Готуємося до ЗНО. МОВА 41 варіант

Додано: 12 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 1239 разів
48 запитань
Запитання 1

Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення

варіанти відповідей

Якби не стримінгові сервіси, здоров’я глядачів не викликало б занепокоєння.

Поціновувачі «мильних опер» годинами сидять, мов приклеєні до диванів.

Хвороблива пристрасть до серіалів значно посилює гіподинамію.

А довге сидіння підвищує ризик розвитку серцево-судинних захворювань.

Запитання 2

Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово).

Психологиня, (1)донька моєї (2)подруги, пообіцяла (3)принести (4)черговий (5)фаховий журнал, де зробила (6)позначки щодо цікавих (7)випадків (8)підліткових (9)уподобань.

НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами

варіанти відповідей

1, 4, 6, 9

2, 3, 5, 7

1, 3, 5, 9

2, 4, 6, 8

Запитання 3

Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка

варіанти відповідей

блис..нути, улес..ливий, очис..ний, реміс..ник

тиж..невий, хрус..нути, балас..ний, провіс..ник

доблес..ний, якіс..ний, заздріс..но, випус..ний

безшелес..но, гіган..ський, виїз..ний, облас..ний

Запитання 4

Помилку в написанні слова допущено в рядку


варіанти відповідей

престиж, риторика, діалог

паритет, вінегрет, стиліст

директор, силікон, дісконт

диригент, симфонія, дисплей

Запитання 5

Букву Е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

увеч..рі, увічл..вість, упередж..ний

оч..видячки, змал..чку, ч..мдуж

беззаст..режно, кр..шити, змуш..ний

б..нтежний, к..рівний, кл..котить

Запитання 6

Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

від..ємний, підв..ялити, супер..ядро

ін..єкційний, між..ярусний, б..ювет

з..єднати, кур..йозний, суб..єктивізм

інтер..єр, розм..якшувати, ф..юзеляж

Запитання 7

Дефіс замість скісної риски треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

суспільно/політичний, суспільно/корисний, суспільно/економічний

південно/український, південно/західний, південно/слов’янський

садово/городній, садово/декоративний, садово/парковий

науково/дослідний, науково/практичний, науково/подібний

Запитання 8

НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті

варіанти відповідей

В Україні за підтримки Організації з безпеки і співробітництва в Європі триває загальнонаціональна кампанія, присвячена питанням кібербезпеки.

У межах цих заходів журналіська спільнота отримала відео-ролики з рекомендаціями щодо безпечної поведінки в кіберпросторі.

А школярі в усіх регіонах країни ознайомлятся з інфоброшюрами «5 правил захисту інформації від злому в інтернеті» і «5 правил безпечного шопінгу в інтернеті».

Зосередженя уваги перед усім на школярах зумовлене їхньою схильністю до необдуманих дій в інтернеті, а отже, беззахисністю перед кібершахраями.

Запитання 9

Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ

варіанти відповідей

родовище

вовчище

попелище

сховище

Запитання 10

Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) __ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) __ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) __ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) __ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) __частин заходу.


варіанти відповідей

заснування

спорудження

конструювання

створення

Запитання 11

Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) __ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) __ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) __ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) __ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) __частин заходу.

варіанти відповідей

підняті

дані

порушені

виставлені

Запитання 12

Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) __ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) __ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) __ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) __ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) __частин заходу.

варіанти відповідей

стикаються

зустрічаються

пересікаються

перетинаються

Запитання 13

Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) __ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) __ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) __ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) __ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) __частин заходу.

варіанти відповідей

особистим

міжусобним

особовим

особистісним

Запитання 14

Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) __ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) __ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) __ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) __ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) __частин заходу.

варіанти відповідей

неформалістичних

неформальних

неформалістських

неформених

Запитання 15

Потребує редагування речення

варіанти відповідей

Урахувавши досвід попередників, можемо уникнути багатьох помилок.

Довідавшись про щось нове, доцільно використовуймо його у власній діяльності.

Будь готовий до труднощів і зневіри, вибудовуючи своє майбутнє на піску.

Усвідомлюючи наслідки власних вчинків, маємо діяти відповідально та помірковано.

Розв’язуючи життєві проблеми, спочатку вони можуть здаватися складними.

Запитання 16

НЕПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку


варіанти відповідей

«Київська міська рада пропонуватиме обмежити використання в магазинах поліетиленових пакетів», – повідомляє пресслужба відомства.

Посадовець зазначає: «Погоджено проєкт рішення про зменшення використання поліетиленових пакетів у місцях продажу товарів».

«Продавці мають запропонувати альтернативу поліетиленовій продукції,– наголошує розробник проєкту, а далі пояснює: – Це можуть бути полімерні чи паперові екопакети, багаторазові торбинки тощо».

«Щороку в масштабах ЄС на смітники вивозять вісім мільярдів поліетиленових упакувань, – мотивують це рішення чиновники, – тобто на одного європейця припадає 200 таких одноразових пакетів за рік».

«Частина пакетів потрапляє до світового океану з катастрофічними наслідками для флори та фауни» – додає автор проєкту Костянтин Яловий.

Запитання 17

Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Учені створили програму,(1) давно очікувану користувачами:(2) за її допомогою можемо проникати в «розум» інших комп’ютерів,(3) передбачаючи їхні майбутні дії,(4) і цю розробку,(5) що здатна здійснити революцію в науці,(6) уже називають першим кроком до вільної взаємодії між людьми та машинами.

НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку

варіанти відповідей

кома 1 – при відокремленому означенні

двокрапка 2 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв’язком

кома 3 – при відокремленій обставині

кома 4 – при однорідних членах речення

коми 5, 6 – при підрядній частині складного речення

Запитання 18

Прочитайте діалог.

— Марічко, роздрукуй нарешті пакет потрібних документів, – укотре емоційно нагадав тато.

— На жаль, сьогодні не зможу: треба замінити картридж, а новий привезуть лише завтра, – відповіла донька.

Точно передає зміст діалогу речення

варіанти відповідей

Марічка поскаржилася, мовляв, фарба в картриджі швидко закінчується, через те що тато постійно просить щось роздрукувати.

Татові не сподобалося, що через використаний картридж Марічка ніяк не може роздрукувати пакет потрібних документів.

Тато емоційно нагадав Марічці роздрукувати пакет потрібних документів, але донька сказала, що не зможе через використаний картридж.

Тато не вважає використаний картридж вагомою причиною, тому просить Марічку таки роздрукувати пакет документів.

Марічка знову відмовилася роздрукувати пакет документів, хоча тато емоційно вчергове нагадав про те, що треба було замінити картридж.

Запитання 19

Не __ на часі, коли очищаєте кавомолку після використання, цим ви __ термін її використання.

варіанти відповідей

економіте, подовжите

економліть, подовжете

економіть, подовжити

економьте, подовжте

економте, подовжите

Запитання 20

Спочатку подадуть __ кружальцями салямі та шматочки твердого __ у формі трикутничків.

варіанти відповідей

нарізане, сира

нарізану, сиру

нарізаний, сира

нарізане, сиру

нарізану, сира

Запитання 21

Запрошуємо на тренінг з письменницької майстерності, де Вас навчать __ якісного художнього тексту. На заняттях працюємо в зошитах, створених __культової книги «Гра престолів».

варіанти відповідей

усіх секретів, по мотивам

усіма секретами, по мотивах

усім секретам, за мотивами

усім секретам, по мотивам

усіх секретів, за мотивами

Запитання 22

Візитівкою виставкового стенда, розташованого в павільйоні ВДНГ, цього року __робот-газонокосарка: саме це диво привабило __ кількість відвідувачів.

варіанти відповідей

став, найвеликішу

стала, саму більшу

стала, саму найбільшу

став, найбільшу

стала, найбільш велику

Запитання 23

Емігрантські поневіряння Євгена Маланюка розпочалися з Польщі ще __ року, потім були Чехословаччина, Німеччина, а у віці __ років письменник залишає Європу й упродовж останніх __ живе в США.

варіанти відповідей

тисяча дев’ятсот двадцятого, п’ятдесяти двох, дев’ятнадцяти

тисячу дев’ятсот двадцятого, п’ятидесяти двох, дев’ятнадцятьох

тисяча дев’ятисот двадцятого, п’ятидесяти двух, дев’ятнадцятьох

тисячу дев’ятисот двадцятого, п’ятдесятьох двох, дев’ятнадцяти

тисяча дев’ятсот двадцятого, п’ятдесяти двух, дев’ятнадцяти

Запитання 24

∆ Коли нас так усамітнили, це виявилося руйнівною силою, і саме тому всі знову почали телефонувати одне одному, щоб соціалізуватися.


O Такий стан якому немає альтернативи, – це своєрідне ув’язнення в одиночній камері, адже бути людиною можна тільки в громаді.


◊ Ізоляція – жахливе явище, що руйнує нашу ідентичність, індивідуальність, але в умовах пандемії людство повинно було до цього вдатися.


□ Лише перебуваючи в ній, ми стаємо собою справжніми, хоча кожен має право на неповторність, унікальність.

© Погодьмося, це є цілком природно: людина прагне до суспільства, хоче бодай якось вийти з ізоляції або принаймні зменшити її тягар хоча б за допомогою телефона.


Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в такій послідовності

варіанти відповідей

◊ ∆ O □ ©

◊ © □ O ∆

◊ O □ ∆ ©

◊ □ ∆ © O

◊ ∆ © O □

Запитання 25

∆ Коли нас так усамітнили, це виявилося руйнівною силою, і саме тому всі знову почали телефонувати одне одному, щоб соціалізуватися.


O Такий стан якому немає альтернативи, – це своєрідне ув’язнення в одиночній камері, адже бути людиною можна тільки в громаді.


◊ Ізоляція – жахливе явище, що руйнує нашу ідентичність, індивідуальність, але в умовах пандемії людство повинно було до цього вдатися.


□ Лише перебуваючи в ній, ми стаємо собою справжніми, хоча кожен має право на неповторність, унікальність.

© Погодьмося, це є цілком природно: людина прагне до суспільства, хоче бодай якось вийти з ізоляції або принаймні зменшити її тягар хоча б за допомогою телефона.


Відокремленою обставиною ускладнено речення, позначене

варіанти відповідей

O

©

Запитання 26

∆ Коли нас так усамітнили, це виявилося руйнівною силою, і саме тому всі знову почали телефонувати одне одному, щоб соціалізуватися.


O Такий стан якому немає альтернативи, – це своєрідне ув’язнення в одиночній камері, адже бути людиною можна тільки в громаді.


◊ Ізоляція – жахливе явище, що руйнує нашу ідентичність, індивідуальність, але в умовах пандемії людство повинно було до цього вдатися.


□ Лише перебуваючи в ній, ми стаємо собою справжніми, хоча кожен має право на неповторність, унікальність.

© Погодьмося, це є цілком природно: людина прагне до суспільства, хоче бодай якось вийти з ізоляції або принаймні зменшити її тягар хоча б за допомогою телефона.


Вставним словом ускладнено речення, позначене

варіанти відповідей

O

©

Запитання 27

∆ Коли нас так усамітнили, це виявилося руйнівною силою, і саме тому всі знову почали телефонувати одне одному, щоб соціалізуватися.


O Такий стан якому немає альтернативи, – це своєрідне ув’язнення в одиночній камері, адже бути людиною можна тільки в громаді.


◊ Ізоляція – жахливе явище, що руйнує нашу ідентичність, індивідуальність, але в умовах пандемії людство повинно було до цього вдатися.


□ Лише перебуваючи в ній, ми стаємо собою справжніми, хоча кожен має право на неповторність, унікальність.

© Погодьмося, це є цілком природно: людина прагне до суспільства, хоче бодай якось вийти з ізоляції або принаймні зменшити її тягар хоча б за допомогою телефона.


Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному

варіанти відповідей

O

©

Запитання 28

∆ Коли нас так усамітнили, це виявилося руйнівною силою, і саме тому всі знову почали телефонувати одне одному, щоб соціалізуватися.


O Такий стан якому немає альтернативи, – це своєрідне ув’язнення в одиночній камері, адже бути людиною можна тільки в громаді.


◊ Ізоляція – жахливе явище, що руйнує нашу ідентичність, індивідуальність, але в умовах пандемії людство повинно було до цього вдатися.


□ Лише перебуваючи в ній, ми стаємо собою справжніми, хоча кожен має право на неповторність, унікальність.

© Погодьмося, це є цілком природно: людина прагне до суспільства, хоче бодай якось вийти з ізоляції або принаймні зменшити її тягар хоча б за допомогою телефона.


Однорідні присудки є в реченні, позначеному

варіанти відповідей

O

©

Запитання 29

Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.

Фразеологізм

1 рвали боки 2 рвали руки 3 рвали вуха 4 рвали горло

Речення

А Наші хлопці допомагали організувати вечірку до Дня студента: обладнання було таке важке, що довго […], поки все облаштували.

Б Тільки-от музику якусь дивну грали: гості, здивовані незрозумілими звуками, жалілися, що вони дійсно[…].

В Була й одна компанія незадоволених: ці молодики так наполегливо вимагали замінити диджея, просто […].

Г І без модників і модниць не обійшлося: в ультрафіолеті їхні футболки так блищали, що аж […].

Д Під кінець вечірки все налагодилося, бо жартівники виступили так, що всі […].

варіанти відповідей

Запитання 30

Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.

Фразеологізм

1 рвали боки 2 рвали руки 3 рвали вуха 4 рвали горло

Речення

А Наші хлопці допомагали організувати вечірку до Дня студента: обладнання було таке важке, що довго […], поки все облаштували.

Б Тільки-от музику якусь дивну грали: гості, здивовані незрозумілими звуками, жалілися, що вони дійсно[…].

В Була й одна компанія незадоволених: ці молодики так наполегливо вимагали замінити диджея, просто […].

Г І без модників і модниць не обійшлося: в ультрафіолеті їхні футболки так блищали, що аж […].

Д Під кінець вечірки все налагодилося, бо жартівники виступили так, що всі […].

варіанти відповідей

Запитання 31

Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.

Фразеологізм

1 рвали боки 2 рвали руки 3 рвали вуха 4 рвали горло

Речення

А Наші хлопці допомагали організувати вечірку до Дня студента: обладнання було таке важке, що довго […], поки все облаштували.

Б Тільки-от музику якусь дивну грали: гості, здивовані незрозумілими звуками, жалілися, що вони дійсно[…].

В Була й одна компанія незадоволених: ці молодики так наполегливо вимагали замінити диджея, просто […].

Г І без модників і модниць не обійшлося: в ультрафіолеті їхні футболки так блищали, що аж […].

Д Під кінець вечірки все налагодилося, бо жартівники виступили так, що всі […].

варіанти відповідей

Запитання 32

Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.

Фразеологізм

1 рвали боки 2 рвали руки 3 рвали вуха 4 рвали горло

Речення

А Наші хлопці допомагали організувати вечірку до Дня студента: обладнання було таке важке, що довго […], поки все облаштували.

Б Тільки-от музику якусь дивну грали: гості, здивовані незрозумілими звуками, жалілися, що вони дійсно[…].

В Була й одна компанія незадоволених: ці молодики так наполегливо вимагали замінити диджея, просто […].

Г І без модників і модниць не обійшлося: в ультрафіолеті їхні футболки так блищали, що аж […].

Д Під кінець вечірки все налагодилося, бо жартівники виступили так, що всі […].

варіанти відповідей

Запитання 33

З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Меми (1)зазвичай метафоричні, (2)однак ніщо так не вбиває метафору, як її (3)надуживаність, унаслідок чого цей троп перетворюється на банальність, штамп, тобто на (4)той самий мем.

варіанти відповідей

2 іменник

3 прикметник

займенник

1 прислівник

4 сполучник

Запитання 34

З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Меми (1)зазвичай метафоричні, (2)однак ніщо так не вбиває метафору, як її (3)надуживаність, унаслідок чого цей троп перетворюється на банальність, штамп, тобто на (4)той самий мем.

варіанти відповідей

1 іменник

2 сполучник

3 прислівник

4 прикметник

Запитання 35

З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Меми (1)зазвичай метафоричні, (2)однак ніщо так не вбиває метафору, як її (3)надуживаність, унаслідок чого цей троп перетворюється на банальність, штамп, тобто на (4)той самий мем.


варіанти відповідей

1 іменник

2 прикметник

3 прислівник

4 займенник

Запитання 36

З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Меми (1)зазвичай метафоричні, (2)однак ніщо так не вбиває метафору, як її (3)надуживаність, унаслідок чого цей троп перетворюється на банальність, штамп, тобто на (4)той самий мем.

варіанти відповідей

1 прикметник

2 займенник

3 іменник

4 сполучник

Запитання 37

З’ясуйте тип кожного речення.

Речення

1 До кожного лікарського засобу додано інструкцію; спочатку може здатися, що інформація в ній призначена лише для фахівців, але це не так.

2 Насамперед потрібно впевнитися, чи назва препарату на упакуванні збігається з назвою в інструкції, що містить надзвичайно важливі для пацієнта розділи.

3 У частині «Показання до застосування» має бути зазначено захворювання чи стан, проте в будь-якому разі треба з’ясувати в лікаря доцільність уживання цього засобу.

4 Ліки, як і продукти харчування, мають властивість псуватися: за неправильного зберігання їх ефективність істотно знизиться, застосування ж може завдати більше шкоди, ніж користі.


Тип речення

А просте ускладнене

Б складносурядне

В складнопідрядне

Г складне безсполучникове

Д складне з різними видами зв’язку

варіанти відповідей

Запитання 38

З’ясуйте тип кожного речення.

Речення

1 До кожного лікарського засобу додано інструкцію; спочатку може здатися, що інформація в ній призначена лише для фахівців, але це не так.

2 Насамперед потрібно впевнитися, чи назва препарату на упакуванні збігається з назвою в інструкції, що містить надзвичайно важливі для пацієнта розділи.

3 У частині «Показання до застосування» має бути зазначено захворювання чи стан, проте в будь-якому разі треба з’ясувати в лікаря доцільність уживання цього засобу.

4 Ліки, як і продукти харчування, мають властивість псуватися: за неправильного зберігання їх ефективність істотно знизиться, застосування ж може завдати більше шкоди, ніж користі.


Тип речення

А просте ускладнене

Б складносурядне

В складнопідрядне

Г складне безсполучникове

Д складне з різними видами зв’язку

варіанти відповідей

Запитання 39

З’ясуйте тип кожного речення.

Речення

1 До кожного лікарського засобу додано інструкцію; спочатку може здатися, що інформація в ній призначена лише для фахівців, але це не так.

2 Насамперед потрібно впевнитися, чи назва препарату на упакуванні збігається з назвою в інструкції, що містить надзвичайно важливі для пацієнта розділи.

3 У частині «Показання до застосування» має бути зазначено захворювання чи стан, проте в будь-якому разі треба з’ясувати в лікаря доцільність уживання цього засобу.

4 Ліки, як і продукти харчування, мають властивість псуватися: за неправильного зберігання їх ефективність істотно знизиться, застосування ж може завдати більше шкоди, ніж користі.


Тип речення

А просте ускладнене

Б складносурядне

В складнопідрядне

Г складне безсполучникове

Д складне з різними видами зв’язку

варіанти відповідей

Запитання 40

З’ясуйте тип кожного речення.

Речення

1 До кожного лікарського засобу додано інструкцію; спочатку може здатися, що інформація в ній призначена лише для фахівців, але це не так.

2 Насамперед потрібно впевнитися, чи назва препарату на упакуванні збігається з назвою в інструкції, що містить надзвичайно важливі для пацієнта розділи.

3 У частині «Показання до застосування» має бути зазначено захворювання чи стан, проте в будь-якому разі треба з’ясувати в лікаря доцільність уживання цього засобу.

4 Ліки, як і продукти харчування, мають властивість псуватися: за неправильного зберігання їх ефективність істотно знизиться, застосування ж може завдати більше шкоди, ніж користі.


Тип речення

А просте ускладнене

Б складносурядне

В складнопідрядне

Г складне безсполучникове

Д складне з різними видами зв’язку

варіанти відповідей

Запитання 41

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення

1 Формат виступів «науковий слем» походить від конкурсів молодих поетів «поетичний слем», започаткованих свого часу в американських барах.

2 Через некомерційність таких заходів знайти майданчик для показу наукових досягнень складно.

3 А після популяризації такого формату його авдиторія сягнула кількох тисяч глядачів і вже не в барах, а в концертних залах.

4 Багато хто з прихильників наукового слему приходить сюди дізнатися про щось нове, подане в цікавій формі.


Складне речення

А Науковий слем – своєрідний розважальний жанр у вигляді виступу, під час якого вчені з гумором розповідають про свою роботу як дослідників.

Б Як тільки участь у науковому слемі підтверджено, треба надіслати організаторам докладну презентацію виступу, збагачену цікавинками й спецефектами.

В Під час виступу треба зосередитися на об’єктах і методах дослідницької роботи, оскільки в науково-популярних лекціях найважливішим є пояснити суть проблеми.

Г Автори обов’язково мають додати до виступу кілька жартів, щоб легше було сприймати інколи складну наукову інформацію.

Д Хоча учасники наукового слему розповідають кожен про своє, переможцями стають ті, кого обрали глядачі гучністю оплесків.

варіанти відповідей

Запитання 42

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення

1 Формат виступів «науковий слем» походить від конкурсів молодих поетів «поетичний слем», започаткованих свого часу в американських барах.

2 Через некомерційність таких заходів знайти майданчик для показу наукових досягнень складно.

3 А після популяризації такого формату його авдиторія сягнула кількох тисяч глядачів і вже не в барах, а в концертних залах.

4 Багато хто з прихильників наукового слему приходить сюди дізнатися про щось нове, подане в цікавій формі.


Складне речення

А Науковий слем – своєрідний розважальний жанр у вигляді виступу, під час якого вчені з гумором розповідають про свою роботу як дослідників.

Б Як тільки участь у науковому слемі підтверджено, треба надіслати організаторам докладну презентацію виступу, збагачену цікавинками й спецефектами.

В Під час виступу треба зосередитися на об’єктах і методах дослідницької роботи, оскільки в науково-популярних лекціях найважливішим є пояснити суть проблеми.

Г Автори обов’язково мають додати до виступу кілька жартів, щоб легше було сприймати інколи складну наукову інформацію.

Д Хоча учасники наукового слему розповідають кожен про своє, переможцями стають ті, кого обрали глядачі гучністю оплесків.

варіанти відповідей

Запитання 43

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення

1 Формат виступів «науковий слем» походить від конкурсів молодих поетів «поетичний слем», започаткованих свого часу в американських барах.

2 Через некомерційність таких заходів знайти майданчик для показу наукових досягнень складно.

3 А після популяризації такого формату його авдиторія сягнула кількох тисяч глядачів і вже не в барах, а в концертних залах.

4 Багато хто з прихильників наукового слему приходить сюди дізнатися про щось нове, подане в цікавій формі.


Складне речення

А Науковий слем – своєрідний розважальний жанр у вигляді виступу, під час якого вчені з гумором розповідають про свою роботу як дослідників.

Б Як тільки участь у науковому слемі підтверджено, треба надіслати організаторам докладну презентацію виступу, збагачену цікавинками й спецефектами.

В Під час виступу треба зосередитися на об’єктах і методах дослідницької роботи, оскільки в науково-популярних лекціях найважливішим є пояснити суть проблеми.

Г Автори обов’язково мають додати до виступу кілька жартів, щоб легше було сприймати інколи складну наукову інформацію.

Д Хоча учасники наукового слему розповідають кожен про своє, переможцями стають ті, кого обрали глядачі гучністю оплесків.

варіанти відповідей

Запитання 44

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення

1 Формат виступів «науковий слем» походить від конкурсів молодих поетів «поетичний слем», започаткованих свого часу в американських барах.

2 Через некомерційність таких заходів знайти майданчик для показу наукових досягнень складно.

3 А після популяризації такого формату його авдиторія сягнула кількох тисяч глядачів і вже не в барах, а в концертних залах.

4 Багато хто з прихильників наукового слему приходить сюди дізнатися про щось нове, подане в цікавій формі.


Складне речення

А Науковий слем – своєрідний розважальний жанр у вигляді виступу, під час якого вчені з гумором розповідають про свою роботу як дослідників.

Б Як тільки участь у науковому слемі підтверджено, треба надіслати організаторам докладну презентацію виступу, збагачену цікавинками й спецефектами.

В Під час виступу треба зосередитися на об’єктах і методах дослідницької роботи, оскільки в науково-популярних лекціях найважливішим є пояснити суть проблеми.

Г Автори обов’язково мають додати до виступу кілька жартів, щоб легше було сприймати інколи складну наукову інформацію.

Д Хоча учасники наукового слему розповідають кожен про своє, переможцями стають ті, кого обрали глядачі гучністю оплесків.

варіанти відповідей

Запитання 45

З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.

Член речення

1 підмет

2 присудок

3 додаток

4 означення


Приклад речення

А Жити на повну, без обмежень і страху – ось мета успішної особистості.

Б У європейських школах елементом форми для дівчат є спідниця в клітинку.

В Скасовано всілякі заборони – і волі дух зривається в простір.

Г Циферблат наріжного годинника хуртовина снігом замела.

Д Крізь високий густий очерет біліла широкою срібною стрічкою Рось.

варіанти відповідей

Запитання 46

З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.

Член речення

1 підмет

2 присудок

3 додаток

4 означення


Приклад речення

А Жити на повну, без обмежень і страху – ось мета успішної особистості.

Б У європейських школах елементом форми для дівчат є спідниця в клітинку.

В Скасовано всілякі заборони – і волі дух зривається в простір.

Г Циферблат наріжного годинника хуртовина снігом замела.

Д Крізь високий густий очерет біліла широкою срібною стрічкою Рось.

варіанти відповідей

Запитання 47

З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.

Член речення

1 підмет

2 присудок

3 додаток

4 означення


Приклад речення

А Жити на повну, без обмежень і страху – ось мета успішної особистості.

Б У європейських школах елементом форми для дівчат є спідниця в клітинку.

В Скасовано всілякі заборони – і волі дух зривається в простір.

Г Циферблат наріжного годинника хуртовина снігом замела.

Д Крізь високий густий очерет біліла широкою срібною стрічкою Рось.

варіанти відповідей

Запитання 48

З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.

Член речення

1 підмет

2 присудок

3 додаток

4 означення


Приклад речення

А Жити на повну, без обмежень і страху – ось мета успішної особистості.

Б У європейських школах елементом форми для дівчат є спідниця в клітинку.

В Скасовано всілякі заборони – і волі дух зривається в простір.

Г Циферблат наріжного годинника хуртовина снігом замела.

Д Крізь високий густий очерет біліла широкою срібною стрічкою Рось.

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест