ЗАСТОСУВАННЯ ПОХІДНОЇ

Додано: 22 квітня 2021
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 680 разів
11 запитань
Запитання 1

На рисунку зображено графiк функцiї y = f(x). Скiльки критичних точок має функцiя?

варіанти відповідей

Одну

Двi

Три

Чотири

П’ять

Запитання 2

Знайдiть критичнi точки функцiї y = 2x3 − 9x2 − 24x − 18.

варіанти відповідей

–4; 1

–1; 4

1; 4

–3; –1

–1; 3

Запитання 3

На рисунку зображено графiк похiдної функцiї y = f(x). Користуючись зображенням, укажiть точки екстремуму функцiї y = f(x).

варіанти відповідей

–2; –1; 1; 3

1; 3

–1; 3

–3; 0; 2; 4

–3; 2; 4

Запитання 4

На рисунку зображено графiк похiдної функцiї y = f(x). Користуючись зображенням, укажiть кiлькiсть точок мiнiмуму функцiї y = f(x).

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 5

На рисунку зображено графiк похiдної функцiї y = f(x). Користуючись зображенням, укажiть промiжки зростання функцiї y = f(x).

варіанти відповідей

(−4;−1)⋃(2;+∞)

(−∞;−3)⋃(0;+∞)

(−3;0)

(−∞;−4)⋃(−1;2)

(−4;2)

Запитання 6

На рисунку зображено графiк похiдної функцiї y = f(x). Користуючись зображенням, укажiть промiжки спадання функцiї y = f(x).

варіанти відповідей

(−∞;−2)⋃(1;3)

(−2;1)⋃(3;+∞)

(−∞;2)⋃(4;+∞)

(2;4)

(−2;2)

Запитання 7

Знайдiть промiжки зростання функцiї y = 8x − 2/3⋅x3.


варіанти відповідей

(2;+∞)

(−∞;2)

(−∞;−2)⋃(2;+∞)

(−2;2)

(0;4)

Запитання 8

Знайдiть промiжки спадання функцiї y = 4x3 + 6x2.

варіанти відповідей

(−1;0)

(−∞;−1)⋃(0;+∞)

(−∞;−1)

(−1;1)

(−3;0)

Запитання 9

На рисунку зображено графiк функцiї y = f(x), яка визначена на промiжку (−4;7). У кожнiй точцi цього промiжку iснує похiдна y = f ′(x). Скiльки всього коренiв має рiвняння f ′(x) = 0 на промiжку (−4;7)?

варіанти відповідей

Один

Два

Три

Чотири

П’ять

Запитання 10

Знайдiть найменше значення функцiї y = 4x2 − 48x на промiжку [1;4].

варіанти відповідей

−72

−64

−144

−128

−256

Запитання 11

Знайдіть найбільше і найменше значення функції f(x) = 4/(x2+1) на відрізку [‒1;2]

варіанти відповідей

–0,1 – найбільше значення; –4 – найменше значення

–1– найбільше значення; –8 – найменше значення

2 – найбільше значення; 0,8 – найменше значення

4 – найбільше значення; 0,8 – найменше значення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест