Вступ. Міждисциплінарні зв'язки біології та екології. Рівні організації біосистем та їхній взаємозв'язок. Біосистеми.Гомеостаз

профільний клас

Додано: 7 вересня 2022
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 836 разів
20 запитань
Запитання 1

Наука що вивчає будову та функції клітини має назву...

варіанти відповідей

генетика

цитологія

анатомія

фізіологія

Запитання 2

Здатність біосистем утворювати нові складові частини замість старих на основі генетичної інформації, закладеної в нуклеїнових кислотах, - це:

варіанти відповідей

Самоподвоєння

Самовідтворення

Самооновлення

Саморегуляція

Запитання 3

Здатність біосистем підтримувати та відновлювати відносну сталість свого складу та перебігу функціональних процесів після їхньої зміни -це

варіанти відповідей

Самовідтворення

Саморегуляція

Самооновлення

Самоподвоєння

Запитання 4

Що є об'єктом вивчення біології?

варіанти відповідей

Об'єктом вивчення біології є сезонні зміни у живій та не живій природі.

Об'єктом вивчення біології є не живі організми.

Об'єктом вивчення біології є живі організми.

Об'єктом вивчення біології є живі та не живі організми.

Запитання 5

Наука, яка досліджує вплив на людину природних і соціальних факторів навколишнього середовища:

варіанти відповідей

Екологія людини

Валеологія

Біотехнологія

Медицина

Запитання 6

До надорганізмових рівнів організації життя належать:

варіанти відповідей

Популяційно-видовий

Клітинний

Біосферний

Молекулярний

Екосистемний

Запитання 7

Амеба звичайна перебуває одночасно на рівнях

варіанти відповідей

 клітинний

 молекулярний

біосферний

організмовий

Запитання 8

Екологія-це наука яка вивчає

варіанти відповідей

екологічний стан навколишнього середовища

 Планету Земля

взаємозв'язки між організмами та навколишнім середовищем

всі відповіді вірні

Запитання 9

Кодування та передача спадкової інформації відбувається на:

варіанти відповідей

молекулярному рівні

клітинному рівні 

тканинному рівні

організмовому рівні

Запитання 10

Динаміка чисельності лисиці звичайної - це приклад на рівні

варіанти відповідей

 біогеоценотичному

популяційно-видовому

організмовому

біосферному

Запитання 11

На молекулярному рівні організації живої матерії знаходяться

варіанти відповідей

гриби

рослини

бактерії

віруси

Запитання 12

Виберіть основні фундаментальні властивості живого

варіанти відповідей

самооновлення

саморегуляція

самовідтворення

єдність хімічного складу

обмін речовин і енергії

Запитання 13

Біологія вивчає:

варіанти відповідей

 особливості будови живих організмів

  живлення, ріст, розмноження організмів

  

користь і шкоду інших організмів для людини

  всі відповіді вірні

Запитання 14

 Проаналізуйте текст: "Двічі або тричі на рік у зайців з'являються маленькі зайченятка. спочатку вони живляться молоком, пізніше починають споживати траву і поступово перетворюються на дорослих зайців.". Про які ознаки живого у ньому йдеться? (кілька відповідей)

варіанти відповідей

розвиток

 ріст

  подразливість

 розмноження

  живлення

виділення

адаптація

Запитання 15

відносна сталість складу та властивостей біологічних та екологічних систем

варіанти відповідей

адаптація

гомеостаз

саморегуляція

самовідновлення

самооновлення

Запитання 16

неспецифічна нейрогуморальна відповідь організму на сильний зовнішній вплив.

варіанти відповідей

адаптація

гомеостаз

саморегуляція

самовідновлення

самооновлення

стрес

Запитання 17

сукупність живих організмів, які мешкають у певному середовищі існування й утворюють з ним єдине ціле 

варіанти відповідей

популяція

вид

екосистема

біосфера

організм

Запитання 18

на якому рівні організації життя утворюються біологічні системи

варіанти відповідей

молекулярний

клітинний

організмовий

екосистемний

біосферний

Запитання 19

виберіть неклітинні форми життя

варіанти відповідей

рослини

тварини

гриби

бактерії

віруси

віроїди

пріони

Запитання 20

виберіть клітинну форму життя яка відноситься до прокаріот

варіанти відповідей

рослини

тварини

гриби

бактерії

віруси

віроїди

пріони

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест