Спростити вираз
(4xc)3 / xc5
Учням першого класу придбали ручки і олівці, кількості яких відноситься як 2:3. Указати число, яким МОЖЕ виражатися загальна кількість ручок і олівців.
Знайти проекцію точки С (-2;1;4) на площину Oxz.
За перевод грошей з одеого банку до іншого клієнт платить 5 грн за послугу та 1% від суми грошей, що переводяться. Клієнт вирішив перевести до іншого банку a гривень. Вказати формулу для знаходження суми грошей y ( у гривнях) яку клієнт сплачує банку.
У трикутнику ABC : ∠А = α ; α > 90⁰ .
Указати правильне твердження.
На рисунку зображено фрагмент графіка фінкції y = sin x.
Точка A (2π/3 ; у) належить цьому графіку.
Знайти у.
На рисунку зображено квадрат, діагоналі якого паралельні осям координат.
Знайти площу цього квадрата.
Якщо x < 0, то 4 - ∣4х∣ =
На малюнку зображено прямокутник АВСD, у якого AD = 8 і коло з центром у точці О. Знайти довжину дуги AD.
Указати похідну функції y = x2sin x.
Спростити вираз
8 / (√7 - √3)2
Одна із сторон паралелограма дорівнює 10 см, а висота, що проведена до іншої сторони з тупого кута паралелограма дорівнює 6 см і ділить цю сторону навпіл. Знайти площу паралелограма.
Обчислити знаменник геометричної прогресії (bn), якщо b1 = - 0.5; b3 = - 2.
Графік якої з наведених функцій є симетричним відносно осі ординат?
Знайти об'єм правільної чотирикутної призми, у якої діагональ основи дорівнює 4 см, а висота 5 см.
Якому з наведених проміжків належить корінь рівняння
5√(x - 1) = - 2.
Знайти середнє арифметичне чисел
21; 12; 19; 31; 27.
Для визначення відстані від точки B до недоступної точки C, провести пряму KL, що паралельна прямій BC (див. рисунок); AK = 20 м; KB = 40 м; KL = 16 м. Знайти відстань від точки B до точки C.
Розв'язати систему рівнянь:
3х = 27;
х - у = 8.
Для одержаного розв'язку (х0; у0) визначити суму х0 + у0.
Радіус основи конуса дорівнює 6 см, а площа осьового перерізу дорівнює
42 см2. Знайти висоту конуса.
Числа парні ...
Числа взаємнопрості ...
Найбільший спільний дільник чисел дорівнює 5 для ...
Найменше спільне кратне чисел дорівнює 18 для ...
На рисунку зображено графік функції y = f (x), визначеної на проміжку [- 1; 6].
Визначте значення функції y = f (x) в х0 - абсциса точки перетену графіка функції y = f (x) з віссю Ox.
На рисунку зображено графік функції y = f (x), визначеної на проміжку [- 1; 6].
Визначте значення функції y = f (x) в х0 - абсциса точки перетену графіка функції y = f (x) з віссю Oy.
На рисунку зображено графік функції y = f (x), визначеної на проміжку [- 1; 6].
Визначте значення функції y = f (x) в х0 - точка мінімуму функції y = f (x) .
На рисунку зображено графік функції y = f (x), визначеної на проміжку [- 1; 6].
Визначте значення функції y = f (x) в х0 - точка максимуму функції y = f (x) .
Довжина прямокутника на 6 см більша ніж ширина, а периметр дорівнює 32 см. Знайдіть ширину прямокутника.
В школі 550 учнів. З них 60% становлять дівчата. Скільки дівчат навчаються в школі?
обчислити 0,23 від добутку чисел 3,75 та 4
9. У саду ростуть 1500 дерев, з них 60 % становлять фруктові дерева. Черешні становлять 52 % фруктових дерев. Скільки черешень росте в саду?
Вирази в тонах і результат округли до сотих: 73928 кг.
Розкладіть квадратний тричлен 2х2 - 5х - 3 на лінійні множники
Знайти кількість перших членів геометричної прогресії (bn), якщо b1 = 15; q = 2; Sn = 945.
Розв'язати рівняння √х̅-̅3=−2
Чому дорівнює значення виразу:
((-4,7)-(-0,7)): (-2) - 6 - 5
Яке з наведених чисел ділиться націло на 9 але не ділиться на 5
На пошті є 4 різні конверти і 6 різних марок. Скільки існує способів купити конверт з маркою?
Графік функції у = х² зсунули ліворуч на 4 одиниці і підняли вгору на 6 одиниць. Графік якої функції отримали?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома