1. Галичина за Першим поділом Речі Посполитої була приєднана до Австрійської імперії
2. Які українські території увійшли до складу Коронного краю «Королівства Галичини і Лодомерії»?
Якому поняттю відповідає наведене визначення:
«Зведення різноманітних проявів життя в державі до єдиних зразків, затверджених імперською владою»?
Коли відбувалися події, про які йдеться у наведеному уривку: «Австрійська імператриця ... та її син ... провадили «модну» тоді серед європейських монархів політику просвітництва ... Головним напрямком їхньої політики в Галичині було ослаблення позицій польської шляхти»?
Укажіть ім’я та прізвище діяча, пропущене в наведеному уривку.
«Під покровительством перемишльського єпископа ... зібрався гурт патріотично налаштованих греко-католицьких священиків: Іван Могильницький, Йосип Лозинський, Йосип Левицький, Іван Лаврівський».
Про наслідок якої події йдеться в історичному джерелі:
«Російська інтелігенція, яка говорила тоді польською, німецькою або церковнослов’янською мовами, теж засудила новий дух. Найсуворішим було те, що її видання викликало переслідування з боку уряду і владної ієрархії: трьох згаданих хлопців віддали ще 1838 р. під суворий поліцейський нагляд, а після закінчення греко-католицької семінарії їм відмовили в духовному сані»?
Укажіть організацію, якій належить відозва до народу в першій половині XIX ст.
«Але тепер, коли для всіх спалахнуло сонце свободи, прокинувся і наш український лев і чудове нам передбачає майбутнє. Встаньте, брати, але не до сварки і негоди! Будьте тим, ким бути можемо, будьте — Народом!»
Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела:
«За відомостями, які до нас надійшли, депутат рейхстагу... в деяких громадах провів нові громадські вибори, а в горах нібито він роз’яснив місцевому населенню, що ліси і полонини належать їм... та що наступного року будуть усі звільнені від податків»?
До складу "Руської трійці" входили
Яка з економічних особливостей НЕ характерна західноукраїнським землям у складі Австрійської імперії?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома