Тести з біології 6 клас ІІ семестр

Про матеріал

Тести для перевірки знань, умінь та навичок учнів 6 класу з біології за ІІ семестр з таких тем: "Рослини", "Різноманітність рослин", "Гриби". Ці роботи можна використовувати як контрольні роботи до кожної з даних тем.

Перегляд файлу

6 КЛАС (ІІ семестр)

Тест до теми «РОСЛИНИ» (частина ІІ)

Варіант 1

Оберіть одну правильну відповідь:

  1.     До генеративних органів рослини належить:

а) стебло; б) квітка; в) листок; г) корінь.

2. Який спосіб вегетативного розмноження у агруса і смородини?

а) підземними бульбами; б) вивідковими бруньками; в) цибулинами; г) відводками.

3. Пиляк – це частина:

а) тичинки; б) маточки; в) віночка; г) чашечки.

4. Сильний запах та яскраву оцвітину мають квіти, що запилюються:

а) вітром; б) водою; в) комахами; г) тваринами.

5. Дводомною рослиною є:

а) верба; б) кукурудза; в) огірок; г) вишня.

6. За допомогою вітру поширює свої плоди:

а) кульбаба; б) огірок; в) лопух; г) слива.

7. За допомогою води поширює свої плоди:

а) горох; б) конюшина; в) пшениця; г) ряска.

8. Хто з учених відкрив подвійне запліднення:

а) І.І.Мечников; б) Т.Шванн; в) С.Г.Навашин; г) М.І.Вавилов.

9. Установіть відповідність між прикладами рослин та типами суцвіть:

а) яблуня, слива                                      1 – колос

б) жито, пшениця, пирій                        2 – щиток

в) осока, подорожник                             3 – китиця

г) черемха, конвалія                               4 – складний колос

10. Установіть відповідність між видом плодів та прикладами рослин:

а) стручок                                                1 – груша, айва, яблуня

б) цитрусові                                             2 – мак, блекота

в) яблуко                                                  3 – капуста, редька

г) коробочка                                            4 – лимон, грейпфрут

 

Варіант 2

Оберіть одну правильну відповідь:

1. До вегетативних органів рослини належить:

а) плід; б) квітка; в) листок; г) насіння.

2. Який спосіб вегетативного розмноження у проліска, часнику, цибулі, тюльпана ?

а) вусами; б) щепленням; в) паростками стеблового походження; г) цибулинами.

3. Стовпчик – це частина:

а) віночка; б) тичинки; в) маточки; г) чашечки.

4. Квіти неяскраві або голі, без запаху запилюються:

а) комахами; б) кажанами; в) вітром; г) птахами.

5. Однодомною рослиною є:

а) огірок; б) вербу; в) тюльпан; г) шипшину.

6. За допомогою комах поширює свої плоди:

а) конюшина; б) латаття; в) квасоля; г) жито.

7. Самозапиленням поширює свої плоди:

а) ліщина; б) кокос; в) пшениця; г) ромашка.

8. Як називають процес, який відкрив С.Г.Навашин:

а) запліднення; б) нестатеве розмноження; в) подвійне дихання; г) подвійне запліднення.

9. Установіть відповідність між прикладами рослин та типами суцвіть:

а) морква, кріп                            1 – початок

б) конюшина                               2 – складний зонтик

в) кукурудза                                3 – зонтик

г) цибуля, вишня                         4 – головка

10. Установіть відповідність між видом плодів та прикладами рослин:

а) кістянка                                   1 – пшениця, кукурудза

б) сім’янка                                   2 – вишня, слива, персик

в) зернівка                                   3 – горох, квасоля

г) біб                                            4 – соняшник, айстра

 

 

Тест до теми «РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИН»

Варіант 1

Оберіть одну правильну відповідь:

  1. Наука, що вивчає різноманітність організмів називається:

а) біологія; б) гістологія; в) систематика; г) мікологія.

2. Тіло водоростей називається :

а) талом або слань; б) тулуб; в) міцелій; г) ризоїд.

3. Рослина статевого покоління, на якій розвиваються статеві клітини – це:

а) генеративні рослини; б) вегетативні рослини; в) гаметофіт; г) спорофіт.

4. Дводольні рослини мають:

а) дві сім’ядолі та дугове або паралельне жилкування; б) мичкувату кореневу систему і камбій; в) одну сім’ядолю й пірчасте або пальчасте жилкування; г) дві сім’ядолі й стрижневу кореневу систему.

5. Спорами розмножується:

а) мак; б) зозулин льон; в) береза; г) кульбаба.

6. До Червоної книги України занесена:

а) півонія тонколиста; б) кульбаба лікарська; в) сосна звичайна; г) терен.

7. Назвіть рослину-паразита:

а) росичка; б) повитиця; в) ромашка; г) блекота.

8. Відмерлі водопоглинаючі клітини є в листках:

а) сфагнуму; б) зозулиного льону; в) маршанції; г) ламінарії.

9. Установіть відповідність між назвами рослин та їх відділами:

а) спірогіра, улотрикс, порфіра                                                1 – папороті

б) зозулин льон, сфагнум                                          2 – мохи

в) баранець, плаун річковий                                     3 – водорості

г) сальвінія, орляк, листовик                                    4 – плауни

10. Установіть відповідність між прикладами рослин та екологічними групами, до яких вони належать:

а) береза карликова, сосна сибірська 1 – сукуленти

б) папороть, ряска, латаття біле 2 – морозостійкі рослини

в) молочай, очиток, кактус 3 – тіньолюбні рослини

г) мохи, смерека, квасениця 4 – вологолюбні рослини

Варіант 2

Оберіть одну правильну відповідь:

1. Вирости, якими водорості або мохи кріпляться до грунту:

а) ризоїди; б) корені; в) гіфи; г) волоски.

2. Рослина нестатевого покоління, на якій розвиваються спори – це:

а) генеративні рослини; б) вегетативні рослини; в) гаметофіт; г) спорофіт.

3. Спорами розмножується:

а) конюшина; б) щитник чоловічий; в) конвалія; г) тополя.

4. Однодольні рослини мають:

а) дві сім’ядолі та дугове або паралельне жилкування; б) одну сім’ядолю й стрижневу кореневу систему; в) одну сім’ядолю й дугове або паралельне жилкування; г) дві сім’ядолі і мичкувату кореневу систему.

5. Канальці, які знаходяться у корі та деревині хвойних рослин називаються:

а) живиця; б) соруси; в) повітряні мішки; г) смоляні ходи.

6. До Червоної книги України занесена:

а) ромашка лікарська; б) береза бородавчаста; в) шипшина; г) рябчик гірський.

7. Назвіть комахоїдну рослину:

а) росичка; б) калина; в) ромашка; г) омела.

8. Молоді равликоподібно закручені листки – вайї – є:

а) у хвоща; б) у папороті; в) у плауна; г) у моху.

9. Установіть відповідність між назвами рослин та їх відділами:

а) спірогіра, ламінарія, порфіра                                               1 – папороті

б) зозулин льон, сфагнум                                          2 – плауни

в) селагінела, плаун річковий                                   3 – водорості

г) марсилія, орляк, листовик                                     4 – мохи

10. Установіть відповідність між прикладами рослин та екологічними групами, до яких вони належать:

а) орхідея, верблюжа колючка 1 – світлолюбні

б) сосна звичайна, ковила, береза  2 – теплолюбні

в) очерет, розрив-трава, папороть 3 – посухостійкі

г) кавуни, ковила, кукурудза 4 – вологолюбні

 

Тест до теми «ГРИБИ»

Варіант 1

Оберіть одну правильну відповідь:

  1. Сукупність гіфів грибів називається:

а) корені; б) ризоїди; в) міцелій; г) волоски.

2. До грибів-паразитів належать:

а) фітофтора; б) лисичка; в) дріжджі; г) підберезовик.

3. Запасна речовина у клітинах гриба:

а) крохмаль; б) глюкоза; в) целюлоза; г) глікоген.

4. До складу лишайників входять:

а) мохи і бактерії; б) гриби і мохи; в) гриби і водорості; г) мохи і водорості.

5. До пластинчастих грибів належить:

а) білий гриб; б) маслюк звичайний; в) опеньки; г) підберезник.

6. Серед наведених прикладів оберіть їстівний гриб:

а) польський гриб; б) рядовка тигриста; в) опеньок сірчано-жовтий; г) строчок звичайний.

7. За способом живлення гриби:

а) гетеротрофи; б) автотрофи; в) міксотрофи; г) хемотрофи.

8. Спільна ознака клітини гриба з клітиною тварин – це відсутність:

а) хлоропластів; б) клітинної стінки; в) ядра; г) мітохондрій.

9. Установіть відповідність між назвою гриба та його значенням у природі або в житті людини:

а) дріжджі 1 – їжа для оленів

б) пеніцил 2 – руйнує деревину будівель

в) домовий гриб 3 – у хлібопекарській промисловості

г) ягель 4 – для виготовлення антибіотиків

10. Установіть відповідність між назвами грибів та групою, до якої вони належать:

а) бородач, цетрарія 1 – цвілеві гриби

б) сажка кукурудзи, ріжки пшениці 2 – кущисті лишайники

в) мукор, аспергіл 3 – шапинкові гриби

г) печериця, свинушка 4 – паразитичні гриби

 

Варіант 2

Оберіть одну правильну відповідь:

1. Симбіоз гіфів грибів з коренями рослин називається:

а) міцелій; б) лишайник; в) мікориза; г) грибниця.

2. До цвілевих грибів належать:

а) мукор; б) трутовик; в) мухомор; г) ріжки.

3. Стінка клітини гриба містить:

а) хітин; б) муреїн; в) целюлозу; г) глюкозу.

4. Позначте організм, який відносять до лишайників:

а) зозулин льон; б) ягель; в) сфагнум; г) ламінарія.

5. До трубчастих грибів належить:

а) сироїжки; б) мухомори; в) опеньки; г) підберезник.

6. Серед наведених прикладів оберіть отруйний гриб:

а) польський гриб; б) рядовка тигриста; в) сироїжка світло-жовта; г) глива.

7. Спільна ознака клітини гриба з клітиною рослини – наявність:

а) хлоропластів; б) клітинної стінки; в) глікокаліксу; г) правильної відповіді немає.

8. Першими розпочинають перетворення безплідних гірських порід на родючі грунти:

а) гриби; б) мохи; в) лишайники; г) плауни.

9. Установіть відповідність між назвою гриба та його значенням у природі або в житті людини:

а) дріжджі                                 1 – біоіндикатор чистоти навколишнього середовища

б) пеніцил                               2 – паразитує на березі, має лікувальні властивості

в) чага                               3 – у пивоварінні

г) пармелія                               4 – для виготовлення антибіотиків

10. Установіть відповідність між назвами грибів та групою, до якої вони належать:

а) лецидея, ризокарпон                          1 – цвілеві гриби

б) сажка кукурудзи, фітофтора                    2 – накипні лишайники

в) аспергіл, мукор                                   3 – шапинкові гриби

г) лисички, дощовик                                   4 – паразитичні гриби

 

ВІДПОВІДІ ДО ТЕСТІВ

Тест до теми «РОСЛИНИ» (частина ІІ)


Варіант 1

  1. Б)
  2. Г)
  3. А)
  4. В)
  5. А)
  6. А)
  7. Г)
  8. В)
  9. А) – 2

Б) – 4

В) – 1

Г) – 3

10.  А) – 3

Б) – 4

В) – 1

Г) – 2

Варіант 2

  1. В)
  2. Г)
  3. В)
  4. В)
  5. А)
  6. А)
  7. В)
  8. Г)
  9. А) – 2

Б) – 4

В) – 1

Г) – 3

  1.  А) – 2

 Б) – 4

 В) – 1

 Г) – 3


 

Тест до теми «РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИН»


Варіант 1

  1. В)
  2. А)
  3. В)
  4. Г)
  5. Б)
  6. А)
  7. А)
  8. А)
  9. А) – 3

Б) – 2

В) – 4

Г) – 1

10.  А) – 2

Б) – 4

В) – 1

Г) – 3

 

             Варіант 2

  1. А)
  2. Г)
  3. Б)
  4. В)
  5. Г)
  6. Г)
  7. А)
  8. Б)
  9. А) – 3

Б) – 4

В) – 2

Г) – 1

10. А) –2

Б) – 1

В) – 4

Г) – 3

 


 

Тест до теми «ГРИБИ»


Варіант 1

  1. В)
  2. А)
  3. Г)
  4. В)
  5. В)
  6. А)
  7. А)
  8. А)
  9. А) – 3

Б) – 4

В) – 2

Г) – 1

10. А) –2

Б) – 4

В) – 1

Г) – 3

Варіант 2

  1. В)
  2. А)
  3. А)
  4. Б)
  5. Г)
  6. Б)
  7. Б)
  8. В)
  9. А) – 3

Б) – 4

В) – 2

Г) – 1

10. А) – 2

Б) – 4

В) – 1

Г) – 3


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Яковенко Оксана Петрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Терзі Олександр Костянтинович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 травня 2018
Переглядів
16423
Оцінка розробки
4.3 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку