Обслуговування клієнтів – це система заходів,
Згідно міжнародного стандарту ICO 9000, якість – це
Між якістю і успішною реалізацією послуг
У міждержавному досвіді щодо визначення якості обслуговування виділяється такі підходи:
Для визначення структури якості обслуговування виділяєть такі підходи:
Японські фахівці виділяють п'ять структурних категорій якості обслуговування:
Американські фахівці виділяють три структурні категорії якості обслуговування:
Управління якістю послуг у підприємствах здійснюється у формі
Якість послуг повинна відповідати
Основним документом, що визначає взаємовідносини між адміністрацією, персоналом підприємства і споживачами є
Культура обслуговування включає в себе
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома