На початку 20 століття австрійська влада йшла на поступки українцям Східної Галичини з огляду на конфронтацію з
Яка галузь випереджала інші в розвитку тогочасної промисловості Східної Галичини?
Які українські землі на початку 20 століття називали "Українським П'ємонтом"
Яка течія домінувала в українському русі Галичини на початку 20 століття?
Яка політична партія на початку 20 ст. користувалася найбільшою підтримкою населення Східної Галичини?
Доповніть твердження. Піднесенню національної свідомості українців в Австро-Угорській імперії сприяла діяльність...
Україна на початку ХХ ст:
Хто очолив рух за виборчу реформу в Австро-Угорщині на початку 20 ст.?
Куди був спрямований міграційний потік українців з підавстрійської України у зв’язку з аграрним перенаселенням?
Яку назву мали громадські збори, що проводилися на західноукраїнських землях із ухваленням резолюцій, які відправлялися органам влади і бралися до уваги політичними партіями?
Який вид спротиву найчастіше застосовувало населення західноукраїнських земель?
Яку назву мала перша молодіжна організація військово-спортивного руху?
Яку спортивно-молодіжну організацію було засновано К. Трильовським?
Хто очолював греко-католицьку церкву Галичини на початку ХХ століття?
Для характеристики якого явища, поширеного на західноукраїнських землях, кінця XIX — початку XX ст. можна використати зображене рекламне оголошення?
Про кого йдеться у фрагменті з джерела? «В Палаті панів промовляв в дні 28 червня 1910 р. та підніс свій авторитетний голос в справі українського університету. Він виказував, що утворення українського університету у Львові уважає справою конче важною і конечною. Се була перша промова Українця в Палаті панів...» (К. Левицький)
Про причини якого соціально-економічного явища в західноукраїнських землях ідеться у фрагменті зі статті І. Франка? «Галичина була “перелюднена”, мала надто розвинений поділ селянської землі і дуже малі заробітки. Галичина – край браку засобів для існування – їжі, освіти, а також прав і свобод людини. Матеріальна скрута, немилосердний грабіж і зловживання владою поміщиками, тобто відсутність правової опіки, неспроможність себе захистити... Залишаючи свої оселі, речі, родичів, хай яку господарку, всі як один відповідають: “Нема чого тут триматися, не дочекаємось нічого доброго”».
Укажіть назву об'єднання підприємств, що являло собою угоду самостійних у виробничому відношенні власників підприємств про спільний продаж продукції
Найбільш виразних форм світова економічна криза в Україні набула в:
Укажіть прізвище особи, яку в Наддніпрянській Україні величали "артільним батьком"
Чи брали участь українські депутати у І Державній Думі?
Земельна реформа була започаткована указом від:
Цільна ділянка землі, яка переходила з общинної у приватну власність називалася:
Укажіть, коли було Літературне товариство імені Т. Шевченка перетворене в Наукове товариство імені Т. Шевченка:
Видатний український поет, прозаїк, драматург, літературний критик, публіцист, перекладач, науковець,громадський і політичний діяч. Засновник першої української політичної партії. Автор збірок "Зів'яле листя" та історичного роману "Захар Беркут":
Установіть відповідність між ім'ям ученого та назвою галузі науки, у розвиток якої він зробив значний внесок:
1. Д. Яворницький
2. І. Мечников
3. О. Ляпунов
4. І. Пулюй
А фізика
Б математика
В біологія
Г історія
Д хімія
Микола Лисенко - це відомий український
У якому місті виник перший український театр, заснований Марком Кропивницьким?
Укажіть автора картини:
Вкажіть причини російської революції 1905-1907 рр.
( 4 відповіді)
Про якого митця йдеться в уривку з історичного джерела: У перших десятиріччях XX ст. на оперних сценах світу царювали четверо і чоловіків – Баттістіні, Карузо, Тітта Руффо, Шаляпін. І лише одна жінка спромоглася сягнути їхніх висот і стати врівень з ними. Найвимогливіші критики світу називали її «Незабутньою Аїдою», «Єдиною в світі Джокондою», «Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан». Це була:
Яка із картин написана в новому на той час, модерністському, напрямку в мистецтві — супрематизмі
Зазначити архітектора та назву архітектурної памятки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома