Вуглеводи 10 клас

Додано: 28 квітня 2023
Предмет: Хімія, 10 клас
Копія з тесту: Вуглеводи 10 клас
Тест виконано: 989 разів
21 запитання
Запитання 1

Глюкоза, фруктоза, сахароза, крохмаль, целюлоза утворюються в природі

варіанти відповідей

в результаті фотолізу

в результаті процесу фотосинтезу в зелених рослинах 

в результаті окиснення білків

Запитання 2

Загальна формула більшості вуглеводів

варіанти відповідей

Cn(H2O)

Cn(H2O)m

CnH2n+1O

CnH2n+1OH

Запитання 3

Вуглеводи поділяють на:

варіанти відповідей

Оксигеновмісні, безоксигенові

Одноосновні, двоосновні, триосновні

Основні, подвійні. комплексні

Моносахариди, дисахариди, полісахариди

Запитання 4

Оберіть фізичні властивості глюкози:

варіанти відповідей

Не розчинна у воді

добре розчинна у воді

біла кристалічна речовина

гігроскопічна

солодка на смак

Запитання 5

якісним реактивом на глюкозу є

варіанти відповідей

купрум(ІІ)гідроксид

бромна вода

індикатор фенолфталеїн

йод

Запитання 6

Укажіть твердження, що стосуються сахарози

варіанти відповідей

 C6H12O6  

C2H4O2 

 C12H22O11

C2H6

моносахарид

дисахарид

полісахарид

Запитання 7

Виберіть правильне твердження, що стосується сахарози

варіанти відповідей

З йодом утворює синю речовину

Молекула складається із залишків глюкози та фруктози

Молекула скадається із двох залишків глюкози

Має гіркуватий смак

Запитання 8

Вкажіть основну сировину для промислового добування цукру:

варіанти відповідей

Соки овочів і фруктів

Цукровий буряк і цукрова тростина

Картопля і коноплі

Пшениця і жито

Запитання 9

Ізомером глюкози є:

варіанти відповідей

сорбіт

целюлоза

сахароза

фруктоза

Запитання 10

Укажіть загальну формулу крохмалю і целюлози:

варіанти відповідей

Сn2О)m

6Н10О5)n

СnН2n+2

Запитання 11

Оберіть фізичні властивості, які притаманні крохмалю:

варіанти відповідей

білий колір

безбарвний

не має запаху

має їдкий запах

не має смаку

добре розчиняється у воді

не розчиняється у холодній воді

Запитання 12

Укажіть іншу назву целюлози:

варіанти відповідей

фруктоза

лактоза

сахароза

клітковина

Запитання 13

Оберіть фізичні властивості, які характерні для целюлози:

варіанти відповідей

тверда речовина

волокниста речовина

жовтого кольору

білого кольору

добре розчиняється у воді

нерозчинна речовина

Запитання 14

Закінчити рівняння

С6Н12О6дріжджі 

варіанти відповідей

2СО2 + 3Н2О

2Н5ОН + 2СО2

6Н12О6

6nСО2 + 5nН2О

Запитання 15

Вкажіть значення відносної молекулярної маси глюкози


варіанти відповідей

180

  

 120 

322

186

Запитання 16

Вкажіть кількість гідроксильних груп у молекулі глюкози

варіанти відповідей

5

2

4

6

Запитання 17

Встановіть відповідність між реагентами та продуктами реакцій:

С6Н12О6 + О2 →

варіанти відповідей

СО2 + Н2О

6Н11О5)n + Н2О

C6H12O6  

C2H6O  

Запитання 18

Обчислити масу глюкози, яка утвориться при фотосинтезі, якщо виділиться 6,72 л кисню.

варіанти відповідей

9 г

18 г

90 г

36 г

Запитання 19

Установіть відповідність між формулою речовини та класом, до якого вона належить

Формула речовини                                   Клас

А) С3Н7СООН                                      1 естери

Б) С6Н12О6                                           2 спирти

В) С2Н5СООСН3                                  3 карбонові кислоти

Г) С2Н5ОН                                            4 вуглеводи

                                                              5 альдегіди

варіанти відповідей

а-3, б-1, в-2, г-5

 а-1, б-2, в-4, г-5

а-3, б-4, в-1, г-2

а-4, б-3, в-1, г-2

Запитання 20

Установіть відповідність між властивістю речовини та рівнянням реакції


1) спиртове бродіння глюкози

2) гідроліз крохмалю

3) повне окиснення глюкози

4) гідроліз сахарози


А) С12Н22О11+ Н2О → 2С6Н12О6

Б) С6Н12О6 + 6О2 → 6СО2 + 6Н2О

В) С6Н12О6 → 2С2Н5ОН + 2СО2

Г) (С6Н10О5 )n + nН2О → nС6Н12О6

варіанти відповідей

1-В, 2-Г, 3-Б, 4-А

1-А, 2-Г, 3-Б, 4-В

1-Б, 4-В, 2-Г, 3-А

1-Г, 2-А, 3-Б, 4-В

Запитання 21

Визначити речовину Х у перетворенні: крохмаль → Х → етанол

варіанти відповідей

фруктоза

глюкоза

целюлоза

лактоза

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест