Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до складеного професійного стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).
.
Завдання допоможуть виявити переможця конкурсу
професійної майстерності «Кращий за фахом».
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (3 розряд)
Перелічені деталі відносяться до системи живлення карбюраторного двигуна. Яка зайва?
До трансмісії не належать:
Система охолодження призначена для:
Як називається вид технічного обслуговування, який проводиться у дорозі?
З перелічених деталей вкажіть ті, які належать кривошипно – шатунному механізму ?
Які якості характеризує цетанове число дизельного палива?
Що позначено на рис. в цифрою 2 ?
Яка частина фари позначена на рис. в цифрою 1 ?
Чим створюється підвищений тиск в закритій системі охолодження ?
Якою цифрою позначений на рис. б розширювальний бачок?
В якій відповіді правильно вказана найбільш вигідна температура охолоджувальної рідини на працюючому двигуні?
Яке призначення частини системи охолодження, позначеної на рис. а цифрою 1?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома