ТЕСТУВАННЯ з фізичної культури
для учнів , на період карантину , для самостійного опрацювання під час дистанційного навчання.
1. Спортивні ігри – це:
а) боротьба між двома сторонами, яка протікає в рамках правил
б) боротьба з самостійно регульованим навантаженням
в) боротьба з відсутністю чітко регламентованих правил
2. Гра – це:
а) спеціальний предмет
б) засіб фізичного виховання
в) фізичні вправи
3. Загально-фізична підготовка – це:
а) різноманітні рухи і дії, виконувані у спортивних іграх
б) моторне виконання рухів
в) складова частина навчально-тренувального процесу
4. Сила – це:
а) вміння долати зовнішній опір або протидіяти йому за рахунок напруження м’язів
б) вправи за максимальною кількістю повторень
в) комплекс спеціальних якостей спортсмена
5. Фізична підготовка поділяється на:
а) основну
б) підготовчу
в) загальну і спеціальну
6. Гнучкість – це:
а) вправи на розтягування
б) здатність гравця виконувати ігрові рухи з великою амплітудою
в) складова частина тренувального процесу
7. Швидкість у спортивних уграх – це:
а) комплекс функціональних якостей спортсмена
б) збільшення амплітуди рухів
в) нарощення амплітуди рухів
8. Як здійснюється оцінка і облік наслідків змагань?
а) сумою виграшів команди, учасника
б) цифровими показниками
в) підсумуванням кількох очок
9. Головний суддя у футбол знаходиться:
а) на футбольному полі
б) за суддівським столиком
в) за боковою лінією
Футбольну зустріч обслуговують:
а) суддівська колегія
б) федерація
в) суддівська бригада
10. Технічна підготовка – це:
а) оволодіння технічними прийомами
б) використання найбільш складних переміщень
в) звукова і зорова сигналізації
11. Які мають бути форма і розміри м’яча:
а) м’яч кулястий, окружність 68-70 см
б) м’яч овальний, окружність 58-60 см
в) м’яч кулястий, окружність 78-80 см
12. Тактична підготовка – це:
а) індивідуальні дії гравців
б) максимальний вияв ініціативи
в) раціональне виконання технічних прийомів залежно від ігрових ситуацій
13. Керівництво процесом гри здійснює:
а) головний тренер
б) суддя інформатор
в) суддівська колегія
14. Системи розіграшу змагань:
а) з вибуванням того, хто програв, кругообігу, змішання
б) з розсіюванням, ланцюжком, піраміда
в) командні, не командні
15. Організація гравців – це:
а) технічна підготовка гравця
б) тактичні системи гри
в) розміщення гравців і керівника, виділення капітанів, розподілення гравців на команди
16. Підготовка до гри:
а) техніка гри
б) вибір гри, підготовка місця, інвентарю, попередній аналіз гри
в) розміщення гравців
17. Важливою особливістю спортивних ігор є:
а) злагоджені індивідуальні і колективні дії гравців
б) розмітка майданчика
в) розміщення гравців і керівника
18. Рухи і дії, які використовуються в спортивних іграх:
а) переповзання, стрибки у висоту
б) штовхання, вправи на перекладині
в) ходьба, біг, стрибки, удари по м’ячу, шайбі, метання
19. Значення спортивних ігор:
а) постійно створена чисельна перевага
б) правильна допомога партнеру
в) виховне, освітнє, оздоровче
20. Класифікація спортивних ігор:
а) з вибуванням, з розсіюванням
б) командні, некомандні, з дотиком до суперника, без дотику до суперника, з додатковим приладом
в) розподілення гравців на команди
21. Гра - це:
а) спеціальний предмет
б) засіб фізичного виховання
в) фізичні вправи
22. Види змагань:
а) на приз, кубок, показові, скорочені, контрольно-перевірні, класифікаційні, відбіркові, відкриті, закриті
б) з молодшими школярами, старшими школярами
в) різновиди ударів по м’ячу, тактичних систем гри, зупинок, переміщень
23. Планування спортивних змагань в Україні розробляє:
а) суддівська колегія
б) обласні федерації
в) Міністерство у справах молоді, фізкультури і спорту
24. Змагальна діяльність – це:
а) ігрова діяльність в умовах змагань
б) сукупність технічних прийомів
в) фізична активність
25. Техніка гри – це:
а) сукупність прийомів гри для здійснення ігрової і змагальної діяльності
б) групова дія з чітко визначеним планом
в) оволодіння прийомами гри
26. Тактика гри – це:
а) особливості гри
б) сукупність тактичних дій – індивідуальних і колективних
в) особливості гри окремого гравця
27. Технічна дія – це:
а) раціональне використання прийомів гри
б) фізична активність
в) педагогічний процес
28. Тактична комбінація – це:
а) групова дія з чітко визначеним планом для гравців
б) удосконалення оволодіння прийомами
в) змагальна діяльність
29. Система гри – це:
а) індивідуальні особливості особистості
б) командна дія, у якій конкретизовані дії всіх гравців команди
в) протидії при виконанні встановлених правил
30. Стиль гри – це:
а) тренувальне заняття
б) тренування спортсменів
в) характерні ознаки, особливості гри команди, окремого гравця
31. Фізичні здібності – це:
а) індивідуальні особливості особистості, що створюють умови для успішного оволодіння і здійснення ігрової і змагальної діяльності
б) ефективне оволодіння навичками гри
в) педагогічний процес
32. Фізичні якості – це:
а) окремі прояви фізичних здібностей
б) комплекс змагальної діяльності
в) специфічні протидії
33. Фізична підготовка – це:
а) тренувальне заняття
б) педагогічний процес, спрямований на розвиток фізичних здібностей і підвищення функціональних можливостей
в) сукупність взаємопов’язаних елементів
34. Психологічна підготовка – це:
а) виховання моральних, вольових, а також психічних якостей
б) спортивні досягнення
в) тренувальне заняття
35. Теоретична підготовка – це:
а) підвищення функціональних можливостей
б) типова комбінація нападу
в) процес надання спортсменам спеціальних знань
36. Навчання – це:
а) спеціальна діяльність педагога і учня
б) змагальна діяльність
в) комплекс заходів
37. Тренувальне навантаження – це:
а) високий рівень здібностей
б) складова частина тренування, що відображає кількісну міру тренувальних впливів на спортсменів у процесі занять
в) відбір спортсменів
38. Змагальне навантаження – це:
а) сумісна діяльність спортсменів
б) обсяг змагальної діяльності у визначений проміжок часу
в) підготовка спортсменів
39. Судді в окремих іграх об’єднуються:
а) в суддівські колегії
б) в суддівські бригади
в) в суддівські федерації
40. Які характеристики віку школярів прийняті у педагогіці?
а) молодший (7-10 років), середній (11-14 років), старший (15-17 років)
б) молодший (6-8 років), старший (10-17 років)
в) підлітковий (7-10 років), юнацький (11-17 років)
41. Відбирання м’яча у футболі – це:
а) тактична дія
б) технічна дія
в) відволікаюча дія
42. Правила змагань – це:
а) це документ, в якому чітко визначені умови змагальної боротьби
б) календар проведення змагань
в) системи розиграшу змагань
43. Положення про змагання визначає:
а) вікові категорії спортсменів
б) структуру календаря змагань
в) мету і завдання, місце і термін проведення, керівництво, вимоги до учасників, програму, визначення переможців, фінансові витрати, форми документів
44. Змагання – це:
а) підведення підсумків тренувальної, виховної, організаційної роботи
б) заохочення до занять фізичною культурою і спортом
в) ефективність психологічної підготовки
45. Показові зустрічі вирішують:
а) виявлення сильніших команд
б) популяризація спортивних ігор та демонстрації спортивної майстерності
в) виконання розрядних вимог
46. Змагання на кубок призерів проводяться:
а) за системою вибування
б) за коловою системою
в) за комбінованою системою
47. Які методи організації учнів на уроці із спортивних ігор:
а) тренувальний, відбірковий
б) фронтальний, груповий, потоковий, індивідуальний, коловий
в) навчально-тренувальний, ігровий, контрольний
48. Оцінювання успішності учнів – це:
а) перевірка і оцінка знань, умінь і навичок, рівня фізичної підготовки
б) рівень технічної підготовки
в) рівень тактичної підготовки
49. Що таке метод опитування?
а) послідовне прослуховування учнівських відповідей з теорії, виконання технічних прийомів
б) періодичний і підсумковий контроль
в) показник успішності учнів
50. Технічні прийоми у футболі – це:
а) біг, стрибки, ловіння
б) удари, зупинки, ведення, фінти, відбори, вкидання
в) переповзання, метання, штовхання