Якість обслуговування відвідувачів

Додано: 11 грудня 2023
Предмет: Технології, 11 клас
11 запитань
Запитання 1

Обслуговування клієнтів – це система заходів,

варіанти відповідей

що забезпечують високий рівень комфорту та задовольняють найрізноманітніші побутові, господарські і культурні запити гостей

що забезпечують високий рівень комфорту відвідувачів

що задовольняють найрізноманітніші побутові, господарські і культурні запити гостей

Запитання 2

Згідно міжнародного стандарту ICO 9000, якість – це

варіанти відповідей

сукупність властивостей і характеристик послуг, які здатні задовольняти обумовлені або передбачувані потреби споживачів

сукупність властивостей послуг, які здатні задовольняти обумовлені або передбачувані потреби споживачів

сукупність характеристик послуг, які здатні задовольняти обумовлені або передбачувані потреби споживачів

Запитання 3

Між якістю і успішною реалізацією послуг

варіанти відповідей

існує прямопропорційна залежність

не існує залежності

Запитання 4

У міждержавному досвіді щодо визначення якості обслуговування виділяється такі підходи:


варіанти відповідей

- якість обслуговування визначається на основі оцінки корисних характеристик процесу надання послуг

- оцінка недоліків в процесі обслуговування клієнтів

- визначення кількості конкурентів

Запитання 5

Для визначення структури якості обслуговування виділяєть такі підходи:


варіанти відповідей

японський


американський


європейський

азіатський

Запитання 6

Японські фахівці виділяють п'ять структурних категорій якості обслуговування:



варіанти відповідей

внутрішню якість (непомітна для споживачів) - виявляється у якості організації послуг, технології обслуговування, функціональній взаємодії підрозділів

матеріальну якість (помітна для споживачів) - відображається в особливостях оформлення інтер'єру – дизайні, умеблюванні, білизні, якості посуду, використовуваних матеріалах та інше

нематеріальну якість – представлена рівнем загального комфорту, естетичним оформленням, наявністю музичного оформлення, реклами

психологічну якість – проявляється у дотримуванні принципів гостинності обслуговуючим персоналом

тривалість обслуговування – охоплює час очікування, оперативність та швидкість обслуговування

технічну якість - дотримання підприємством стандартних вимог щодо матеріально-технічної бази: архітектури і планування будівлі, оформлення інтер'єру, забезпечення якісними меблями, необхідним обладнанням для водопостачання, постачання тепла, енергії, забезпечення інформаційними комунікаціями та ін.

функціональну якість пов'язується із здатністю персоналу якісно виконувати професійні обов'язки, відображає ефектні елементи в процесі обслуговування клієнтів – оперативність процесу бронювання, реєстрації і поселення, надання конкретних послуг та ін.

етичну (соціальна) якість – це позиції підприємства на ринку, визначені на основі моніторингу ринку серед клієнтів, незалежних експертів, проведення соціологічних досліджень

Запитання 7

Американські фахівці виділяють три структурні категорії якості обслуговування:


варіанти відповідей

внутрішню якість (непомітна для споживачів) - виявляється у якості організації послуг, технології обслуговування, функціональній взаємодії підрозділів

матеріальну якість (помітна для споживачів) - відображається в особливостях оформлення інтер'єру – дизайні, умеблюванні, білизні, якості посуду, використовуваних матеріалах та інше

нематеріальну якість – представлена рівнем загального комфорту, естетичним оформленням, наявністю музичного оформлення, реклами

психологічну якість – проявляється у дотримуванні принципів гостинності обслуговуючим персоналом

тривалість обслуговування – охоплює час очікування, оперативність та швидкість обслуговування

технічну якість - дотримання підприємством стандартних вимог щодо матеріально-технічної бази: архітектури і планування будівлі, оформлення інтер'єру, забезпечення якісними меблями, необхідним обладнанням для водопостачання, постачання тепла, енергії, забезпечення інформаційними комунікаціями та ін.

функціональну якість пов'язується із здатністю персоналу якісно виконувати професійні обов'язки, відображає ефектні елементи в процесі обслуговування клієнтів – оперативність процесу бронювання, реєстрації і поселення, надання конкретних послуг та ін.

етичну (соціальна) якість – це позиції підприємства на ринку, визначені на основі моніторингу ринку серед клієнтів, незалежних експертів, проведення соціологічних досліджень

Запитання 8

Управління якістю послуг у підприємствах здійснюється у формі

варіанти відповідей

зовнішнього контролю

внутрішнього контролю

самоконтролю

Запитання 9

Якість послуг повинна відповідати

варіанти відповідей

встановленим стандартам

встановленим вимогам

бажанням клієнта

Запитання 10

Основним документом, що визначає взаємовідносини між адміністрацією, персоналом підприємства і споживачами є


варіанти відповідей

"Правила надання послуг", розроблені у відповідності до закону України "Про захист прав споживачів"

"Правила надання послуг", розроблені у відповідності до конституції України

"Правила захисту прав споживачів", розроблені у відповідності до закону України "Про захист прав споживачів"

Запитання 11

Культура обслуговування включає в себе

варіанти відповідей

сукупність матеріальних благ і духовних цінностей

сукупність матеріальних благ

сукупність духовних цінностей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест