Тести "Літературні казки"

Про матеріал
Діагностувальна робота 5 клас НУШ за рівнями "Знання", "Уміння", "Ставлення", "Цінності"
Перегляд файлу

Діагностична робота №2 з теми «ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ»                      Варіант 1

 

Знання

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і обведіть кружечком букву, яка їй відповідає.

(за кожну правильну відповідь отримуєте 0.5 бала)

1.Що таке літературна казка?

А) Розповідний народно-поетичний твір про вигадані події. вигаданих осіб, іноді за участю фантастичних сил .  

Б) Стисла віршована або прозова розповідь.  

В) Великий за обсягом прозовий твір, в якому діють багато персонажів.

Г) Авторський твір, що наслідує події, будову, образи, засоби виразності народної казки, але водночас втілює авторські думки. 

2.Чому Кай почав усіх дражнити та ображати?  

А) Бо його зачарувала Снігова Королева. 

Б) Бо йому в око і серце потрапили скалки від чарівного дзеркала.  

В) Бо Герда покинула його і почала дружити з іншим хлопчиком.  

Г) Бо він прочитав книжку, що дуже вплинула на його поведінку.

3.Чому Хлопчик-Зірка не прийняв матір?

А) Бо вона була бідною жебрачкою.

Б) Не пам`ятав її.

В) Вона не була схожа на нього.

Г) Бо вважав матір`ю жінку дроворуба.

4.Головна мета проведення екскурсії на шоколадну фабрику для дітей - це...

А)познайомити дітей із умпа-лумпами.

Б) знайти гідного спадкоємця справи життя Віллі Вонка.

В) нагодувати дітей шоколадом.

Г) показати дітям фабрику.

5.Які уроки ми можемо винести для себе із повісті-казки Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"?

А) Бути ввічливим, поважати оточуючих.

Б) Вірити в диво та мріяти.

В) Не їсти багато шоколаду.

Г) Кращих друзів ніж умпа-лумпи немає.

6. Назвіть героїв з твору "Чарлі і шоколадна фабрика".

А) Майк, Віолетта, Верука, Августус, Чарлі

Б) Августус, Джеймс, Віолетта, Верука, Чарлі

В )Верука, Чарлі, Квентін, Август, Віолетта

Г) Верука, Августус, Майкл, Чарлі, Джозеф

 

Уміння

Завдання 7-9 передбачають установлення відповідності (за кожне завдання 1 бал).
До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. 

7. Установіть відповідність.

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Герой/героїня

 

Риси характеру

А) Дроворуб

 

1) цілеспрямованість, кмітливість. сміливість

Б) Віллі Вонка

 

2) егоїзм, безсердечність, гордість

В) Снігова Королева

 

3) талановитість, енергійність, кмітливість

Г) Герда

 

4) благородність, добросердечність, милосердя

 

8. Установіть відповідність між предметами та персонажами казок.

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Предмет

 

Персонаж

А) труба з шоколадом

 

1.Верука Солт

Б) білка, сміттєпровід

 

2.Хлопчик - Зірка

В) бурштиновий ланцюжок, золотий плащ

 

3. Герда

Г) муфта, червоні черевички

 

4.Августус Глуп

 

9. Установіть відповідність між описом героя і казкою.

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

А) «Її одяг був подертий, ноги були поранені камінням на дорозі, бо велика біда спіткала її.

Б) «Вона була така на зріст, як …, але дужча за неї, ширша в плечах і смаглява. Очі в неї були чорні, вони дивилися якось сумно.»

В) «Дев’ятирічний хлопець сидів перед величезним телевізором, не зводячи очей з екрана, й дивився фільм, у якому одна зграя бандитів розстрілювала з автоматів іншу.»

Г) «На голові він мав чорний циліндр. Одягнений був у фрак з розкішного темно-фіолетового оксамиту. … А в руці тримав елегантну тростину з золотою бамбулькою».

1. «Чарлі і шоколадна фабрика»

2. «Чарлі і шоколадна фабрика»

3. «Снігова королева»

4. «Хлопчик-Зірка»

 

Ставлення
Завдання 10-11 відкритої форми. ( за кожне завдання 1.5 бала).

10. Яким став Хлопчик –Зірка наприкінці казки? (3-4 речення)

11. Уявіть, що Віллі Вонка дає інтерв’ю і розповідає про юних та дорослих гостей, які побували на його фабриці. Допишіть частини речень.

Я, великий Віллі Вонка, вирішив запросити до себе гостей, щоб ______________________ _________________________________________________. Я заховав золоті квитки у_______ ___________________________________. П’ять золотих квитків дісталися _______________
_____________________________________. Вони прибули на фабрику в супроводі ___________________________________________. З деякими з них сталися незвичайні й навіть небезпечні пригоди, наприклад ______________________________________________. Але найрозумнішим і найдобрішим виявився хлопчик ____________________________. На нього чекала винагорода —________________ _______________________________.У фіналі він та його родичі мали змогу покататися на _______________________________! Він рухався все швидше, швидше, швидше!

 

Цінності
Завдання 12 відкритої форми. ( 3 бали)

12. З яким героєм чи героїнею прочитаних казок ви хотіли б дружити? Чому?

(7-8 речень)

 

 

 

Діагностична робота №2 з теми «ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ»                      Варіант 2

 

Знання

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і обведіть кружечком букву, яка їй відповідає.

(за кожну правильну відповідь отримуєте 0.5 бала)

 

1. Що таке антитеза?

А) Інакомовне зображення в художньому тексті рис характеру людей.

Б) Протиставлення протилежних персонажів, характерів, понять, явищ .

В) Великий за обсягом твір.

Г) Образна система твору.

2. Хто виготовив чарівне дзеркало?

А) Кай

Б) Герда

В) Чорт

Г) Снігова королева

3.Яким ріс Хлопчик-Зірка?

А) Байдужим до усього.

Б) Жалів бідних, сліпих, покалічених.

В) Гордим, жорстоким та егоїстичним.

Г) Чуйним , ніжним, добрим.

4.Віллі Вонка звільнив працівників фабрики тому, що боявся...

А) ледарів.

Б) терористів.

В) грабіжників.

Г) шпигунів.

5. Чарлі та його родина з гідністю витримали…

А) випробування бідністю і голодом.

Б) далеку й важку подорож.

В) недоброзичливість сусідів.

Г) погану погоду.

6) Автор казки «Снігова королева» -

А) Оскар Уайльд.

Б) Роальд Дал.

В) Брати Грімм.

Г) Ганс-Крістіан Андерсен .

 

Уміння

Завдання 7-9 передбачають установлення відповідності (за кожне завдання 1 бал).
До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. 

7. Установіть відповідність.

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Герой/героїня

 

Риси характеру

А) Віллі Вонка

 

1) цілеспрямованість, кмітливість. сміливість

Б) Герда

 

2) егоїзм, безсердечність, гордість

В) Снігова Королева

 

3) талановитість, енергійність, кмітливість

Г) Дроворуб

 

4) благородність, добросердечність, милосердя

 

 

8. Установіть відповідність між предметами та персонажами казок.

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Предмет

 

Персонаж

А) труба з шоколадом

 

1. Герда

Б) білка, сміттєпровід

 

2.Хлопчик - Зірка

В) бурштиновий ланцюжок, золотий плащ

 

3. Верука Солт

Г) муфта, червоні черевички

 

4.Августус Глуп

 

9. Установіть відповідність між описом героя і казкою.

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

А) «Її одяг був подертий, ноги були поранені камінням на дорозі, бо велика біда спіткала її.

Б) «Вона була така на зріст, як …, але дужча за неї, ширша в плечах і смаглява. Очі в неї були чорні, вони дивилися якось сумно.»

В) «Дев’ятирічний хлопець сидів перед величезним телевізором, не зводячи очей з екрана, й дивився фільм, у якому одна зграя бандитів розстрілювала з автоматів іншу.»

Г) «На голові він мав чорний циліндр. Одягнений був у фрак з розкішного темно-фіолетового оксамиту. … А в руці тримав елегантну тростину з золотою бамбулькою».

 

1.  «Хлопчик-Зірка»

2. «Чарлі і шоколадна фабрика»

3. «Снігова королева»

4. «Чарлі і шоколадна фабрика»

 

Ставлення
Завдання 10-11 відкритої форми. ( за кожне завдання 1.5 бала).

10. Опишіть Хлопчика-Зірку, яким він був до зустрічі з мамою. (3-4 речення)

11. Уявіть, що Віллі Вонка дає інтерв’ю і розповідає про юних та дорослих гостей, які побували на його фабриці. Допишіть частини речень.

Я, великий Віллі Вонка, вирішив запросити до себе гостей, щоб _______________________________________________________________________. Я заховав золоті квитки у__________________________________________. П’ять золотих квитків дісталися____________________________________________________. Вони прибули на фабрику в супроводі ___________________________________________. З деякими з них сталися незвичайні й навіть небезпечні пригоди, наприклад ______________________________________________. Але найрозумнішим і найдобрішим виявився хлопчик ____________________________. На нього чекала винагорода —_______________________________________________.У фіналі він та його родичі мали змогу покататися на _______________________________! Він рухався все швидше, швидше, швидше!

 

Цінності
Завдання 12 відкритої форми. ( 3 бали)

12. З яким героєм чи героїнею прочитаних казок ви хотіли б дружити? Чому?

(7-8 речень)

 

 

 

Використана література:

Зарубіжна література. Зошит для діагностування результатів навчання : 5 клас / О. Ніколенко, Н. Рудніцька, В. Туряниця, Г. Павлікова. — Київ : ВЦ «Академія», 2022. — 80 с

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
832
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку