ЗНО-2021 Українська мова

Додано: 26 травня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 12 разів
12 запитань
Запитання 1

Відокремлену обставину, виражену дієприслівниковим зворотом, містить речення:

варіанти відповідей
Запитання 2

Відокремлену прикладку містить речення:

варіанти відповідей
Запитання 3

Відокремлене означення є в реченні:

варіанти відповідей
Запитання 4

Вставним словосполученням ускладнено речення:

варіанти відповідей
Запитання 5

Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному

варіанти відповідей
Запитання 6

Однорідні означення є в реченні:

варіанти відповідей
Запитання 7

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Просте речення

1 Григорій Савич Сковорода приходив до лісу слухати себе та природу.

2 На думку філософа, через гамір соціуму ми часто стаємо глухими до себе та своїх справжніх потреб.

3 Посеред життєдайної природи людині легше відчути свою істинну сутність та відновитися.

4 День, проведений наодинці з природою, може додати сили та натхнення на кілька днів у вирі соціуму.


Складне речення

А Ідея єднання людини з природою, яку запропонував Сковорода, мала вплив на життя та творчість Коцюбинського.

Б Саме він тікає з міста до Кононівських полів, аби набратися сили, відновити рівновагу, повернути собі натхнення до творчості, а потім детально описує своє відродження у відомій імпресіоністичній новелі.

В Хоч психологічний стан письменника був надзвичайно складним, лагідне проміння сонця, пісні жайворонків та зозулі, шум нив та блакить неба досить швидко лікують митця.

Г Відродившись, автор знову поспішає до залізного міста, адже бажає якнайшвидше з новими силами взятися до роботи.

Д Звісно, часто в думках Коцюбинський повертається туди, де залишилися білі вівчарки, смачні сливи та залиті сонцемполя.

варіанти відповідей

1-Б, 2-Г, 3-Д, 4-А

1-Г, 2-Б, 3-В, 4-Д

1-А, 2-Г, 3-Б, 4-Д

1-Б, 2-Д, 3-Г, 4-В

1-В, 2-Б, 3-Г, 4-А

Запитання 8

З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.

Член речення

1 підмет

2 присудок

3 додаток

4 означення


Приклад речення

А Дівчина жила в будинку з квітами.

Б Колись вона попросила допомогти їй виростити всі можливі сорти троянд, півоній та мальв свою бабусю.

В Тепер різнобарвне пишне буяння барв у саду - спогад про найріднішу людину.

Г Онука часто сидить у саду, згадуючи бабусині теплі руки та добрі казки.

Д Згадувати - її улюблене заняття.

варіанти відповідей

1-В, 2-Д, 3-А, 4-Б

1-Д, 2-В, 3-Б, 4-А

1-А, 2-Б, 3-Г, 4-В

1-Б, 2-Г, 3-Д, 4-А

1-Г, 2-А, 3-В, 4-Д

Запитання 9

Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в такій послідовності:

варіанти відповідей
Запитання 10

Прочитайте діалог.


— Мамо, надворі дощ, тому краще нам лишитися вдома, – засмучено сказала донька.

— Думаю, що не варто змінювати наших намірів, оскільки цей дощ, за прогнозом, короткочасний, – підбадьорила дитину мама.


Точно передає зміст діалогу речення

варіанти відповідей

Донька зраділа тому, що надворі пішов дощ, адже тепер можна лишитися вдома, проте мама наполягала на тому, що планів міняти вони не будуть.

Донька запропонувала мамі залишитися вдома через дощ. Мама підтримала її пораду.

Донька засмутилася через дощ і припустила, що варто їм з мамою лишитися вдома. Мама не втрачала оптимізму та не радила змінювати планів, оскільки знала, що, за прогнозом, цей дощ короткочасний.

Донька дуже хотіла піти на прогулянку та страшенно скаржилася на дощ. Мама порадила йти на прогулянку тільки за умови, що дощ припиниться.

Запитання 11

Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для речення.


________ до театру, друзі, актори вже ________ за повною глядацькою залою.

варіанти відповідей

Ходімте, заскучали

Пішли, заскучили

Ходімо, скучили

Ходьом, поскучили

Запитання 12

Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для речення.


На вікнах ________ тюль  ________ неба.

варіанти відповідей

Висіла, кольору

Висіло, кольора

Висів, кольору

Висіли, кольорів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест