Тести та відкриті завдання для 6 класу за сімейною формою навчання

Про матеріал
Контрольна робота №2 (грудень) за блоком тем "Словотвір. Орфографія. Іменник" містить завдання для тематичного контролю та контролю письма для учнів, що здобувають освіту за сімейною формою навчання.
Перегляд файлу

Контрольна робота №2

Словотвір. Орфографія. Іменник

 

 ► Завдання 1-10 мають по чотири  варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді

(по 0,5 б за кожну правильну відповідь)

 

1. Вкажіть слово, утворене префіксальним способом.

 а) записник;     б) переписати;           в) перепис;         г) записка.

 

2. Вкажіть слово, утворене суфіксальним способом.

 а) побілити;          б) приїхати;                       в) весняний;              г) провесна.

 

3. Вкажіть слово, утворене префіксально-суфіксальним способом.

 а) ненаголошений;    б) безрукавка;      в) почервоніти;                г) продивитись.

 

4. Вкажіть слово, утворене безафіксним способом.

 а) проростання;       б) зменшення;               в) вихід;                     г) відкриття.

 

5. Вкажіть слово, утворене складанням основ слів.

 а) безкоштовний;         б) затінок;             в) електродвигун;      г) безробітний.

 

6. Яке складне слово пишеться через дефіс?

 а) кіно..огляд;        б) біо..поле;             в) осінньо..зимовий;            г) книго..люб.

 

 7.  Позначте рядок іменників з буквою щ:

 А Гали...ина, Чернігів...ина;                                   Б Німе...ина, Хмельни...ина;

 В Оде.ина, Херсон..ина;                                         Г Туре..ина, Вінни..ина.

 

8.  Позначте рядок іменників із буквами –чч-:

 А Полтав..ина, Київ..ина;                                      Б Туре..ина, Німе..ина;

 В Харків..ина, Орлов..ина;                                    Г Вінни..ина, Гали...ина.

 

 9.  Позначте рядок слів, утворених безафіксним способом:

 А вправа, розмова, юннат;                                    Б синь, зелень, спів;

 В сінокіс, перелісок, їзда;                                      Г лісовий, пролісок, нежить.

 

10.  Позначте словосполучення, у якому вжиті слова, утворені шляхом переходу однієї частини мови в іншу:

 А солодкий голос;                                                  Б затишна кімната;

 В сумлінний виконавець;                                      Г сучасна операційна.

 

11. Запишіть наведені слова у вигляді словотвірного ланцюжка.

 Сильний, сила, сильнішати, сильніший, посильнішати.                                             1б.   

 

Всього – 6 балів

 

 

Робота з текстом

(контроль письма)

-         Упорядкувати частини, щоб утворився текст. Вставити пропущені букви.  Відредагувати окремі слова.

 

Матінка – пррода

Наша задача – зберехти прроду та п…р…дати цей скарб чистого світу новим поколіням   люства.

У прроди безлічь нерозгаданих таїмниць! Та найголовнішою є людина -  невідьємна її частина. Все необхідне для її житя дає матінка   пр..рода

Люди жевуть у сучсних будинках, викорестовують високо-технологічну аппаратуру.  Але без знаннь законів прроди все це було б неможливим.                                                                                                 

                                                                                                                                   12 балів.

 

Граматичне завдання до тексту (всього 6 балів) :

Підкреслити по 2  іменники:

   істоти - однією лінією (1б.)

-         неістоти  - двома лініями(1б.)

-         збірні – хвилястою  (1б.)

-         В останньому реченні тексту визначити відмінки та відміни всіх іменників (написати над словами) – 3б.                                                              

 

 

Оцінювання:

  • Тематичний контроль (тестові завдання 1-11 та граматичне завдання до тексту) -   від 1 до 12 балів
  • Контроль письма (робота з текстом: упорядкувати частини, вставити пропущені букви, відредагувати окремі слова) -   від 1 до 12 балів

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 лютого
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку