Вплив традицій, моди, релігії, культури на споживчий вибір

Додано: 3 травня 2022
Предмет: Економіка, 7 клас
Тест виконано: 15 разів
12 запитань
Запитання 1

Спосіб, у який товаровиробники надають споживачу інформацію про товар чи послугу, називається:

варіанти відповідей

акція

реклама

доставка

торгівля

Запитання 2

Ситуація, за якої споживачі визначають поведінку виробників товарів називається

варіанти відповідей

традиції

релігія

культура

суверинітет споживача

Запитання 3

Нетривале панування певного стилю в будь-якій сфері життя або культури, популярність, що швидко минає називається

варіанти відповідей

культура

уподобання

мода

традиції

Запитання 4

Елементи соціальної та культурної спадщини, що передаються з покоління у покоління і зберігаються в певних суспільствах та соціальних групах упродовж тривалого часу називається

варіанти відповідей

релігія

уподобання

традиції

культура

Запитання 5

Нетривале панування певного стилю в будь-якій сфері життя або культури, популярність, що швидко минає називається

варіанти відповідей

релігія

мода

уподобання

смак

Запитання 6

Світогляд і світовідчування, поведінка і специфічні дії, засновані на вірі в існування бога або богів, надприродного

варіанти відповідей

мода

традиції

віра

релігія

Запитання 7

Те, що ви відчуваєте, дивлячись на товар, який хочете придбати називається

варіанти відповідей

бажання

емоції

голод

депресія

Запитання 8

Молода сім`я на хрестини доньки купує хрестик, іконку, крижму під впливом:

варіанти відповідей

моди

культури

релігії

традицій

Запитання 9

Мама, коли вирішила купити нову сукню у магазині, який надає знижку усім покупцям у день їх народження, зробила це під впливом

варіанти відповідей

моди

акції

стимулу

емоцій

Запитання 10

Українці купують вишиванки під впливом

варіанти відповідей

моди

культури

традицій

релігії

Запитання 11

Коли банк у рекламному оголошені обіцяє надати кредит на товар без відсотків без комісій і на термін 36 місяців, то він застосовує рекламний метод

варіанти відповідей

мода

акція

економічна привабливість

подарунок

Запитання 12

Недоліками впливу реклами на прийняття споживачем рішення про покупку товару є:

варіанти відповідей


можливість отримання інформації про нові товари та послуги

виникнення бажання купити насправді непотрібну річ

покупка дорожчої речі розрекламованого бренду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест