Загальна характеристика металів. Фізичні та хімічні властивості металів на основі їхньої будови

Додано: 30 грудня 2019
Предмет: Хімія, 11 клас
Тест виконано: 288 разів
12 запитань
Запитання 1

Виділіть ряд, де містяться лише металічні елементи

варіанти відповідей

Sr,Se,Sn

Ba,Be,Br

Fr,Fe,Ra

Al,Ar,Ca

Запитання 2

Укажіть метал, що взаємодє з водою

варіанти відповідей

барій

олово

свинець

мідь

Запитання 3

Електронна формула 1s22s22p63s1 належить елементу

варіанти відповідей

калій

натрій

алюміній

магній

Запитання 4

Розкладом цієї солі одержують кисень. Вона - відомий окисник органічних сполук. Який лужний елемент входить у її склад?

варіанти відповідей

Na

Cs

Rb

К

Запитання 5

Для простої речовини елемента з зарядом ядра +29 характерний тип зв`язку

варіанти відповідей

ковалентний неполярний

ковалентний полярний

металічний

йонний

Запитання 6

Виділіть метали, що не реагують, навіть, з нітратною кислотою

варіанти відповідей

платина

мідь

кобальт

золото

Запитання 7

До магнію прилили сульфатну кислоту. В результаті реакції виділилося 2,24л водню. Яка кількість і маса металу прореагувало?

варіанти відповідей

12г

2,4г

1,2г

1моль

0,5моль

0,1моль

Запитання 8

Що міститься у вузлах кристалічних граток зображеної простої речовини?

варіанти відповідей

позитивно заряджені йони

молекули

атоми

вільні електрони

Запитання 9

Перетворіть схему на хімічне рівняння та вкажіть суму коефіцієнтів

Fe + Cl2 = FeCl3

варіанти відповідей

5

14

3

7

Запитання 10

Zn → Zn(OH)2 → ZnO → X → AgCl

За даним ланцюгом перетворень укажіть:

1. Формулу сполуки Х

2. До якого класу неорганічних речовин вона відноситься

3. Тип реакції, за якою цю сполуку тут одержують

варіанти відповідей

1. Zn(NO)3

1. ZnCl2

2. кислоти

2. солі

обмін

заміщення

Запитання 11

Виділіть амфотерні метали

варіанти відповідей

Al

Ca

Fe+2

Fe+3

Запитання 12

Укажіть сполуку, за допомогою якої можна розрізнити солі Fe(II) і Fe(III)

варіанти відповідей

Cu(OH)2

NaOH

Zn(OH)2

Al(OH)3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест