У розробці представлені тести з теми: "Психічна та духовна складові здоров'я". Тести цікаві та змістовні. Складені за темами з підручника.Містить кольорові картинки.
Психічне й духовне здоров’я
Підсумкова контрольна робота
учня(ці) 5 класу _______________________
(прізвище ім’я)
1.Дайте визначення
Талант – це ____________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Намалюйте своє робоче місце та розташування шкільного приладдя на ньому.
3. Напишіть з яких етапів складається процес слухання. Охарактеризуйте один з них
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Напишіть алгоритм підготовки до контрольної роботи.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Напишіть,як подружитися з навчальним предметом.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________
6. Напишіть,хто з дітей марнує час, що вони могли б зробити корисного.
1_______________________________________________________________________________________________________________________________________
2._______________________________________________________________________________________________________________________________________
3._______________________________________________________________________________________________________________________________________
4._______________________________________________________________________________________________________________________________________
5._______________________________________________________________________________________________________________________________________
6_______________________________________________________________________________________________________________________________________
7._______________________________________________________________________________________________________________________________________
8._______________________________________________________________________________________________________________________________________