До фольклорних належать обидва твори в рядку
За ідейно-тематичним змістом центральним у «Слові про похід Ігорів» є розділ
Присвяту Анне Григорьевне Квитке має твір
Діалог
- Як бачиш: бурлака на світі; тиняюсь од села до села, а тепер їду в Полтаву.
- Може, у тебе родичі єсть у Полтаві або знакомі?
- Нема в мене ні родичів, ні знакомих. Які будуть знакомі чи родичі в сироти? відбувається між
Заклик Обніміться ж, брати мої, молю вас, благаю! звучить у творі
Прочитайте рядки. Був він син паволоцького попа, по прізвищу Чепурний, учився в Київській братській школі, і вже сам вийшов був на попи. Як же піднялися козаки з гетьманом Остряницею, то й він устряв до козацького війська, бо гарячий був чоловік... У цьому уривку йдеться про
Словами Недалеко від Богуслава, коло Росі, у довгому покрученому яру розкинулося село Семигори починається
Пролог і три дії (весна, літо, осінь) — композиційні особливості твору
Розв’язкою в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є епізод, у якому Чіпку
Словами Яка тобі компанія — Микола? Мужик — одно слово, а ти на такій лінії, трешся між людьми іншого коліна... повчає свого сина герой твору
Сумний переліг, барвисті квітки, зірка провідна — художні образи твору
Прочитайте рядки. Задарма край твій весь политий кров’ю Твоїх борців? Йому вже не пишаться у красоті, свободі і здоров’ю? В уривку провідним художнім засобом є
За стилем твір «Мойсей» є
Події твору «Valce mélancolique» розгортаються на
Жанр усмішки заснував автор твору
Надписом на вокзалі (на фото) обурена героїня твору
Леся Українка, Франко, Шевченко й Сковорода згадані в поезії
Свої спогади назвав автобіографічним кінооповіданням оповідач твору
Характеристикою одна статура в матері і доньки — обидві круглі, наче карахоньки наділені героїні
Прочитайте рядки.
Наша слава кучерява Не вмре, не поляже. Або, може, і поляже. Як вже німець скаже.
Цей уривок має ознаки
Установіть відповідність.
Літературне угруповання (школа, генерація) Представник
1 ВАПЛІТЕ А Іван Багряний
2 шістдесятники Б Ліна Костенко
3 «празька школа» поетів В Максим Рильський
4 київська школа неокласиків Г Євген Маланюк
Д Микола Хвильовий
Установіть відповідність.
Літературний герой Жанр твору
1 Софія Дорошенко А новела
2 Гриць Бобренко Б повість
3 Тереза В гумореска
4 Сашко Г кіноповість
Д роман у віршах
Установіть відповідність.
Художні образи Назва твору
1 верби п’яні, зорі у воді А «Різдво»
2 зимовий вечір, шепіт гаю Б «Чари ночі»
3 дорога далека, солов’їні гаї В «О, панно Інно...»
4 золотий горіх, місяць круглий Г «Блакитна Панна»
Д «Пісня про рушник»
Співвіднесіть ім’я поета й висловлювання про нього.
Висловлювання про поета
1 «... коротким життям заробив чесне безсмертя, хоча про свою дочасну й позачасну славу ніколи не думав...»
2 «Ніби щойно прокинувшись, він відкрив очі на світ та основне начало
Всесвіту побачив у ритмічному русі, гармонійному звукові, музиці.
Цей ритм Усесвіту і є “Соняшними кларнетами”...»
3 «Син Донеччини, задушевний лірик, він був серед тих, хто глибоко відчув красу українського поетичного слова й виявив його нові можливості...»
4 «У важкі часи безправ’я та темряви він був для Західної України
й університетом, й енциклопедією, й академією наук, і народним,
не затвердженим ніякою монаршою ласкою міністром культури та освіти...»
Поет
А Іван Франко
Б Павло Тичина
В Микола Вороний
Г Василь Симоненко
Д Володимир Сосюра
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома