Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до складеного професійного стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).
.
Завдання допоможуть виявити переможця конкурсу
професійної майстерності «Кращий за фахом».
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (3 розряд)
З перелічених деталей вкажіть ту, яка відноситься до ходової частини автомобіля?
Основне призначення стоянкової гальмівної система автомобіля ?
У системі живлення дизельного двигуна паливо надходить до циліндрів таким шляхом:
Під час проведення щоденного технічного обслуговування системи освітлення проводять:
Поплавкова камера карбюратора призначена для:
Яка деталь шарніру рульової тяги позначена на рис. в?
Яка частина паливного бака позначена на рис. а?
Якою цифрою позначена на рис. б робоча пружина?
Яка частина фільтра грубої очистки позначена на рис. в?
Яка з названих причин призводить до перезбіднення суміші?
Яким способом регулюється рівень палива в поплавковій камері карбюратора К126?
Якою цифрою позначений на рис. Б
гальмовий барабан?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома