Тести "Шістдесятники"

Про матеріал
Повторити та узагальнити вивчений матеріал про "шістдесятників". Продемонструвати свої знання щодо використання художніх засобів.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА "ШІСТДЕСЯТНИКИ"11 КЛАС

 

1 У рядку поезії « Балада про соняшник»

                        В соняшника були руки і ноги,

                        Було тіло, шорстке і зелене,

                        Він бігав наввипередки з вітром,

                        Він  вилазив на грушу і рвав у пазуху гнилиці.

використано:

а -  тавтологію                                  г - метафору 

б – оксиморон                                  д - персоніфікацію

в – епітет

 

2 Прислів´я « Із щастя і горя склалася доля» ілюструє основу думки твору:

 

а – « Лебеді материнства»

б – «Пісня про рушник» А.Малишка

в -  «Два  кольори»  Д. Павличка

г – « Сеньйорито акаціє, добрий вечір»  М Вінграновського

 

3 Яскравий поет, прозаїк, актор, режисер, кіносценарист. Це:

а – І.Драч                                         г – М.Вінграновський

б – Б.Олійник                                   д -  В. Стус

в – Д. Павличко       

 

4 Установіть відповідність між віршем та віршованим розміром, яким він написаний:

 

1 -  Задивляюсь  у твої зіниці ( В Симоненко)                 а  -  ямб

2 Не стала навколішки гордість моя ( В Симоненко0     б – анапест

3  Страшні слова, коли вони мовчать ( Л.Костенко)       в - хорей

                                                                                              г амфібрахій

5 У творі М Вінграновського « Чорна райдуга» використано художній засіб:

а – тавтологію                                             

б - метафору

в – оксиморон

г - епітет        

 

6 В. Стусу НЕ належать збірки:

 

а – « Зимові дерева»

б – « Веселий цвинтар»

в – « Палімпсести»

г – « Тиша і грім»

 

 

7 Укажіть улюблений жанр поетів « Київської школи»

а – медитація

б – балада

в  - верлібр

г – сонет

 

 

8 Основним проявом екзистенції є…

а – любов до Батьківщини

б – утвердження впевненості в собі

в – уміння дивитися правді у вічі

г – свобода, яка визначається як відповідальність за свій вибір

 

           

9 Установіть відповідність між твором та його тематикою:

 

1  « На колимськім морозі калина»»                                а) –  зображено мотив

                                                                                              запізнілого кохання

2 « « Сеньйорито акаціє, добрий вечір»                          б) зустріч з коханням , навіть

                                                                                              нерозділеним-щастя

3 « Як пощастило дівчині  в сімнадцять»                       

4 « Страшні слова, коли вони мовчать»                           в) – роздуми  над долею

                                                                                              людини на чужині

5» Ти зрікся мови рідної»          

                                                                                                                                                                                                                                 г)   – роздум про значення

                                                                                               слова в житті людини

10  Хто НЕ є представником «Київської школи»:

 

а – М. Воробйов

б – В Голобородько

в – Б.Олійник

г – В Рубан

 

11       ( на вибір)   

 

 а -  Доведіть або спростуйте тезу: « Поет повинен бути людиною»

б -  Проаналізуйте поезію Б.Олійника « Пісня про матір» 

в  -  Чим,  на вашу думку, Л.Костенко вирізняється  з-поміж інших українських письменників?

               

 

docx
Додано
12 жовтня 2021
Переглядів
875
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку