1. Тест складений для учнів 11 кл, які вивчають хімію на рівні стандарту відповідно Програми з хімії для 10 – 11 класів закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту (затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407).
2. Тест можна використовувати на уроці при
- закріпленні нового матеріалу,
- перевірці Д/З,
- підготовці до ЗНО.
3. Загальна кількість завдань – 33.
4. На виконання роботи відведено 30-45 хв.
5. Робота містить завдання з вибором однієї ( або декілька ) правильної (- них) відповіді ( -дей).
6. Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких:
- один правильний ( завдання №1-27, 29-32 );
- два правильних ( завдання № 28,33);
7. Максимальна кількість балів, що можна набрати, правильно виконавши всі завдання тестової роботи – 78.
8. Тест розроблений за матеріалами підручників та посібників, що входять до «Переліку програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих МОН України для використання у ЗНЗ»
Укажіть електронну формулу атома Феруму
Виберіть фізичні властивості характерні для заліза
Розташуйте формули речовин за збільшенням ступеня окиснення Феруму:
1) Fe(OH)3, 2) Fe, 3)FeCl2, 4) K2FeO4
Укажіть правильний запис скороченого йонно-молекулярного рівняння взаємодії ферум (ІІІ) оксиду із хлоридною кислотою
Укажіть назви речовин, які взаємодіють із залізом:
1) нітратна кислота ( розб.), 2) калій нітрат,
3) сульфатна кислота (конц.), 4) хлор ( під час нагрівання),
5) купрум (ІІ) хлорид, 6) нітратна кислота ( конц.)
Установіть генетичний ланцюжок отримання заліза:
1) FeO, 2) Fe(OH)3, 3) Fe3O4, 4) Fe2O3
Установіть послідовність утворення сполук для отримання ферум (ІІІ) оксиду:
1) Fe(OH)3, 2) FeO, 3) Fe(OH)2, 4) FeSO4
Установіть послідовність утворення сполук для отримання ферум (ІІІ) гідроксиду:
1) Fe(OH)2, 2) Fe2O3 , 3) FeСl2, 4) FeO
1. Укажіть назви речовин, які взаємодіють з ферум (ІІ) оксидом:
1) натрій гідроксид, 2) магній оксид, 3) силіцій ( ІV) оксид,
4) сульфатна кислота, 5) цинк нітрат, 6) сульфур ( ІV) оксид
Укажіть кількість p - електронів в атомі Феруму
Ферум (ІІ) оксид не можна одержати
Укажіть помилкове твердження: Солі Fe3+
Укажіть помилкове твердження: ферум (ІІ) гідроксид - це
Визначте речовини Х і Х1 у схемі реакції:
Fe(OH) 2 + X + X1 → Fe(OH)3
Укажіть кількість електронів, які містяться на d - підрівні передостаннього електронного шару атома Феруму
Визначте речовини Х і Х1 у схемі реакції:
to
Fe + H2O →X + X1
Із розчину ферум (ІІІ) сульфат катіони Fe3+ можна осадити за допомогою розчину
Укажіть метал, який можна одержати з розчину солі відповідного металічного елемента за допомогою заліза
Укажіть формулу солі, яку застосовують для боротьби зі шкідниками с/г культур
Укажіть формулу солі, яку використовують як протравку під час фарбування тканин
Визначте речовину Х у схемі реакції: Fe + Cl2→X
Визначте речовини Х і Х1 у схемі реакції: Fe + НCl → X + X1
Укажіть формулу сполуки, яка за наявності кисню змінює свій колір на іржаво-коричневий
Укажіть, який з наведених продуктів харчування містить багато Феруму
Найбільша кількість Феруму в організмі людини міститься
Укажіть кислоти, які пасивують залізо
Укажіть формулу змішаного ( подвійного) оксиду
Виберіть рівняння реакцій, які доводять амфотерність ферум (ІІІ) оксиду
Залізо використовується у вигляді сплавів
Чавун - це
Сталь - це
Укажіть формули природних сполук Феруму у такій послідовності: пірит, гематит, сидерит, магнетит, лимоніт
1) Fe3O4 2) Fe2O3 x nH2O 3) Fe2O3 4) FeCO3 5)FeS2
Позначте рівняння реакції добування заліза алюмінотермічним способом
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома