ЗНО Морфологія Іменник №1

Додано: 7 лютого 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 201 раз
19 запитань
Запитання 1

Чоловічий рід мають усі іменники рядка

варіанти відповідей

морок, какаду, маестро, ООН

Баку, продаж, столяр, денді

Борнео, собака, аташе, Сибір

хлоп'ятко, козак, інститут, іній

Запитання 2

Чоловічий рід мають усі іменники рядка

варіанти відповідей

ячмінь, тюль, колібрі, висип

запис, галузь, нежить, гіпс

збір, торнадо, шинель, степ

ступінь, балет, аташе, вісь

Запитання 3

Жіночий рід мають усі іменники рядка

варіанти відповідей

діагональ, північ, авеню, плов

живопис, мадам, жовч, челядь

кефаль, гуаш, роль, нехворощ

тунель, скрижаль, бязь, ваніль

Запитання 4

Жіночий рід мають усі іменники рядка

варіанти відповідей

педаль, стаття, лебідь, подорож

ЧАЕС, мадам, розкіш, жовч

продаж, поезія, жирафа, міль

купіль, ООН, ртуть, лоша

Запитання 5

До одного роду належать іменники рядка

варіанти відповідей

Хоккайдо, Париж, Калахарі (пустеля)

Прип'ять, Умань, Ай-Петрі

Керч, Сибір, Кіліманджаро

Сурамі, Балі, Севастополь

Запитання 6

До одного роду належать іменники в рядку

варіанти відповідей

Київ, Сочі, Чикаго

Сена, Дністер, Міссурі

Нікарагуа, Китай, Чилі

Токіо, Сухумі, Онтаріо

Запитання 7

Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку

варіанти відповідей

вітальний туш, рожевий фламінго

львівська пані, яскравий гуаш

смачне кольрабі, швидке таксі

надокучлива цеце, старовинний Осло

Запитання 8

Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку:

варіанти відповідей

кумедне кенгуру, картопляне пюре

довгий тунель, важка путь

повноводе Конго, кольорове драже

старовинний піаніно, молода леді

Запитання 9

Середній рід мають усі іменники рядка

варіанти відповідей

кашне, метро, колібрі, манго

Тбілісі, бароко, купе, таксі

ЄС, завдання, збіжжя, бароко

кафе, шимпанзе, каное, відео

Запитання 10

Не змінюються за відмінками обидва слова рядка

варіанти відповідей

пальто, хакі

метро, авто

ситро, хобі

кіно, шпроти

Запитання 11

Знайдіть фразеологізм, що означає «подобатись»:

варіанти відповідей

кривити душею; 

ні за цапову душу.

брати за душу; 

до душі припасти; 

Запитання 12

Які з поданих іменників належать до середнього роду

1. Козеня. 2. Козенятко. 3. Кімоно. 4. Шимпанзе. 5. Метро. 6. Парасоль. 7. Доля. 8. Дітище. 9. Каніфоль. 10. Дніпро. 11. Вікно.


варіанти відповідей

А 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9


Б 1, 2, 3, 5, 8, 11


В 1, 2, 4, 5, 6, 8, 10, 11


Г 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11


Д 2, 5, 6, 8, 9, 10


Запитання 13

Усі іменники у формі родового відмінка мають закінчення -у, -ю в рядку

варіанти відповідей

юридичного закон.., яскравого букет..

південного напрямк.., дитячого малюнк..

літературного жанр.., великого мітинг..

піднесеного настро.., вулиці Львов..

Запитання 14

Познач іменники у реченні:

Зелені луки нагадували оксамитовий килим.

варіанти відповідей

зелені

луки

нагадували

оксамитовий

килим

Запитання 15

До ІІІ відміни належать іменники:

варіанти відповідей

подорож, нежить, верф

піч, любов, радість

майстер, розкіш, путь

вуаль, емаль, сестра

Запитання 16

4. Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку

варіанти відповідей

А  Георгійович, Георгіївна

Б Григорійович, Григоріївна

В Андрійович, Андріївна

Г Миколайович, Миколаївна

Д Євгенович, Євгенівна

Запитання 17

14. Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка однини мають усі імен­ники в рядку


варіанти відповідей

А Париж, Донбас, жанр

Б ремонт, вокзал, лоб

В аналіз, очерет, Донець

Г сад, гопак, родовід

Д вальс, Кавказ, завод

Запитання 18

Іменник з НЕ пишемо разом у рядку

варіанти відповідей


варіанти відповідей

 Вір (не) речам, а своїм очам

 Собі я бажаю (не) сну, а життя.

  Ти чуєш, як правду (не)правда скрізь боре? 

То (не) козак, що боїться собак.

Запитання 19

Укажіть речення у яких НЕ з іменником пишемо окремо (дві правильні)

 

варіанти відповідей

 Федько - не/горіх, його не розкусиш

  Не/спокій заселився у серці.

  До самого не/босхилу розляглось поле пшениці.

 Не/море топить, а річка.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест