Ш. Бодлер
Тести по біографії
А) 1821, Париж (Франція).
Б) 1812, Париж (Франція).
В) 1824, Лондон (Англія).
Г) 1867, Берлін (Німеччина).
А) 16.
Б) 6.
В) 36.
Г) 3.
А) як щастя.
Б) з розумінням.
В) як особисту трагедію.
Г) байдуже.
А) ставився до нього байдуже.
Б) намагався налагодити дружні стосунки.
В) любив його і в усьому йому потакав.
Г) занадто піклувався, обмежував особисту свободу.
А) Паризький коледж
Б) Берлінський коледж
В) Лондонський коледж
Г) Паризький університет
А) Бодлера виключили з коледжу за погану поведінку, він вів легковажний спосіб життя.
Б) Бодлер втручався в особисте життя свого вітчима.
В) для того, щоб Бодлер став самостійним.
Г) заради розваги.
А) він нікого не любив.
Б) він бачив у вітчимі загрозу своїй творчій незалежності.
В) хотів подорожувати.
Г) образився на те, що його вітчим відправив на о. Маврикій.
А) бо він був неповнолітнім.
Б) бо він розірвав стосунки з сім’єю.
В) бо він хотів займатися поезією.
Г) бо він швидко розтринькував батьківський спадок, щоб обмежити його в коштах.
А) захоплено, став на сторону повстанців.
Б) байдуже.
В) обурювався, виступав проти революції.
Г) виїхав з Франції, щоб бути подалі від революції.
А) зрадів, знайшов щастя у повсякденному житті.
Б) надіявся, що революція продовжиться і все-таки принесе зміни.
В) став шукати забуття у наркотиках, алкоголі, пристрастях; залишився вічним бунтівником.
Г) жив звичним для нього життям, ніяк не реагував на те, що відбувається в країні.
А) тощо зло було основним в характері Бодлера.
Б) таку назву порадив письменник І. Бабу, тому що у збірці Бодлер передав свій біль за стан сучасних йому людини і світу, життя вважалося йому пеклом.
В) бо хотів бути оригінальним.
Г) тому що шукав нові образи і засоби поезії.
А) «за образу суспільної моралі».
Б) за аморальний спосіб життя.
В) за злочин.
Г) за образу високо посадовців.
А) 300 франків штрафу.
Б) конфіскація всього тиражу.
В) вилучення 6-ти віршів зі збірки, конфіскація всього тиражу.
Г) 300 франків штрафу, вилучення 6-ти віршів зі збірки, конфіскація всього тиражу.
А) висловили підтримку, «браво його могутньому таланту».
Б) на зрозуміли поезії Бодлера.
В) вважали, що він не має таланту.
Г) ніяк не зреагували.
А) до відомого письменника В. Гюго.
Б) до суду.
В) до імператриці.
Г) до адвоката.
А) другий суд над збіркою, штраф 500 франків,
Б) дозволено друкувати.
В) повністю заборонено і знищено.
Г) не було ніякої реакції.
А) символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
Б) символізм, футуризм, імпресіонізм.
В) неоромантизм, акмеїзм, футуризм.
Г) імпресіонізм, неоромантизм, акмеїзм.
А) естет, філософ, невтомний шукач істини.
Б) індивідуаліст, бунтар.
В) патріот, захисник батьківщини.
Г) захисник держави і влади.
А) пошуки вічного ідеалу, краси, істини.
Б) призначення поета і його поезії.
В) кохання реальне і ідеальне.
Г) служіння вітчизні та патріотизм.
А) 6 циклів
Б) 5 циклів
В) 3 циклів
Г) 2 циклів
А) нерозділеного кохання.
Б) місце поета і його призначення в суспільстві.
В) батьків і дітей.
Г) особистість і суспільство.
А) кохання.
Б) вірність обов’язку.
В) трагедія митця в духовно ницому суспільстві.
Г) життя птахів.
А) безмежної влади митця у світі, нестримного пориву його уяви і фантазії.
Б) мрії про політ.
В) любові до моря.
Г) критики влади.
А) закон тяжіння.
Б) закон відповідності «усього з усім».
В) закон образності.
Г) закон написання поезій.
А) формування модерністської поетики.
Б) відповідальності людини за долю планети.
В) відповідність слова і діла
Г) обов’язку і служіння.
А) враження спостереженням за природою.
Б) туга за батьківщиною.
В) невимовна туга особистості, прагнення гармонії і недосяжність ідеалу.
Г) розчарування в житті.
А) природний і внутрішній стан людини.
Б) боротьба світла і темряви в душі людини.
В) життя і смерть, які завжди йдуть поруч.
Г) відносини батьків і дітей.
А) символізм
Б) футуризм
В) акмеїзм
Г) експресіонізм
Ш. Бодлер
Тести по біографії
А) 1821, Париж (Франція).
Б) 1812, Париж (Франція).
В) 1824, Лондон (Англія).
Г) 1867, Берлін (Німеччина).
А) 16.
Б) 6.
В) 36.
Г) 3.
А) як щастя.
Б) з розумінням.
В) як особисту трагедію.
Г) байдуже.
А) ставився до нього байдуже.
Б) намагався налагодити дружні стосунки.
В) любив його і в усьому йому потакав.
Г) занадто піклувався, обмежував особисту свободу.
А) Паризький коледж
Б) Берлінський коледж
В) Лондонський коледж
Г) Паризький університет
А) Бодлера виключили з коледжу за погану поведінку, він вів легковажний спосіб життя.
Б) Бодлер втручався в особисте життя свого вітчима.
В) для того, щоб Бодлер став самостійним.
Г) заради розваги.
А) він нікого не любив.
Б) він бачив у вітчимі загрозу своїй творчій незалежності.
В) хотів подорожувати.
Г) образився на те, що його вітчим відправив на о. Маврикій.
А) бо він був неповнолітнім.
Б) бо він розірвав стосунки з сім’єю.
В) бо він хотів займатися поезією.
Г) бо він швидко розтринькував батьківський спадок, щоб обмежити його в коштах.
А) захоплено, став на сторону повстанців.
Б) байдуже.
В) обурювався, виступав проти революції.
Г) виїхав з Франції, щоб бути подалі від революції.
А) зрадів, знайшов щастя у повсякденному житті.
Б) надіявся, що революція продовжиться і все-таки принесе зміни.
В) став шукати забуття у наркотиках, алкоголі, пристрастях; залишився вічним бунтівником.
Г) жив звичним для нього життям, ніяк не реагував на те, що відбувається в країні.
А) тощо зло було основним в характері Бодлера.
Б) таку назву порадив письменник І. Бабу, тому що у збірці Бодлер передав свій біль за стан сучасних йому людини і світу, життя вважалося йому пеклом.
В) бо хотів бути оригінальним.
Г) тому що шукав нові образи і засоби поезії.
А) «за образу суспільної моралі».
Б) за аморальний спосіб життя.
В) за злочин.
Г) за образу високо посадовців.
А) 300 франків штрафу.
Б) конфіскація всього тиражу.
В) вилучення 6-ти віршів зі збірки, конфіскація всього тиражу.
Г) 300 франків штрафу, вилучення 6-ти віршів зі збірки, конфіскація всього тиражу.
А) висловили підтримку, «браво його могутньому таланту».
Б) на зрозуміли поезії Бодлера.
В) вважали, що він не має таланту.
Г) ніяк не зреагували.
А) до відомого письменника В. Гюго.
Б) до суду.
В) до імператриці.
Г) до адвоката.
А) другий суд над збіркою, штраф 500 франків,
Б) дозволено друкувати.
В) повністю заборонено і знищено.
Г)
А) символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
Б) символізм, футуризм, імпресіонізм.
В) неоромантизм, акмеїзм, футуризм.
Г) імпресіонізм, неоромантизм, акмеїзм.
А) естет, філософ, невтомний шукач істини.
Б) індивідуаліст, бунтар.
В) патріот, захисник батьківщини.
Г) захисник держави і влади.
А) пошуки вічного ідеалу, краси, істини.
Б) призначення поета і його поезії.
В) кохання реальне і ідеальне.
Г) служіння вітчизні та патріотизм.
А) 6 циклів
Б) 5 циклів
В) 3 циклів
Г) 2 циклів
А) нерозділеного кохання.
Б) місце поета і його призначення в суспільстві.
В) батьків і дітей.
Г) особистість і суспільство.
А) кохання.
Б) вірність обов’язку.
В) трагедія митця в духовно ницому суспільстві.
Г) життя птахів.
А) безмежної влади митця у світі, нестримного пориву його уяви і фантазії.
Б) мрії про політ.
В) любові до моря.
Г) критики влади.
А)
Б)
В)
Г)
А)
Б)
В)
Г)
А)
Б)
В)
Г)
А)
Б)
В)
Г)
А)
Б)
В)
Г)