Заїзна кишеня для висадки пасажирів громадського (маршрутного) транспорту й таксі, облаштована перед входом в супермаркет, має форму рівнобічної трапеції ABCD. Довжина більшої основи AD становить 38 м, ширина кишені дорівнює 5 м. Уздовж меншої основи BC й бічних сторін AB й CD планують установити запобіжні стовпчики на відстані 1 м один від одного. Частину з них уже встановили (див. рисунок). Скільки всього стовпчиків має бути за планом уздовж сторін AB, BC й CD цієї кишені, якщо вздовж BC уже встановлено 15 стовпчиків?
Середня лінія прямокутної трапеції дорівнює 12 см , а її висота проведена з вершини тупого кута ділить основу у відношенні 3:2 , рахуючи від вершини прямого кута . Знайдіть основи трапеції
Знайдіть кути рівнобічної трапеції , якщо протилежні кути відносяться як 1 : 3
На рисунку зображено рівнобічну трапецію, бічна сторона якої дорівнює 2√3, а більша основа – 8. Визначте довжину діагоналі цієї трапеції, якщо її гострий кут дорівнює 30°.
На рисунку зображено рівнобічну трапецію ABCD та квадрат КВСМ. Точки К і М
середини діагоналей АС і BD трапеції відповідно. Площа квадрата КВСМ дорівнює 18 см2
Визначте довжину діагоналі АС (у см).
На рисунку зображено рівнобічну трапецію ABCD та квадрат КВСМ. Точки К і М
середини діагоналей АС і BD трапеції відповідно. Площа квадрата КВСМ дорівнює 18 см2
Обчисліть площу трапеції ABCD (у см2).
На рисунку зображено квадрат ABCD, сторона якого дорівнює 15. На сторонах AD і ВС квадрата вибрано точки К і М так, що АК = 4, МС = 3.
Визначте відстань між серединами відрізків АВ і KM.
На рисунку зображено квадрат ABCD, сторона якого дорівнює 15. На сторонах AD і ВС квадрата вибрано точки К і М так, що АК = 4, МС = 3.
Обчисліть довжину відрізка KM.
У прямокутній трапеції ABCD проведено середню лінію MN (див. рисунок). BC=
9 см, MN = 13 см,∠ADC = 45°.
Визначте довжину сторони AD (у см)
У прямокутній трапеції ABCD проведено середню лінію MN (див. рисунок). BC=
9 см, MN = 13 см,∠ADC = 45°.
Визначте довжину сторони АВ (у см).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома