Тести "Психічна й духовна складові здоров’я. Соціальна складова здоров’я"

Про матеріал

Матеріал можна використвувати вчителями - предметниками на етапах закріплення, контролю та систематизації знання учнів після вивчення теми: "Психічна й духовна складові здоров'я. Соціальна складова здоров'я" у 8 - му класі.

Перегляд файлу

Трофімова Оксана Миколаївна

Соколівський НВК ім. О. Яроша

Узагальнення знань за темою:

«Психічна й духовна складові здоровя»

«Соціальна складова здоровя»

 

Мета уроку:  контроль і корекція рівня компетентності учнів із розділу «Психічна, духовна, соціальна складові здоров’я» .

 

Обладнання:     картки з тестовими завданнями .                                                                                                            

 

Тип уроку: контроль і корекція знань.

 

Хід уроку

Тестування.

1. Організаційний етап

2. Етап контролю знань

Варіант 1

Позначте всі правильні відповіді (1 бал за кожне правильно виконане завдання).

1. Позначте фактори, що впливають на розвиток особистості:

    а) спадковість;                        б) фізичний стан людини;              в) соціальне середовище.

 

2. У підлітковий період дитина починає:

       а) порівнювати себе з дорослими людьми й однолітками;

       б) усвідомлювати власну цінність, унікальність і неповторність;

       в) отримувати власний життєвий досвід.

 

3. Вашому особистому зростанню  сприятимуть:

      а) інтерес до навчання, набуття нових знань, постійне розширення кругозору;

      б) уміння відрізняти моральні вчинки від аморальних;

      в) уміння поважати свої й чужі погляди та принципи.

 

4. Сильна особистість — це:

      а) моральна людина, здатна до самоствердження;                  б) самозакохана особа;

      в) людина, яка на перший план виставляє тільки свої принципи та погляди.

 

5. У гармонійно розвинутої людини з'являються такі риси:

      а) позитивна настанова до життя;                                  б) прагнення самовдосконалення;

      в) почуття власної гідності.

 

6. Позначте фактори, що сприяють  формуванню духовної складової здоров'я людини:

      а) спілкування з іншими людьми;                                 б) нормальний стан організму;

      в) психічні можливості людини.

7. Дружба – це:

     а) використання однієї людини іншою людиною задля власних цілей;

     б) особистісні стосунки між людьми, духовно близьких,  зі спільними інтересами;

     в) сукупність тілесних, психічних і соціальних процесів та стосунків, в основі яких

          перебуває статевий потяг і за допомогою яких він задовольняється.

 

8. Вагітність у дівчаток-підлітків  часто спричинена:

     а) їхньою безграмотністю;                      б) умінням приймати безвідповідальні рішення;

     в) розумінням того, що вагітність шкідлива для організму підлітка.

 

9. Відзначте, чого не можна робити водіям мопедів і велосипедів:
     а) рухатися по дорозі на мопедах особам, які досягли 16-ти річного віку;

     б) знати правила дорожнього руху;

     в) керувати мопедом або велосипедом з несправнім гальмом, звуковим сигналом.

 

10. Як повинен поводитися пасажир мотоцикла при зупинці мотоцикла на червоний сигнал світлофора:

     а) спустити ноги на землю;                       б) не спускати ніг на землю;

     в) подавати знаки іншим учасникам руху.

 

11. ВІЛ передається через:

   а) незахищений статевий акт;              б) рукостискання;            в) гроші, папери, книжки.

 

12. Правила безпечної поведінки:

     а) дотримання особистої гігієни;                           б) можливе раннє статеве життя;

     в) можна курити лише в компанії друзів.

 

ПІБ учня(учениці)    ___________________________________________________

 

Варіант І1

1. У чому полягає цінність здоров'я? Вкажіть фактори, що впливають на розвиток особистості:

    а) спадковість;         б) власна практична діяльність;    в) виховання та вплив суспільства.

 

2. Особистісне зростання — це розвиток усіх найкращих рис людини. Визначте, що сприятиме вашому особистісному зростанню:

        а) невміння відрізнити моральні вчинки від аморальних;

        б) суспільна діяльність, участь у житті класу й школи;

        в) відповідальна поведінка, яка доводить, що ви вмієте дотримуватися слова.

 

3. Оберіть риси, якими характеризується гармонійно розвинена особистість:

        а) позитивна настанова до життя;                 в) невміння спілкуватися, агресивність.

        б) здатність доброзичливо співпрацювати з людьми;

4. Укажіть риси людини, що свідчать про її психічне і духовне здоров'я:

       а) творчий підхід до будь-якої справи;                                        

       б) прагнення до саморозвитку;

       в) песимізм і недоброзичливе ставлення до людей.

 

5. Духовний розвиток людини визначає:

     а) мету її існування;           б) ідеали й життєві цінності;    в) морально-етичні принципи.

 

6. Оберіть правильне твердження:

      а) моє здоров'я визначається тількимоїм фізичним станом;

      б) людина як особистість вільно й свідомо обирає ту чи іншу роль;

      в) складові здоров'я взаємозалежні й кожна з них робить внесок у моє  здоров'я.

 

7. До ІПСШ не належить:

     а) венеричні;                                    б) карієс;                                в) хламідіоз.

 

8. ВІЛ не передається через:

    а) незахищений статевий акт;          б) рукостискання;                в) гроші, папери, книжки.

 

9. Головним органом, що страждає від нікотину є:

      а) шкіра                                            б) легені                                 в) нирки.

 

10. При вагітності неповнолітніх:

     а) організм підлітка страждає від надмірного фізіологічного навантаження;

     б) лікарі особливо не переймаються цим;

     в) не існує загрози для життя підлітка.

 

11. Водіям мопедів і велосипедів дозволено:

   а) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

   б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїжджій частині,

         якщо поряд немає велосипедної доріжки;

   в) буксирування мопедів і велосипедів.

 

12. Щоб учитися було легше, слід розвивати:

     а) увагу;                                           б) творче мислення;                  в) мязи.

 

ПІБ учня(учениці) ______________________________________________________

 

 

3. Підбиття підсумків уроку

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Живага Надія Семенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Основи здоров`я 8 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
16557
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку