............................................................................................................................................................
Тестові завдання з трудового навчання (технічні види праці)
для перевірки сформованості
предметних компетентностей за розділами програми 5 класу
Розділ 3. Технології обробки матеріалів.
А) завжди від краю заготовки;
Б) від будь-якої проведеної лінії;
В) від базової лінії.
2. З допомогою якого пристосування можна швидко розмітити багато однакових деталей?
А) кутника;
Б) шаблона;
В) лінійки.
3. Як потрібно розмічати круглі деталі на фанері, щоб їх вийшло якомога більше?
А) шаховим порядком;
Б) паралельними рядами;
В) немає значення.
4. Як називають операцію виготовлення деталей з деревини за допомогою пилки?
А) розкрій;
Б) розділення;
В) рубання;
Г) пиляння.
5. Запил роблять повільним рухом пилки…
А) від себе;
Б) на себе;
В) немає значення.
6. Для чого розводять зубці пилок?
А) для кращого їх загострення;
Б) для пиляння твердої деревини;
В) для того, щоб не затискалось полотно.
7. Куди мають бути спрямовані зубці пилочки лобзика?
А) до ручки;
Б) від ручки;
В) немає значення.
8. При пилянні лобзиком його слід тримати під кутом:
А) 90̊ до заготовки;
Б) 60̊ до заготовки;
В) 30̊ до заготовки.
9. Назвіть пристрої для ручного свердління деревини та деревних матеріалів.
А) стусло;
Б) рашпіль;
В) коловорот;
Г) ручний дриль.
10. Визначте найбільш придатне свердло для отримання отворів у фанері та ДВП.
А) спіральне;
Б) центрове;
В) шнекове.
11. Щоб якісно відшліфувати деталь з деревини або фанери потрібно працювати:
А) вздовж волокон;
Б) впоперек волокон;
В) під кутом 45̊ до волокон.
Правильні відповіді:
№ завдання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Відповідь |
В |
Б |
А |
Г |
Б |
В |
А |
А |
В, Г |
Б |
А |