Тести Lazarus для учнів 8 класу за 2 семестр

Про матеріал

Тестові завдання (37 питань) та 1 практичне завдання для перевірки теоретичних та практичних знань за програмою 8 класу 1 година на тиждень з теми "Алгоритми та програми" середовище Lazarus, мова Object Pascal .

Контрольна робота за ІІ семестр 8 клас.


Перегляд файлу

Контрольна робота за ІІ семестр 8 клас.

  1. Дійсне число – це
  1. Тип даних
  2. Ідентифікатор
  3. Службове слово
  4. Властивість змінних
  1. Функція, яка використовується для конвертації цілочисельної змінної в строкову
  1. StrToInt
  2. StrToFloat
  3. IntToStr
  4. FloatToStr
  1. Службове слово, яке відповідає за підключення бібліотек
  1. Unit
  2. uses
  3. Type
  4. form
  1. Математичній функції х2 в Lazarus відповідає функція:
  1. abs(x);
  2. sqrt(x);
  3. sqr(x);
  4. exp(x).
  1. Компоненту  Shape відповідає піктограма:

a)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ac.png;     b) https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233aa.png c)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ad.png d)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233af.png  e)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ae.png  f)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ab.png

  1. При натисканні  на кнопку виконується код, написаний в процедурі, яка викликається подією:
  1. OnKeyPress;
  2. Click;
  3. OnClick;
  4. OnEntry;
  5. OnResize.
  1. Компоненту  ComboBox відповідає піктограма:

a)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ac.png;     b) https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233aa.png c)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ad.png d)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233af.png  e)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ae.png

  1. Який компонент використовується для додавання графічних зображень з зовнішніх файлів?
  1. TImage;
  2. TShape;
  3. var;
  4. label;
  5. function.
  1. Мова  високого рівня це
  1. Реалізація мови  Асемблера
  2. Мова програмування, найбільш наближена до людської мови
  3. Машинна мова
  4. Мнемонічне представлення машинної мови
  1. Функція, яка виводить  на екран діалогове вікно, яке зберігає повідомлення  та  поле виведення, встановлює режим очікування введення тексту користувачем чи натискання кнопки, а потім повертає  значення типу String, яке містить текст, введений в поле:
  1. ShowMessage;
  2. OpenDialog;
  3. InputBox;
  4. MessageDlg;
  5. ListBox.
  1. Візуальні та невізуальні компоненти програми знаходяться у вікні:
  1. Редактора коду;
  2. Інспектора об’єктів;
  3. Палітри компонентів
  4. Проектувальника форм.
  1. Який синтаксис   використовується для знаходження довжини строки
  1. Concat();
  2. Delete();
  3. Length();
  4. Pos();
  5. Copy();
  1. Для чого призначений  ShowMessage();
  1. Вивід повідомлення
  2. Результат компіляції
  3. Вікно помилок
  1. За що відповідає властивість  форми Hint?
  1. дозволяє/заперечує  показ спливаючої підказки
  2. стан вікна
  3. висота форми
  4. текст спливаючої підказки
  1. Функція, яка використовується  для конвертування дійсної змінної в строкову
  1. FloatToStr
  2. IntToStr
  3. StrToInt
  4. StrToFloat
  1. Вікно, на якому можна розміщувати компоненти, називається:
  1. формою;
  2. модулем;
  3. застосунком;
  4. редактором.
  1. Компоненту  Edit відповідає піктограма:

a)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ac.png;     b) https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233aa.png c)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ad.png d)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233af.png  e)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ae.png

  1. Які види змінних є в середовищі розробки  Lazarus
  1. Глобальні та локальні,
  2. Дійсні, цілочисельні, строкові.
  3. Глобальні та вбудовані
  4. Локальні та дійсні
  1. Строка тексту в елементі Label, яка уявляє  фактичні дані, які цей об’єкт містить, відповідає властивості:
  1. text
  2. caption
  3. Font.
  4. size
  5. Name
  1. Для опису змінних  використовується службове слово …
  1. Procedure
  2. Var
  3. Integer 
  1. Процедура, яка використовується для виведення простих  повідомлень, які не потребують відповіді від користувача:
  1. MessageDlg;
  2. ShowMessage;
  3. InputBox;
  4. OpenDialog;
  5. ListBox.
  1. Компоненту Label відповідає піктограма:

a)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ac.png;     b) https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233aa.png c)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ad.png d)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233af.png  e)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ae.png

  1.  Компоненту RadioButton відповідає піктограма:

a)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ac.png;     b) https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233aa.png c)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ad.png d)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233af.png  e)https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/data/images/u182176/t1512678233ae.png

  1. Выберіть правильний варіант  змінної в Lazarus
  1. Int x=1;
  2. Var a, b: integer;
  3. Var 1a, 3b: real;
  4. Var $a=1;
  1. Яка пара файлів додається до проекту при створенні нової форми?
  1. *.LPI и *.LPR
  2. *.PAS и *.LFM
  3. *.DLL и *.TXT
  4. *.RES и *.EXE

29. За що відповідає властивість  Caption форми?

  1. за ім'я форми
  2. за напис в заголовку вікна форми
  3. за напис на кнопці
  4. за напис посередині форми
  1. Невізуальний компонент, який дозволяє створювати  спливаюче меню, яке з’являється по кліку на  правій кнопці миші на об’єкті:
  1. MainMenu;
  2. PopupMenu;
  3. Timer;
  4. OpenDialog;
  1. Що уявляє собою Lazarus?
  1. Програма для редагування зображень
  2. Середовище для об’єктно-орієнтованого програмування
  3. гра
  1. Яка мова  лежить в основі  середовища Lazarus?
  1. Pascal
  2. Delphi
  3. Java
  1.  Для створення нового проекту необхідно виконати команду
  1. Проект – Создать проект- Приложение
  2. Проект – Файл - Создать
  3. Файл-Создать-Проект и выберите Приложение
  1.  Розташуйте процес створення проекту в вірному порядку:
  1. Написання програмного коду, опис властивостей елементів, доступних лише під час роботи програми, опис реакцій на подію появи вікна, натиск  на кнопку та інших;
  2. Формування вікна  програми – розміщення  необхідних елементів, задання розмірів, зміна властивостей;
  3. Налагодження  програми.
  1.  Текстова частина програми пишеться у вікні
  1. Інспектора об’єктів
  2. Повідомлення
  3. Редактора  коду
  1. Кнопка це
  1. обробник подій OnClick
  2. елемент управління, призначений для запуску певних дій чи команд
  3. будь-яка клавіша
  1. Компонент TEdit  призначений для
  1. Введення вхідних даних
  2. зчитування даних з полів введення
  1. Властивість, яка дозволяє підібрати  параметри шрифту для виведення напису на кнопку.
  1. Caption
  2. Name
  3. Font
  1. Компонент TBitBtn
  1. Різновид компонента TBbutton
  2. Може містити  піктограму формату BMP чи ICO
  1. Квадратний корінь з n  обчислюється наступною стандартною функцією
  1. Sqr(n)
  2. Koren(n)
  3. Sqrt(n)
  1.  Скласти таблицю істинності для виразів зі змінними логічного типу a та b :  a and not b or not a and b

Практичне завдання.

  1.  Написати програмний код для задачі: розрахуйте заробітну плату робітника за N місяців  з урахуванням преміальних у розмірі 30 % від заробітної плати за місяць та відрахуваннями з заробітної платні у різні фонди з можливістю користувача коригувати ці відрахування. Використайте графічні зображення з зовнішніх файлів для візуалізації  компонентів.
Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пашко Виктория
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
7830
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку