їхали важкі гармати ріжучи повітря гострим духом.

Над хатою піднялися голуби знаменуючи мир і благодать.

Причаївшись у малині я слухав бабиних молитов.

Уздовж берега жінка йшла зігнувшись.

Запитання 10

Уточнювальним членом ускладнено речення

варіанти відповідей

У спеку на одеських пляжах тьма людей.

Увечері за ставком як солодко співає соловей.

Односельці вирішили зібратися вранці біля млина.

Я колись ще в шостому класі мріяв стати льотчиком.

Запитання 11

Правильно розставлені розділові знаки в рядку

варіанти відповідей

Недалеко від берега, над найбільшою скелею, літали чайки, плавно розрізаючи крильми повітря й вистежуючи свою здобич.

Недалеко від берега над найбільшою скелею, літали чайки плавно розрізаючи крильми повітря, й вистежуючи свою здобич.

Недалеко від берега, над найбільшою скелею літали чайки, плавно розрізаючи крильми повітря й вистежуючи свою здобич.

Недалеко від берега над найбільшою скелею літали чайки, плавно розрізаючи крильми повітря, й вистежуючи свою здобич.

Запитання 12

Потребує редагування речення

варіанти відповідей

Виконавши вправу, повторіть матеріал.

Розподіливши завдання, ми повинні домагатися їх чіткого виконання.

Провівши глибокий аналіз, визначено стратегію розвитку інституту.

Знайшовши помилку в тексті, виправте її червоним олівцем.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест