Відокремлені означення

Додано: 31 березня 2021
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 150 разів
12 запитань
Запитання 1

Непоширене означення НЕ відокремлюється в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Із заходу сунула зловісна хмара чорна і сувора.

Із неї непривітної раптом проглянуло сонце

Проміння поступово торкалося всього живого тепле й ласкаве.

У зелених глибоких долинах творилося щось надзвичайне.

Запитання 2

Укажіть правильне твердження. На письмі відокремлені члени речення виділяють:

варіанти відповідей

комами

комами і тире

тире

дужками

Запитання 3

Означення, виражене дієприкметниковим зворотом, НЕ відокремлюється в реченні (розділові знаки пропущено):


варіанти відповідей

Добріє світ народжений в любові. (Т.Коломієць)

Усі речі виготовлені юними умільцями вражають своєю декоративністю.

Засмагла під сонячним промінням Оксана була схожа на шоколадну глазур.

Проведений справжнім майстром вебінар став для слухачів тест-драйвом.

 Розлючена почутим тітчина сестра поїхала геть з дому.

Запитання 4

У якому реченні непоширене означення обов'язково потрібно відокремлювати комами

варіанти відповідей

Прийшла пора свята й благословенна.

Море безкрає таємниче зливається з небом.

У кімнату просочується сонячне світло тепле спокійне.

На річку вже налягла ніч суха й тепла своїм чорним покривалом

Запитання 5

Відокремленими бувать...

варіанти відповідей

Лише головні члени речення

Лише другорядні члени речення

І головні, і другорядні члени речення

Усі відповіді правильні

Запитання 6

Поширене означення НЕ ТРЕБА відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А. Над озером стояв оповитий серпанком загадковості ранок.

Б. На горах за шпилями вкритими лісом пишно горів вечірній світ сонця.

В. Темна ніч напоєна степовими пахощами пропливала над Асканією.

Г. Оперезане синьо-зеленим поясом на пагорбі стоїть місто-замок.

Запитання 7

Укажіть правильне твердження. Відокремленими називаються члени речення, які:

варіанти відповідей

виділяються за змістом та інтонаційно

указують на того, до кого звернено мовлення

передають ставлення мовця до висловленого

Запитання 8

Відокремлене означення є в реченні

варіанти відповідей

Обіймала за шию Івана, тулячи до його лиця біляву голівку, стиха співала йому над вухом

Він обходив каміння, сковзаючись раз у раз на слизькім мху, спотикаючись на цупкому корінні, тримаючись за траву щоб не зірватися

З-за галузки смереки вихлядали зажурені гори напоєні сумом тіней од хмар.

Культура та побут українців, маючи багато загальнонаціональних рис, і в наш час зберігаються певні особливості

Запитання 9

Знайдіть речення з відокремленим означенням,вираженим дієприкметниковим зворотом(розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Йду в простори я чуйний і тривожний.

Ще спить земля укутана снігами.

Йде зима холодна і різка.

Зацікавлені ми підійшли й посідали.

Запитання 10

У якому реченні означення, виражене дієприкметниковим зворотом, треба відокремлювати?

варіанти відповідей

Оповите легким пухнастим туманцем у долині причаїлося село.

Занесене вітром насіння проросло наступної весни.

Незабаром ми вийшли на узлісся і побачили давно покинуту людьми хатинку лісника.

До зігрітої сонечком ромашки повернула свою горду голівку троянда.

Запитання 11

4. Укажіть речення з відокремленим означенням.

варіанти відповідей

А І на оновленій землі врага не буде, супостата.

Б Сіре небо, холодне та темне, байдуже блимало зірочками.

В Старий зараз ніякої роботи не визнає, окрім пасіки.

Г На яблуні переливчасто заспівала іволга і, війнувши пір'ям, перелетіла на друге дерево.

Запитання 12

Визначте речення, у якому дієприкметниковий зворот необхідно виділити комами.

варіанти відповідей

Попередниками кобзарів були музиканти зображені на фресках у Софії Київській .

По застиглих від гірської прохолоди горбах переливалися білим морем гірські тумани.

Біля хатини притулився зроблений із хворосту й обмазаний глиною сарайчик.

На подзьобаному дощем піску залишилися відбитки його босих ніг.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест