Сценарій спортивного заходу
«Тренування в залі інтелектуальних тренажерів»
Мета: В ігровій формі за принципом масової гри « Що?. Де?, Коли?» надати можливість
учням перевірити свою ерудицію, та теоретичні знання з фізичної культури.
Оформлення залу: В залі розставлені стільці по 5 в колі, в центрі кожного – столик з чистими листками паперу, ручками. Кожен стіл має свій порядковий номер від одного до п’яти. Коли учні заходять до зали , вини займають свої місця згідно з номером стола. Номер кожен учасник отримує при вході, як білет. На стінах розташовані намальовані тренажери.
Хід гри
Ведуча: Добрий день всім учасникам, а також уболівальникам. Наше сьогоднішнє тренування відбувається в залі інтелектуальних тренажерів. Ви знаєте, що є різні тренажери, на яких займаються спортсмени, щоб розвивати певну групу м’язів для розвитку сили, виносливості, координації і імпровізації розуму.
Взагалі, наш мозок такий же, як і тіло. Якщо ми не тренуємо тіло, то м’язи стають слабкі. Якщо ми не заставляємо наш мозок трудитися до поту, то «м’язи» розуму стають дуже повільними і лінивими. Ми втрачаємо інтелектуальну форму. А щоб такого не трапилось, сьогодні у нас саме звичайне тренування, а я буду виконувати роль тренера.
Оцінювати виконання вами всіх вправ за цими тренажерами будуть мастера інтелектуального спорту вищої категорії.( назвати хто).
Умови гри
За умовами тренування, за кожну виконану вправу, команда заробляє один бал.
Ну, що ж, вправа №1., на виконання якої я відвожу 1 хв. Постарайтесь вкластись в відведений час.
Зараз ви повинні вибрати капітана своєї команди, придумати назву своєї команди і саме головне – знайти «листоношу», того, хто буде нашим майстрам приносити результати виконання вами вправ на цих тренажерах.
І так, розпочинаємо, час пішов.(Далі іде представлення. Ведуча називає номер команди – це номер стола. Команда дає свою назву, представляється капітан і «листоноша».)
Ведуча: Команди готові, майстри готові, тренер готовий, розпочинаємо.
Кожне тренування розпочинається з хорошої розминки, тому почнемо розминатися і перевіримо виносливість розуму. Вам необхідно відповісти на 10 запитань, на підготовку кожного із них буде відведено 10 сек
Листоноші здають результати відповідей зразу після закінчення контрольного часу останнього запитання.
Бажаю успіху!
(Свої відповіді команди пишуть на листочках, кожен листочок пронумерований відповідно з номером стола, за яким зібралася команда. Журі перевіряє вірність відповідей, і набрану кількість балів вносить в бланк відповідей, по закінченню підводять підсумки.)
Розминка.
Ведуча: Розминка пройшла вдало, тепер можна приступити до занять на інтелектуальних тренажерах.
Тренажер перший «Імпровізація розуму».
Завдання: Вам необхідно буде закінчити думки великих стародавніх знаменитостей, правильною буде зараховуватися відповідь, якщо вона буде співпадати з оригіналом.
Ведуча. Заняття на першому тренажері вже показало можливість команд, тому продовжуємо. Я пропоную вам спробувати свої сили на
тренажері «Координація розуму»
Завдання: Зараз я буду зачитувати питання і пропонувати до них три варіанти відповідей. Вам необхідно буде зробити свій вибір і утриматись на вірному виборі.
А) Волейбол;
Б) Настільний теніс;
В) Гандбол.
2. Які органи відносяться до дихальної системи?
А) Капіляри;
Б) Діафрагма;
В) Трахея .
3. Яка мінімальна потреба людини в руховій активності?
А) Дві години на добу;
Б) Три години на тиждень;
В) П’ять годин на тиждень.
4. В якій країні проводилися xxix Олімпійські ігри?
А) Франція;
Б) Китай;
В) Лондон.
5. Де Україна, як самостійна держава, вперше взяла участь в Олімпійських іграх?
А) У Москві;
Б) У Сеулі;
В) у Атланті
6. Слово «стадіон» походить від слова «стадій». Що означає це слово?
А) Сектор для метання;
Б) Довжина бігової доріжки;
В) Чаша для вогню.
7. Яким видом спорту займаються тільки жінки?
А) Фігурне катання;
Б) Художня гімнастика;
В) Спортивна акробатика.
8. Скільки гравців знаходиться на волейбольному майданчику?
А) 10;
Б) 8;
В) 12.
9. Назвіть батьківщину футболу.
А) Англія;
Б) Франція;
В) Іспанія;
10. Скільки періодів у грі «баскетбол»?
А) 6;
Б) 4;
В) 2.
Ведуча. А зараз самий популярний вид тренажера. В нашому залі це
тренажер «Сила розуму».
Завдання:
Я зачитую прислів’я, а ви їх закінчуєте. Бажаю удачі.
1. Здоров’я в порядку-…..(спасибі зарядці).
2. Здоров’я маємо – не дбаємо, а втративши…-( плачемо)
3. Хто міцний плечем, тому ноша…-( ніпочім).
4. Хто спортом займається, …(той сили набирається).
5. Рухайся більше,….(проживеш довше).
6. Як нема сили,…(то й світ не милий).
7. Подивись на вид,…(тай не питай про здоров’я).
8. В здоровому тілі,…(здоровий дух).
9. Бережи одяг, поки новий, а….(здоров’я, поки молодий).
10. Не бігаєш здоровим,…(побіжиш, коли захворієш).
Ведуча: Наше тренування в залі інтелектуальних тренажерів закінчилось, я думаю, ми не погано заставили попрацювати наші м’язи розуму. Настав час вияснити, чия команда продемонструвала найкращі результати, тобто, чия команда прийшла на тренування у відмінній інтелектуальній формі. (Надається слово журі. Журі підводить підсумки та об’являє команду – переможницю.)
Ведуча: Я сподіваюсь, що подібні тренування стануть для вас природним заняттям, як ранкова гімнастика. Не забувайте про те, що інтелект, як і м’язи, потрібно тренувати. Інтелектуальних вам успіхів!