5. Укажіть реагенти, що потрібно використати для проведення реакцій
відповідно до наведеної схеми перетворень
А) Ag2O, H2; В) CuO, H2;
Б) Cu(OH)2,H2; Г) H2, CuO.
Визначте формули речовин Х, Y та Z у схемі перетворень
спиртове етанова
+Х бродіння кислота
целюлоза → глюкоза −→ Y −→ Z
Укажіть назву речовини X у хімічній реакції
Укажіть назви сполук Х та Х1, що відповідають схемі перетворень
А) Х – сорбіт, Х1 – глюконова кислота
Б) Х – глюконова кислота, Х1 – сорбіт
В) Х – етанол, Х1 – сорбіт
Г) Х – гексаналь, Х1 – глюконова кислота
Установіть послідовність застосування реагентів для виконання перетворень
за схемою С2Н2→ С2Н4 → С2Н5ОН → СН3СНО → СН3СООН
А) купрум(ІІ) оксид; В) водень;
Б) вода; Г) арґентум(І) оксид
Установіть відповідність між структурною формулою речовини та класом органічних сполук, до якого вонс належить:
А) 1- аміни, 2- спирти, 3-альдегіди, 4-алкіни
Б) 1- амінокислоти, 2- спирти, 3-альдегіди, 4-алкени
В) 1- амінокислоти, 2- спирти, 3-карбонові кислоти, 4-алкіни
Г) 1- аміни, 2- альдегіди, 3-естери, 4-алкіни
Установіть відповідність між назвою речовини та способом її добування
Укажіть речовину Х в схемі перетворень : С₂H₆ → С₂Н₅Сl → Х → СН₃СНО
Укажіть невідому речовину "Х" у такій схемі перетворень: СН4 -> Х -> С2Н6
Укажіть речовину, що є ізомером н-гексану.
Укажіть формулу кінцевого органічного продукту Х2 у схемі перетворень
Визначте речовину X та Y у схемі перетворень С2Н6 → X → Y → C6Н6.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома