Тести по біографії Шарля Бодлера

Про матеріал
Тести за темою "Модерністська поезія" із зарубіжної літератури для 10 класів. Містить 28 тестових питання, може використовуватися на уроці як перевірка опрацьованих сторінок підручника, як контрольна робота по творчості поетів-модерністів
Перегляд файлу

Ш. Бодлер

Тести по біографії

 

  1. Коли і де народився Ш. Бодлер?

А) 1821, Париж (Франція).

Б) 1812, Париж (Франція).

В) 1824, Лондон (Англія).

Г) 1867, Берлін (Німеччина).

 

  1. Скільки років було Бодлеру, коли помер батько?

А) 16.

Б) 6.

В) 36.

Г) 3.

 

  1. Як малий Шарль сприйняв появу вітчима?

А) як щастя.

Б) з розумінням.

В) як особисту трагедію.

Г) байдуже.

 

  1. Як вітчим піклувався про Бодлера?

А) ставився до нього байдуже.

Б) намагався налагодити дружні стосунки.

В) любив його і в усьому йому потакав.

Г) занадто піклувався, обмежував особисту свободу.

 

  1. Де навчався Бодлер?

А) Паризький коледж

Б) Берлінський коледж

В) Лондонський коледж

Г) Паризький університет

 

  1. Чому вітчим відправив Бодлера на о. Маврикій у Індійському океані (1841 р.)?

А) Бодлера виключили з коледжу за погану поведінку, він вів легковажний спосіб життя.

Б) Бодлер втручався в особисте життя свого вітчима.

В) для того, щоб Бодлер став самостійним.

Г) заради розваги.

 

  1. Чому відбувся розрив Бодлера із сім’єю?

А) він нікого не любив.

Б) він бачив у вітчимі загрозу своїй творчій незалежності.

В) хотів подорожувати.

Г) образився на те, що його вітчим відправив на о. Маврикій.

 

 

  1. Чому на проханням матері юридична рада обмежила Бодлера в коштах?

А) бо він був неповнолітнім.

Б) бо він розірвав стосунки з сім’єю.

В) бо він хотів займатися поезією.

Г) бо він швидко розтринькував батьківський спадок, щоб обмежити його в коштах.

 

  1. Як Бодлер сприйняв революцію1848 р.?

А) захоплено, став на сторону повстанців.

Б) байдуже.

В) обурювався, виступав проти революції.

Г) виїхав з Франції, щоб бути подалі від революції.

 

  1.  Революція не принесла очікуваних Бодлером соціальних змін, як він на це зреагував?

А) зрадів, знайшов щастя у повсякденному житті.

Б) надіявся, що революція продовжиться і все-таки принесе зміни.

В) став шукати забуття у наркотиках, алкоголі, пристрастях; залишився вічним бунтівником.

Г) жив звичним для нього життям, ніяк не реагував на те, що відбувається в країні.

 

  1.  Чому збірку, яка вийшла у 1857 р. Бодлер назвав «Квіти зла»?

А) тощо зло було основним в характері Бодлера.

Б) таку назву порадив  письменник І. Бабу, тому що у збірці Бодлер передав свій біль за стан сучасних йому людини і світу, життя вважалося йому пеклом.

В) бо хотів бути оригінальним.

Г) тому що шукав нові образи і засоби поезії.

 

  1.  Чому проти її автора було висунуто судове звинувачення?

А) «за образу суспільної моралі».

Б) за аморальний спосіб життя.

В) за злочин.

Г) за образу високо посадовців.

 

  1.  Який вирок виніс суд щодо поезій збірки та її автора?

А) 300 франків штрафу.

Б) конфіскація всього тиражу.

В) вилучення 6-ти віршів зі збірки, конфіскація всього тиражу.

Г) 300 франків штрафу, вилучення 6-ти віршів зі збірки, конфіскація всього тиражу.

 

  1.  Як, не зважаючи на жорстокий вирок, збірку Бодлера сприйняли поети та письменники того часу?

А) висловили підтримку, «браво його могутньому таланту».

Б) на зрозуміли поезії Бодлера.

В) вважали, що він не має таланту.

Г) ніяк не зреагували.

 

  1.  До кого писав Бодлер з проханням зменшити суму штрафу?

А) до відомого письменника В. Гюго.

Б)  до суду.

В) до імператриці.

Г) до адвоката.

 

  1.  Яка доля збірки «Квіти зла» після смерті Бодлера?

А) другий суд над збіркою, штраф  500 франків,

Б) дозволено друкувати.

В) повністю заборонено і знищено.

Г) не було ніякої реакції.

 

  1.  Які течії модернізму простежуються в поезіях збірки «Квіти зла»?

А) символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

Б) символізм, футуризм, імпресіонізм.

В) неоромантизм, акмеїзм, футуризм.

Г) імпресіонізм, неоромантизм, акмеїзм.

 

  1.  Хто є ліричним героєм збірки?

А) естет, філософ, невтомний шукач істини.

Б) індивідуаліст, бунтар.

В) патріот, захисник батьківщини.

Г) захисник держави і влади.

 

  1.  Що не є провідним мотивом збірки «Квіти зла»?

А) пошуки вічного ідеалу, краси, істини.

Б) призначення поета і його поезії.

В) кохання реальне і ідеальне.

Г) служіння вітчизні та патріотизм.

 

  1.  Яка структура збірки «Квіти зла»?

А) 6 циклів

Б) 5 циклів

В) 3 циклів

Г) 2 циклів

 

  1.  Яка проблема порушена у вірші «Альбатрос»?

А) нерозділеного кохання.

Б) місце поета і його призначення в суспільстві.

В) батьків і дітей.

Г) особистість і суспільство.

 

  1.  Яка тема вірша «Альбатрос»?

А) кохання.

Б) вірність обов’язку.

В) трагедія митця в духовно ницому суспільстві.

Г) життя птахів.

 

  1.  Символом чого є альбатрос у вірші?

А) безмежної влади митця у світі, нестримного пориву його уяви і фантазії.

Б) мрії про політ.

В) любові до моря.

Г) критики влади.

 

  1.  Який закон описує Бодлер у вірші «Відповідності?

А) закон тяжіння.

Б) закон відповідності «усього з усім».

В) закон образності.

Г) закон написання поезій.

 

  1.  Яка проблема порушена у вірші «Відповідності»?

А) формування модерністської поетики.

Б) відповідальності людини за долю планети.

В) відповідність слова і діла

Г) обов’язку і служіння.

 

  1.  Яка тема вірша «Вечорова гармонія»?

А) враження спостереженням за природою.

Б) туга за батьківщиною.

В) невимовна туга особистості, прагнення гармонії і недосяжність ідеалу.

Г) розчарування в житті.

 

  1.  Які провідні мотиви вірша «Вечорова гармонія»?

А) природний і внутрішній стан людини.

Б) боротьба світла і темряви в душі людини.

В) життя і смерть, які завжди йдуть поруч.

Г) відносини батьків і дітей.

 

  1.  Яку течію модернізму втілює поет у віршах «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»?

А) символізм

Б) футуризм

В) акмеїзм

Г) експресіонізм

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ш. Бодлер

Тести по біографії

 

  1. Коли і де народився Ш. Бодлер?

А) 1821, Париж (Франція).

Б) 1812, Париж (Франція).

В) 1824, Лондон (Англія).

Г) 1867, Берлін (Німеччина).

 

  1. Скільки років було Бодлеру, коли помер батько?

А) 16.

Б) 6.

В) 36.

Г) 3.

 

  1. Як малий Шарль сприйняв появу вітчима?

А) як щастя.

Б) з розумінням.

В) як особисту трагедію.

Г) байдуже.

 

  1. Як вітчим піклувався про Бодлера?

А) ставився до нього байдуже.

Б) намагався налагодити дружні стосунки.

В) любив його і в усьому йому потакав.

Г) занадто піклувався, обмежував особисту свободу.

 

  1. Де навчався Бодлер?

А) Паризький коледж

Б) Берлінський коледж

В) Лондонський коледж

Г) Паризький університет

 

  1. Чому вітчим відправив Бодлера на о. Маврикій у Індійському океані (1841 р.)?

А) Бодлера виключили з коледжу за погану поведінку, він вів легковажний спосіб життя.

Б) Бодлер втручався в особисте життя свого вітчима.

В) для того, щоб Бодлер став самостійним.

Г) заради розваги.

 

  1. Чому відбувся розрив Бодлера із сім’єю?

А) він нікого не любив.

Б) він бачив у вітчимі загрозу своїй творчій незалежності.

В) хотів подорожувати.

Г) образився на те, що його вітчим відправив на о. Маврикій.

 

 

  1. Чому на проханням матері юридична рада обмежила Бодлера в коштах?

А) бо він був неповнолітнім.

Б) бо він розірвав стосунки з сім’єю.

В) бо він хотів займатися поезією.

Г) бо він швидко розтринькував батьківський спадок, щоб обмежити його в коштах.

 

  1. Як Бодлер сприйняв революцію1848 р.?

А) захоплено, став на сторону повстанців.

Б) байдуже.

В) обурювався, виступав проти революції.

Г) виїхав з Франції, щоб бути подалі від революції.

 

  1.  Революція не принесла очікуваних Бодлером соціальних змін, як він на це зреагував?

А) зрадів, знайшов щастя у повсякденному житті.

Б) надіявся, що революція продовжиться і все-таки принесе зміни.

В) став шукати забуття у наркотиках, алкоголі, пристрастях; залишився вічним бунтівником.

Г) жив звичним для нього життям, ніяк не реагував на те, що відбувається в країні.

 

  1.  Чому збірку, яка вийшла у 1857 р. Бодлер назвав «Квіти зла»?

А) тощо зло було основним в характері Бодлера.

Б) таку назву порадив  письменник І. Бабу, тому що у збірці Бодлер передав свій біль за стан сучасних йому людини і світу, життя вважалося йому пеклом.

В) бо хотів бути оригінальним.

Г) тому що шукав нові образи і засоби поезії.

 

  1.  Чому проти її автора було висунуто судове звинувачення?

А) «за образу суспільної моралі».

Б) за аморальний спосіб життя.

В) за злочин.

Г) за образу високо посадовців.

 

  1.  Який вирок виніс суд щодо поезій збірки та її автора?

А) 300 франків штрафу.

Б) конфіскація всього тиражу.

В) вилучення 6-ти віршів зі збірки, конфіскація всього тиражу.

Г) 300 франків штрафу, вилучення 6-ти віршів зі збірки, конфіскація всього тиражу.

 

  1.  Як, не зважаючи на жорстокий вирок, збірку Бодлера сприйняли поети та письменники того часу?

А) висловили підтримку, «браво його могутньому таланту».

Б) на зрозуміли поезії Бодлера.

В) вважали, що він не має таланту.

Г) ніяк не зреагували.

 

  1.  До кого писав Бодлер з проханням зменшити суму штрафу?

А) до відомого письменника В. Гюго.

Б)  до суду.

В) до імператриці.

Г) до адвоката.

 

  1.  Яка доля збірки «Квіти зла» після смерті Бодлера?

А) другий суд над збіркою, штраф  500 франків,

Б) дозволено друкувати.

В) повністю заборонено і знищено.

Г)

 

  1.  Які течії модернізму простежуються в поезіях збірки «Квіти зла»?

А) символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

Б) символізм, футуризм, імпресіонізм.

В) неоромантизм, акмеїзм, футуризм.

Г) імпресіонізм, неоромантизм, акмеїзм.

 

  1.  Хто є ліричним героєм збірки?

А) естет, філософ, невтомний шукач істини.

Б) індивідуаліст, бунтар.

В) патріот, захисник батьківщини.

Г) захисник держави і влади.

 

  1.  Що не є провідним мотивом збірки «Квіти зла»?

А) пошуки вічного ідеалу, краси, істини.

Б) призначення поета і його поезії.

В) кохання реальне і ідеальне.

Г) служіння вітчизні та патріотизм.

 

  1.  Яка структура збірки «Квіти зла»?

А) 6 циклів

Б) 5 циклів

В) 3 циклів

Г) 2 циклів

 

  1.  Яка проблема порушена у вірші «Альбатрос»?

А) нерозділеного кохання.

Б) місце поета і його призначення в суспільстві.

В) батьків і дітей.

Г) особистість і суспільство.

 

  1.  Яка тема вірша «Альбатрос»?

А) кохання.

Б) вірність обов’язку.

В) трагедія митця в духовно ницому суспільстві.

Г) життя птахів.

 

  1.  Символом чого є альбатрос у вірші?

А) безмежної влади митця у світі, нестримного пориву його уяви і фантазії.

Б) мрії про політ.

В) любові до моря.

Г) критики влади.

 

  1.  Який закон описує Бодлер у вірші «Відповідності?

А)

Б)

В)

Г)

 

  1.  Яка проблема порушена у вірші «Відповідності»?

А)

Б)

В)

Г)

 

  1.  Яка тема вірша «Вечорова гармонія»?

А)

Б)

В)

Г)

 

  1.  Які провідні мотиви вірша «Вечорова гармонія»?

А)

Б)

В)

Г)

 

  1.  Яку течію модернізму втілює поет у віршах «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»?

А)

Б)

В)

Г)

 

 

doc
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
1990
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку