Діагностична робота з української мови.
Текст. Речення
І варіант
а) група слів, які виражають закінчену думку;
б) зв’язані за змістом речення, розміщені в певній послідовності;
в) словосполучення і слова.
а) заголовка, абзацу, висновку;
б) зачину, основної частини, кінцівки;
в) плану, теми, мети.
Припустив дощ. Усьому живому роздає він свої краплі. Зраділи лісові квіти. Голівки до дощової хмари підвели. Розщебеталися пташки. Тільки дятел по корі всохлого дуба стукотить, дощу ніби й не помічає.
а) Лісові квіти
б) Веселий дятел
в) Дощ
а) текст-розповідь;
б) текст-опис.
ІІ варіант
а) заголовка, абзацу, висновку;
б) зачину, основної частини, кінцівки;
в) плану, теми, мети.
Світлячок схожий на маленький ліхтарик, який світиться вночі. Лапки в нього маленькі, спинка сіренька. Здається, що хтось злегка притрусив її землею. А ще на спині світлячок має золоту намистину. Вона вночі світиться.
а) Маленький жучок
б) Світлячок
в) Комахи
а) текст-розповідь;
б) текст-опис.
Настав ранок. Дзвінко лунає вона у високості. Жайворонок затягнув свою пісню. Заграло сонячне проміння.