Тести та відкриті завдання для 5 класу за сімейною формою навчання

Про матеріал

Контрольна робота №2 (грудень) за блоком тем «Будова слова. Орфографія» «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія» містить завдання для тематичного контролю та контролю письма для учнів, що здобувають освіту за сімейною формою навчання.

Перегляд файлу

 

Контрольна робота №2 за блоком тем :

 «Будова слова. Орфографія» «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»

 

  1. Виділити в словах корінь та дібрати до кожного 1-2 спільнокореневі слова:    1б.

водичка -  _______________  ;    водити  - _____________________   

 

  1.  Розібрати слова за будовою : ескімо, примор’я  , закладка  , веселун          .

 

  1.  Дописати 3 форми слова : зошит -  __________, ____________, _________  .                                                                  

 

4.  Вставити букви З або С;  Е, И,  І  у префікси слів :

…шити,    ро…хвилюватися,   …ходити,   пр…сісти,   бе…помилковий,

…питати,    пр…красний,   пр…звище.                                                              .

 

 

5.  Переставити місцями речення, щоб утворився текст. Дібрати заголовок і записати утворений текст. Вставити пропущені букви. Відредагувати написання окремих  слів.

 

Тоді хтось викотив на небо ясне сонце.  Потім простягнуло свої

руки – промінці вниз. Нічька склала крила, і зорі пішли спати.  Народився но­вий день.   Зпершу воно несміливо всміхнулось і превіталося до хмаринок. Все в природі задзвеніло щясливими голосами. Промінці торкнулися всього жевого на Землі.                  12б.                                                                                                                                                  

 

  1. Підкреслити в записаному тексті по 2 слова:

- в яких букв більше ніж звуків - однією лінією 

- в яких звуків більше ніж букв - двома лініями

                                                                                                                   3б.                       

 

  1.    Виписати з тексту слова простягнуло,  несміливо та задзвеніло в окремі рядки, поділивши  їх для переносу всіма  способами.                                                             3 б.                                                                                                                                                                                           

 

 

                                                                                                                                        Оцінювання:

  • Тематичний контроль (завдання 1-4, 6-7)  – від 1 до 12 балів.
  • Письмо (завдання 5: правильне упорядкування речень, заголовок, вставити пропущені букви, редагування слів) – від 1 до 12 балів                                                                              
docx
Додано
1 лютого
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку