Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до складеного професійного стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).
.
Завдання допоможуть виявити переможця конкурсу
професійної майстерності «Кращий за фахом».
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (3 розряд)
Що представляє собою електроліт ?
Вкажіть правильну послідовність передачі крутного моменту від колінчастого вала до карданної передачі...
Головний гальмівний циліндр призначений для:
Вкажіть деталь, яка регулює напругу електроструму, виробленого генератором?
Яка деталь бензинового насоса позначена на
рис. б цифрою 4?
Якою цифрою позначений на рис. г фільтруючий елемент фільтра тонкої очистки?
Яка з названих причин призводить до перезбагачення суміші?
Якою цифрою позначений на рис. б ексцентрик для поточного регулювання гальмового механізму?
Яка деталь головного гальмового циліндра позначена
на рис. в?
Яку схему електрообладнання застосовують на автомобілях?
Яка частина позначена на рис. а цифрою 1?
Яка з перелічених деталей належить до зчеплення?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома