На перший склад падає наголос у слові
Закінчення -ю мають усі іменники у формі кличного відмінка в рядку
Спільнокореневим до слова гора є
Помилково вжито слово в рядку
Граматичну помилку допущено в словосполученні
Неправильно побудовано речення
(1) За/багато століть люди звикли охороняти та прикрашати джерела наділяючи їх цілющими і магічними властивостями. (2) Особливо відзначилися в цьому італійці. (3) У/загалі Італія справедливо заслуговує називатися країною криниць і водограїв. (4) Чи/мало з них має багатовікову історію, а тому їх уважають національними пам'ятками, яких не оминають увагою туристи. (5) Це тому, що навіть ті з них, які призначені для суто побутових потреб, зроблені вигадливо та майстерно. (6) На/приклад, у Венеції криниці були споруджені в готичному стилі, а в Римі доба бароко залишила нам славнозвісний фонтан Треві. (7) Таке ж шанобливе ставлення до джерел виплекали покоління у Вірменії, Середній Азії, де криниці в буквальному розумінні «давали» життя людським поселенням, сприяли нормальному функціонуванню господарства.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
(1) За/багато століть люди звикли охороняти та прикрашати джерела наділяючи їх цілющими і магічними властивостями. (2) Особливо відзначилися в цьому італійці. (3) У/загалі Італія справедливо заслуговує називатися країною криниць і водограїв. (4) Чи/мало з них має багатовікову історію, а тому їх уважають національними пам'ятками, яких не оминають увагою туристи. (5) Це тому, що навіть ті з них, які призначені для суто побутових потреб, зроблені вигадливо та майстерно. (6) На/приклад, у Венеції криниці були споруджені в готичному стилі, а в Римі доба бароко залишила нам славнозвісний фонтан Треві. (7) Таке ж шанобливе ставлення до джерел виплекали покоління у Вірменії, Середній Азії, де криниці в буквальному розумінні «давали» життя людським поселенням, сприяли нормальному функціонуванню господарства.
Форму називного відмінка має в тексті іменник
(1) За/багато століть люди звикли охороняти та прикрашати джерела наділяючи їх цілющими і магічними властивостями. (2) Особливо відзначилися в цьому італійці. (3) У/загалі Італія справедливо заслуговує називатися країною криниць і водограїв. (4) Чи/мало з них має багатовікову історію, а тому їх уважають національними пам'ятками, яких не оминають увагою туристи. (5) Це тому, що навіть ті з них, які призначені для суто побутових потреб, зроблені вигадливо та майстерно. (6) На/приклад, у Венеції криниці були споруджені в готичному стилі, а в Римі доба бароко залишила нам славнозвісний фонтан Треві. (7) Таке ж шанобливе ставлення до джерел виплекали покоління у Вірменії, Середній Азії, де криниці в буквальному розумінні «давали» життя людським поселенням, сприяли нормальному функціонуванню господарства.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
(1) За/багато століть люди звикли охороняти та прикрашати джерела наділяючи їх цілющими і магічними властивостями. (2) Особливо відзначилися в цьому італійці. (3) У/загалі Італія справедливо заслуговує називатися країною криниць і водограїв. (4) Чи/мало з них має багатовікову історію, а тому їх уважають національними пам'ятками, яких не оминають увагою туристи. (5) Це тому, що навіть ті з них, які призначені для суто побутових потреб, зроблені вигадливо та майстерно. (6) На/приклад, у Венеції криниці були споруджені в готичному стилі, а в Римі доба бароко залишила нам славнозвісний фонтан Треві. (7) Таке ж шанобливе ставлення до джерел виплекали покоління у Вірменії, Середній Азії, де криниці в буквальному розумінні «давали» життя людським поселенням, сприяли нормальному функціонуванню господарства.
Складносурядним є речення
Букви я, ю, є позначають два звуки в кожному слові рядка
Виділене слово вжито в невластивому йому значенні в реченні
Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Усі слова написано правильно в рядку
Через дефіс треба писати всі слова рядка
Правильно написано всі похідні слова в рядку
Відмінкову форму числівника вжито правильно в реченні
Виділене слово НЕ є часткою в реченні
Правильно утворено форму наказового способу дієслів у рядку
Граматичну помилку допущено в реченні
Прочитайте речення (розділові знаки пропущено).
Бажання дізнатися про найдальших предків (1) пошуки сімейних реліквій (2) розмови з рідними (З) усе це прокладає незримі ниточки духовності між старшими й молодшими членами родини (4) робить їх ближчими (5) ріднішими один одному.
Кому треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Відокремленою обставиною можна замінити підрядне речення в рядку
Складнопідрядне речення з підрядним часу утвориться, якщо до частини «Я буду згадувати свої шкільні роки...» додати
Установіть відповідність між фразеологізмом і відповідним за змістом прислівником.
Фразеологізм
1шапкою докинути
2хоч греблю гати
3до нових віників
4як мокре горить
Прислівник
Абагато Бповільно Внадовго Гблизько Днезручно
З'ясуйте, яким компонентом ускладнено речення. (розділові знаки пропущено)
1 Щирий людський сміх кажуть віку додає.
2 Тихо курілися луки переливаючись барвами.
3 Народи явлені у Слові достойно жити можуть на землі.
4 І нехай в'януть білі й рожеві червоні й блакитні троянди.
Авставне слово
Боднорідні члени речення
Ввідокремлене означення
Гвідокремлений додаток
Двідокремлена обставина
Установіть, яким членом речення є кожне зі слів, позначених цифрами (цифра стоїть перед словом, яке вона позначає).
У кого (1) серце мудрістю (2) багате, (3) тому глибини (4) всякі перейти.
Адодаток
Бозначення
Вобставина
Гпідмет
Дприсудок
З'ясуйте причину вживання тире в наведених реченнях.
1 перед узагальнювальним словом
2 між підметом і присудком
3 при відокремленій прикладці
4 у безсполучниковому реченні
А Дмухнув вітрець - і мрії ті пропали.
Б Ні сивий академік, ні учитель, ні учень - ніхто не відповість на це питання.
В Соловей співає - серце завмирає.
Г У будь-якій ситуації залишатися Людиною – ось єдина умова життя.
Д Часом над горами встає веселка – різнобарвний стовп світла.
Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Дослідження (1) вчених доводять, що людину, яка не привчила (2) себе працювати напружено, (3) долаючи звичку (4) зайвий раз відпочити, чекає обмеженість мислення, відмова від усього творчого.
Аіменник Бприкметник В займенник Г дієприкметник (форма дієслова)
Д дієприслівник (форма дієслова)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома