Наголос падає на другий склад у слові
Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку
Правильно утворено словосполучення
У переносному значенні вжито прикметник у словосполученні
Спонукальним є речення
НЕПРАВИЛЬНО побудовано речення
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Що довше дивишся на зорі, то більше набираєш такої певності: зорі, такі далекі, стають для тебе близькими, що міг би й рукою торкнути. (2) І коли опускаєш зір до/долу, то все навколо наче відкриває новий, не/відомий тобі смисл, якого раніше чи не хотів помічати, чи він ховався від тебе. (3) Іншими очима дивишся на дорогу, на якій оце стоїш вловлюючи прибитий вічною вогкістю запах куряви. (4) Натхненно-пильним зором прилипаєш до постаті людини, що, огорнувшись темрявою, зникнувши в її таємничому коконі, посувається тобі на/зустріч. (5) І коли маєш такий не/буденний настрій, то боляче буває дивитися, як падає зірка.
Окремо в тексті треба писати виділену сполуку
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Що довше дивишся на зорі, то більше набираєш такої певності: зорі, такі далекі, стають для тебе близькими, що міг би й рукою торкнути. (2) І коли опускаєш зір до/долу, то все навколо наче відкриває новий, не/відомий тобі смисл, якого раніше чи не хотів помічати, чи він ховався від тебе. (3) Іншими очима дивишся на дорогу, на якій оце стоїш вловлюючи прибитий вічною вогкістю запах куряви. (4) Натхненно-пильним зором прилипаєш до постаті людини, що, огорнувшись темрявою, зникнувши в її таємничому коконі, посувається тобі на/зустріч. (5) І коли маєш такий не/буденний настрій, то боляче буває дивитися, як падає зірка.
У формі називного відмінка вжито слово
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Що довше дивишся на зорі, то більше набираєш такої певності: зорі, такі далекі, стають для тебе близькими, що міг би й рукою торкнути. (2) І коли опускаєш зір до/долу, то все навколо наче відкриває новий, не/відомий тобі смисл, якого раніше чи не хотів помічати, чи він ховався від тебе. (3) Іншими очима дивишся на дорогу, на якій оце стоїш вловлюючи прибитий вічною вогкістю запах куряви. (4) Натхненно-пильним зором прилипаєш до постаті людини, що, огорнувшись темрявою, зникнувши в її таємничому коконі, посувається тобі на/зустріч. (5) І коли маєш такий не/буденний настрій, то боляче буває дивитися, як падає зірка.
Слово таємничому (речення 4) можна замінити на всі названі варіанти, ОКРІМ
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Що довше дивишся на зорі, то більше набираєш такої певності: зорі, такі далекі, стають для тебе близькими, що міг би й рукою торкнути. (2) І коли опускаєш зір до/долу, то все навколо наче відкриває новий, не/відомий тобі смисл, якого раніше чи не хотів помічати, чи він ховався від тебе. (3) Іншими очима дивишся на дорогу, на якій оце стоїш вловлюючи прибитий вічною вогкістю запах куряви. (4) Натхненно-пильним зором прилипаєш до постаті людини, що, огорнувшись темрявою, зникнувши в її таємничому коконі, посувається тобі на/зустріч. (5) І коли маєш такий не/буденний настрій, то боляче буває дивитися, як падає зірка.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
За алфавітом записано всі слова рядка
Спрощення приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
Літеру З треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Прочитайте уривок з поезії.
Я сьогодні, як небо, захмар(1)на, Зранку думка тр(2)вожна пр(3)йшла: Про достаток ми жадібно мар(4)мо І не бач(5)м, як гине душа.
Букву Е треба писати замість цифри
Редагування потребує словосполучення
Речення з однорідними членами утвориться, якщо до частини Сонце пірнуло за небокрай ... додати
На запитання Котра година? правильною є відповідь
Прочитайте речення. Найбільш ... проектами зацікавилися ті підприємства, які мають значно ... ресурси й ... потенціал. Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка однини має іменник
Поширеним є речення
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
У якому рядку лова НЕ є синонімами?
З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова в прикладах.
Член речення
1 підмет 2 присудок 3 додаток 4 означення
Приклад
А Золотого сонця пектораль цілий день Говерла приміряла.
Б Ніч в обіймах трима моє серце і сміх напівсонних речей.
В У моєї мрії крила білі, але вони давно безсилі.
Г Серед усіх падінь і злетів в цієї правди зміст ясний.
Д Повік не зміряти нікому любові в серці золотому.
Установіть відповідність між видом речення та прикладом.
Вид речення
1 складносурядне
2 складнопідрядне
3 безсполучникове
4 складне з різними видами зв’язку
Приклад
А Оце і є той випадок єдиний, коли найбільша мужність — утекти.
Б А здавалось, один тільки крок — і обнімуться стомлені долі.
В Земля вдихне глибинно і жагучо настояний озон.
Г Чекаю дня, коли тобі скажу: оця строфа, нарешті, досконала.
Д Я знаю: ти чекаєш теж, тривожно вгадуєш і любиш.
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). (1)Мої дні течуть (2)тепер серед степу, (3)серед долини, (4)налитої зеленим хлібом.
1 А займенник
2 Б прислівник
3 В прийменник
4 Г дієприкметник
Д дієприслівник
Прийменник у на місці пропуску слід уживати в усіх словах рядка
Усі розділові знаки правильно вжиті в реченні
Апостроф треба писати на місці всіх пропусків у рядку
Спільнокореневим до слова текти є слово
Звук [д] є в кожному слові рядка:
Разом пишуться всі слова рядка
Частка НЕ пишеться РАЗОМ з усіма словами рядка
Знайдіть рядок, у якому всі слова написано правильно
Прочитайте наведений текст
На думку В.Сухомлинського, люди похилого віку мають право повчати інших і варто шанувати це моральне право. Проте народне прислів'я переконує, що в кожного часу свої пісні , тобто актуальне й важливе для одного покоління не є таким для іншого.
Викладіть ваш погляд на проблему
Одвічна проблема протистояння поколінь: чи має вона місце в сучасному світі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома