Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка
Потрібно поставити у на місці всіх пропусків у рядку
Підкреслена літера позначає той самий звук у всіх словах рядка
На перший склад падає наголос у слові
У якому слові наголос падає на перший склад
3. Правильно написано всі похідні слова в рядку
6. Літеру С треба писати в усіх словах рядка
З’ясуйте, у якому рядку всі слова незмінні.
Без орфографічних помилок слова:
Укажіть рядок слів, в якому відбувається подовження:
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку
Літеру Е треба писати в усіх словах рядка
Правильно утворено всі імена по батькові в рядку
З великої літера треба писати лише перше слово у власній назві:
У якому рядку в кожному слові після приголосного пишеться м’який знак:
Спрощення приголосних на письмі треба позначати в усіх словах рядка
Треба писати О на місці пропуску в прикметнику
Подвоєні літери треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Позначте рядок, у якому не з усіма словами потрібно писати ОКРЕМО:
Правильно утворено всі форми кличного відмінка в рядку
Укажіть речення, у якому немає помилки
Укажіть рядок, у якому всі складні слова потрібно писати через дефіс
Синонімічне значення мають обидва фразеологізми в рядку
Які фразеологізми становлять синонімічний ряд?
Синонімічними є всі фразеологізми в рядку
Граматично правильна відповідь на запитання «Котра година?»
Правильно узгоджений числівник з іменником у реченні
Помилково утворено форму числівника в реченні
Помилку допущено у відмінюванні числівника
Правильно узгоджено числівник з іменником у рядку
В якому реченні числівник вжито у неправильній формі:
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Аж тут підвівся Орфей і,( 1) ударивши по золотих струнах своєї кіфари,(2) заспівав на весь голос: то була пісня,(3) що їі найдужче любила його мати,(4) прекрасна муза Калліопа,(5) і,(6) може,(7) саме згадка про неї надала Орфеєвому голосу ще більшої сили,(8) щирості,(9) влади.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування пунктуації, запропоноване в рядку
НЕПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Прочитайте речення.
Слова повинні буть покірні чуттям (1) і помислам твоїм (2) і рими мусять бути вірні (3) як друзі (4) в подвигу святім.
Кому треба поставити на місці цифр
Перед однорідними членами речення треба поставити двокрапку, а після них - тире в реченні (розділові знаки пропущено)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.
Приклад речення:
1 Десь недалеко вдарив грім – луна котилася глухо, грізно, довго.
2 Ні талановитий учень, ні досвідчений учитель, ні сивий академік – ніхто не може знати всього бодай з окремого питання будь-якої науки.
3 Моя мати – наївність, тиха жура і добрість безмежна.
4 Розмалюю я половину героїв у позитивні тони, а половину – у негативні, як це наймодніше зараз.
Випадок уживання тире:
А тире при відокремленому означенні
Б тире в складному безсполучниковому реченні
В тире на місці пропущеного члена речення
Г тире при однорідних членах речення
Д тире між підметом і присудком
Поширене означення НЕ відокремлюється комами в реченні (розділові знаки пропущені)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Яке із речень ускладнене відокремленим додатком?
12. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Кому перед як треба поставити в реченні
Розділові знаки правильно розставлено в реченні
Кома НЕ СТАВИТЬСЯ в реченні (розділові знаки пропущено)
Позначте безсполучникове складне речення, між частинами якого слід поставити ТИРЕ (розділові знаки пропущено):
Неправильно побудовано речення
НЕПРАВИЛЬНО побудовано речення
Відокремленою прикладкою ускладнено речення:
Позначте речення, у якому виділене слово НЕ МОЖНА замінити варіантом у дужках:
Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3) А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над […], уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3) А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над […], уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3) А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над […], уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Складним є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3) А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над […], уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Замість крапок у шостому реченні можна вставити всі слова, ОКРІМ
Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка
Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні
Прочитайте текст. Майте на увазі(1), Дейл Карнегі(2), усесвітньо відомий психолог(3), пропонує простий спосіб стати найкращим співрозмовником(4): заохочуючи інших розповісти про себе (5), будь уважним слухачем від початку до кінця бесіди(6), бо людей значно більше цікавлять власні проблеми.
НЕПРАВИЛЬНИМ є пояснення вживання розділових знаків у рядку
Синонімічним до речення «Коли в людини є народ, тоді вона уже людина» є
З’ясуйте тип односкладного речення.
Тип односкладного речення
1 означено-особове 2 неозначено-особове 3 безособове 4 називне
Приклад речення
А Час від часу варто щось змінювати у своєму житті.
Б Наприклад, прокинулися зранку й вийшли в прохолоду балкона...
В Стоїте там і думаєте про важливість життєвого вибору...
Г Між іншим, осіннього ранку все якесь інше, особливе.
Д Рідне місто, загорнуте в білий густий туман...
Виділену сполуку слід писати окремо у реченні
бешкет
Укажіть рядки, у яких відбуваються зміни приголосних при їх збігу:
НЕ пишеться разом зі словом у реченні
Граматично правильно побудовано речення
Закінчення -ИЙ має прикметник у рядку
Апостроф пишеться в усіх словах рядка
Закінчення -а у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку
З"ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні ( цифра позначає наступне слово)
(1)Мої дні течуть (2) тепер серед степу , (3) серед долини, (4) налитої зеленим хлібом.
З"ясуйте, якою частиною мови є виділені слова ( цифра позначає наступне слово)
Ви були (1) коли-небудь на річці , на Осколі, (2) що тече Харківщиною нашою (3) аж (4) у річку Північний Донець ?
Правильно утворено ступені порівняння всіх прикметників у рядку
варіанти відповідей
З"ясуйте, якою частинаю мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Я хочу знати, любиш ти мене, (1) чи це (2) лиш сон, (3) який (4) уже не сниться ?
До одного роду належать обидва іменники в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома