Тести "Контрольна робота за ІІ семестр. ІІ варіант"

Про матеріал
Тестові завдання та вправи для тренування та закріплення знань і вмінь з усіх тем курсу "Біологія 8 клас". Контрольні завдання складено відповідно до програми з біології 6-9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804). Завдання аналогічні до тих, що часто трапляються на зовнішньому незалежному оцінюванні з біології: завдання з однією відповіддю, завдання з кількома варіантами відповідей, завдання на встановлення відповідності, завдання на відтворення послідовності, а також завдання відкритого типу. Учитель може коригувати кількість запропонованих завдань та їх оцінювання на власний розсуд. Наприклад, для проведення самостійної роботи можна використати перші 12 тестів і оцінити їх по1 балу, надавши для розв’язання 15 хв (на кожен тест – 1 хв і 3 хв на перевірку).
Перегляд файлу

8 клас

Контрольна робота з біології  ІІ семестр

ІІ варіант

І рівень. Виберіть одну правильну відповідь ( кожна правильна  – 0,25 бала)

1. Укажіть органи, які беруть участь у виділенні з організму продуктів обміну:

а) нирки, легені, шкіра, кишечник; 

б) серце, легені, шкіра, печінка; 

в) шкіра,  підшлункова залоза, кишечник, печінка; 

г) шлунок, спинний мозок, печінка, шкіра, нирки.

2. Пігментом шкіри є:

а) білірубін;

б) мелатонін;

в) гемоглобін;

г) меланін.

3. Спинний мозок продовжується у :

а) проміжний мозок;

б) довгастий мозок; 

в) мозочок;

г) середній мозок.

4. Кору головного мозку утворює:

а) сіра речовина;  

б) біла речовина;

в) мозкова рідина;

г) сіра та біла речовина.

5. Яка із залоз виробляє  йодовмісні гормони, що регулюють обмін речовин:

а) щитоподібна;

б) підшлункова;

в) наднирникова;

г) статеві.

6. Зорова сенсорна система  складається з:

а) фоторецепторів-зорового нерва-зорової зони кори великого мозку;

б) зорової зони кори великого мозку-зорового нерва-фоторецепторів; 

в) зорового нерва-зорової зони кори великого мозку-фоторецепторів;

г) фоторецепторів-зорової зони кори великого мозку-зорового нерва.

7. Рецептори смаку належать до:

а) механорецепторів; 

б) хеморецепторів; 

в) фонорецепторів;

г) пропріорецепторів.

8. Репродуктивну систему жінки утворюють:

а) яєчники; 

б) яєчка; 

в)  мошонка;

г) сечовий міхур.

9. Фізіологічний стан організму жінки, пов'язаний із заплідненням яйцеклітини та розвитком зародка і плоду, називають:

а) заплідненням;

б) пологами;

в) вагітністю;

г) репродуктивністю.

10. Найпершим у новонародженої дитини з'являється рефлекс :

а) смоктальний; 

б) дихальний; 

в) захисний;

г) умовний.

11.Ходьба, уміння писати – це :

а) звички; 

б) навички; 

в) інстинкти;

г) пам'ять.

12. Який тип ВНД характеризує холеричний тип темпераменту:

а) жвавий; 

б) спокійний; 

в) нестримний;

г) слабкий.

ІІ рівень. Виберіть дві правильні відповіді (повна відповідь – 0,5 бала)

1. У корі скроневої частки великих півкуль розташовані: 

а) нюхова зона;   

б) зорова зона;   

в)  рухова зона;    

г) смакова зона.

2.  Які гормони (нейрогормони) передають нервові імпульси: 

а) інсулін; 

б) адреналін;

в) окситоцин;

г) норадреналін.

3. Сенсорна система рівноваги  людини здійснює: 

а) сприйняття гравітаційної інформації;  

б)  формування положення тіла в просторі;  

в) регулювання локомоції людини; 

г)  формування відчуттів. 

4.  Анатомічною основою другої сигнальної системи є: 

а) зорова сенсорна система;

б)  слухова сенсорна система; 

в)  аналізатори;    

г) розумова діяльність людини.

5. Процесам нервової регуляції є:

а) збудження;  

б) фагоцитоз; 

в) гальмування; 

г) аглютинація.

6. Які ознаки характерні для статевого дозрівання хлопчиків:

а) утворення підліткових вугрів; 

б) мутація голосу; 

в) наявність усіх молочних зубів; 

г) розвиток молочних залоз.

ІІІ рівень. Встановити відповідність і послідовність (правильна відповідь –1 бал)

1. Установіть відповідність між аналізатором і структурою, яка входить до його складу:

A слуховий;               1 потилична зона кори головного мозку;

Б зоровий;                  2 волоскові клітини кортієвого органа;

В смаковий;               3 волоскові клітини носової порожнини;

Г рівноваги.               4 півколові канали;                                  

                                  5 рецептори на поверхні язика.

2. Установіть  відповідність етапи відображення з їхніми визначеннями :

А відчуття;                       1 відображення навколишнього у взаємозв'язках;

Б сприйняття;                   2 відображення предметів поза їх впливом на органи;

В уявлення;                      3 відображення окремих властивостей предметів;

Г мислення.                      4 відображення предметів в цілому.                            

3. Укажіть послідовність періодів  процесу запліднення  людини: 

а) проникнення сперматозоона у яйцеклітині; 

б) активація зиготи до поділу (дроблення); 

в) внутрішнє осіменіння; 

г) злиття гаплоїдних ядер обох клітин; 

д) зустріч гамет і активація яйцеклітини.

ІV рівень. Виберіть і виконайте одне із запропонованих завдань (повна відповідь – 3 бали)

1. Як визначають тип ВНД та властивості темпераменту?

2. Опишіть властивості та значення гормонів.

3. Яку роль виконує ендокринна система в регуляції процесів розмноження людини?

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
1357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку